,,Diamenty Private Equity” rozdane

,,Diamenty Private Equity” rozdane

Brief.pl / Aktualności

Wręczenie nagród zwieńczyło VI edycję konferencji ,,Private Equity Forum & Awards Gala” organizowanej przez Executive Club. W prestiżowym konkursie ,,Diamenty Private Equity” pod patronatem Polskiego Stowarzyszenia Inwestorów Kapitałowych uhonorowano najbardziej wyróżniające się podmioty w polskim Private Equity w 10 kategoriach.

-

Konferencja ,,Private Equity Forum & Awards Gala” po raz szósty skupiła liderów dynamicznie rozwijającego się w Polsce sektora Private Equity w dyskusji na najważniejsze tematy dla rozwoju branży. Konkurs ,,Diamenty Private Equity” jest nieodłącznym elementem konferencji organizowanej przez Executive Club począwszy od jej trzeciej edycji w 2012 roku.

Mechanizm tegorocznego Konkursu ,,Diamenty Private Equity” był dwuetapowy. W pierwszym etapie kandydaci do konkursu zgłaszali się samodzielnie, mogli być także rekomendowani przez członka Kapituły Konkursowej lub członków PSIK. Drugi etap konkursu rozegrał się na dwóch poziomach – w pięciu kategoriach: Fundusz Roku, Bank Roku, Doradca Corporate Finance, Kancelaria Prawna (Obsługa transakcji), Osobowość Private Equity – zwycięzcy zostali wybrani w drodze głosowanie powszechnego członków PSIK, w pozostałych kategoriach laureatów wyłoniono w głosowaniu członków Kapituły Konkursowej.

– Tegoroczna edycja Konkursu była wyjątkowa. Niezwykłość ta wyrażała się w szczególnym zaangażowaniu środowiska w ideę konkursu. W pierwszym etapie konkursu mieliśmy aż 128 zgłoszeń, co było rekordowym wynikiem – powiedziała w przemówieniu otwierającym Galę wręczenia nagród przewodnicząca Kapituły Konkursowej, dyrektor Polskiego Stowarzyszenia Inwestorów Kapitałowych, Barbara Nowakowska. Do niezwykłej i ciągle rosnącej popularności idei konkursu nawiązała w swoim przemówieniu także Beata Radomska, członek Kapituły Konkursowej i Prezes Executive Club, Organizatora Konkursu.

Wyniki czwartej edycji Konkursu ,,Diamenty Private Equity” w 2015 były następujące:

• Fundusz Roku: ex aequo: 1)Innova Capital i 2) Abris Capital Partners

• Bank Roku: mBank

• Spółka portfelowa (small cap): Vivid Games

• Spółka portfelowa (mid cap): home.pl

• Spółka portfelowa (large cap): Work Service

• Wyjście Roku: Masterlease

• Najbardziej innowacyjna spółka portfelowa: easyPack

• Kancelaria prawna (Obsługa transakcji):ex aequo 1)CMS i 2)Weil Gotshal &Manges

• Doradca corporate finance: Rothschild

• Osobowość Private Equity: Krzysztof Krawczyk, Managing Partner, Innova Capital.

Pełne informacje o konkursie i prezentację nominowanych podmiotów dostępne są na stronie internetowej wydarzenia.

Sponsorami wydarzenia byli: Mbank, DNB Bank Polska S.A., PKN Orlen, KPMG, Augere, EmiTel, Gessel, Holon, Innova Capital, Kom-Eko, Norton Rose, PayU, Pekao, BESI, PIKA, MasterCard, Montagu, Promedica24. Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Parkiet, Dziennik Gazeta Prawna, Superstacja, Warsaw Business Journal Observer, Poland Today, Polish Market, Forex Times, Law Business Quality, Imperium Kobiet, forexclub.pl, newsrm.tv, karierawfinansach.pl.

::

Fot. Materiały prasowe Executive Club

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.