,,Diamenty Private Equity” rozdane

,,Diamenty Private Equity” rozdane

Brief.pl / Aktualności

Wręczenie nagród zwieńczyło VI edycję konferencji ,,Private Equity Forum & Awards Gala” organizowanej przez Executive Club. W prestiżowym konkursie ,,Diamenty Private Equity” pod patronatem Polskiego Stowarzyszenia Inwestorów Kapitałowych uhonorowano najbardziej wyróżniające się podmioty w polskim Private Equity w 10 kategoriach.

-

Konferencja ,,Private Equity Forum & Awards Gala” po raz szósty skupiła liderów dynamicznie rozwijającego się w Polsce sektora Private Equity w dyskusji na najważniejsze tematy dla rozwoju branży. Konkurs ,,Diamenty Private Equity” jest nieodłącznym elementem konferencji organizowanej przez Executive Club począwszy od jej trzeciej edycji w 2012 roku.

Mechanizm tegorocznego Konkursu ,,Diamenty Private Equity” był dwuetapowy. W pierwszym etapie kandydaci do konkursu zgłaszali się samodzielnie, mogli być także rekomendowani przez członka Kapituły Konkursowej lub członków PSIK. Drugi etap konkursu rozegrał się na dwóch poziomach – w pięciu kategoriach: Fundusz Roku, Bank Roku, Doradca Corporate Finance, Kancelaria Prawna (Obsługa transakcji), Osobowość Private Equity – zwycięzcy zostali wybrani w drodze głosowanie powszechnego członków PSIK, w pozostałych kategoriach laureatów wyłoniono w głosowaniu członków Kapituły Konkursowej.

– Tegoroczna edycja Konkursu była wyjątkowa. Niezwykłość ta wyrażała się w szczególnym zaangażowaniu środowiska w ideę konkursu. W pierwszym etapie konkursu mieliśmy aż 128 zgłoszeń, co było rekordowym wynikiem – powiedziała w przemówieniu otwierającym Galę wręczenia nagród przewodnicząca Kapituły Konkursowej, dyrektor Polskiego Stowarzyszenia Inwestorów Kapitałowych, Barbara Nowakowska. Do niezwykłej i ciągle rosnącej popularności idei konkursu nawiązała w swoim przemówieniu także Beata Radomska, członek Kapituły Konkursowej i Prezes Executive Club, Organizatora Konkursu.

Wyniki czwartej edycji Konkursu ,,Diamenty Private Equity” w 2015 były następujące:

• Fundusz Roku: ex aequo: 1)Innova Capital i 2) Abris Capital Partners

• Bank Roku: mBank

• Spółka portfelowa (small cap): Vivid Games

• Spółka portfelowa (mid cap): home.pl

• Spółka portfelowa (large cap): Work Service

• Wyjście Roku: Masterlease

• Najbardziej innowacyjna spółka portfelowa: easyPack

• Kancelaria prawna (Obsługa transakcji):ex aequo 1)CMS i 2)Weil Gotshal &Manges

• Doradca corporate finance: Rothschild

• Osobowość Private Equity: Krzysztof Krawczyk, Managing Partner, Innova Capital.

Pełne informacje o konkursie i prezentację nominowanych podmiotów dostępne są na stronie internetowej wydarzenia.

Sponsorami wydarzenia byli: Mbank, DNB Bank Polska S.A., PKN Orlen, KPMG, Augere, EmiTel, Gessel, Holon, Innova Capital, Kom-Eko, Norton Rose, PayU, Pekao, BESI, PIKA, MasterCard, Montagu, Promedica24. Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: Parkiet, Dziennik Gazeta Prawna, Superstacja, Warsaw Business Journal Observer, Poland Today, Polish Market, Forex Times, Law Business Quality, Imperium Kobiet, forexclub.pl, newsrm.tv, karierawfinansach.pl.

::

Fot. Materiały prasowe Executive Club

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.