A czy Ty wiesz co to jest „design thinking”?

A czy Ty wiesz co to jest „design thinking”?

Brief.pl / Eventy

Masz okazję się dowiedzieć już 16 czerwca. Wtedy odbędzie się Forum Promocji Województwa Łódzkiego a Ty dzięki transmisji on-line będziesz mógł śledzić jej przebieg.

-
SPONSOROWANE

Dostajesz  wyjątkową okazję, aby nabyć unikalną wiedzę na temat najnowszych trendów z zakresu promocji miejsca. Dołącz do nas i skorzystaj za darmo z prezentowanej wiedzy.   

Tegoroczna edycja Forum w dużej mierze będzie kontynuować trendy tematyczne z lat poprzednich, ale nie zabraknie też nowości oraz innowacyjnego podejścia do wiedzy ogólnie znanej. Sprawdź czy jesteś na bieżąco.

W ramach wykładów transmitowanych na żywo na kanale Województwa Łódzkiego w serwisie YouTube dnia 16 czerwca wszyscy chętni będą mogli znaleźć takie tematy jak (poniżej krótki opis i orientacyjna godzina wykładu):

10.40 – 11.25 Projektowanie usług (service design) w administracji publicznej, czyli jak wykorzystać kreatywne narzędzia i metody do budowania marki innowacyjnego samorządu – Piotr Wojciechowski, trener, organizator TEDx, pierwszy polski stypendysta Fundacji Billa Gatesa

11.30 – 12.20 Innowacyjny produkt wsparty miejscem pochodzenia, Jacek Pogorzelski, PrimeCode

12.50 – 13.40 panel dyskusyjny – Czy każde miejsce może skorzystać z efektu pochodzenia? Kluczowe czynniki sukcesu – Piotr Lutek, Kancelaria Synergia

13.40 – 14.30  Biznes nowych możliwości, dr hab. Robert Kozielski, Uniwersytet Łódzki

15.30 – 16.15 Design Thinking jako kreatywny sposób tworzenia innowacji – dr Monika Malinowska-Olszowy, dr Dorota Bociąga, Politechnika Łódzka, DT4U

16.20 – 17.00  Jak w innowacyjny sposób zaprosić Polaka na weekend? – Andrzej Gołoś, ARC Rynek i Opinia

Zapraszamy do uczestnictwa w wykładach on-line w imieniu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego - organizatora Forum Promocji.

Zaczynamy 16 czerwca od godziny 10.40.

Szukaj nas na https://www.youtube.com/user/NaszeLodzkie/

lub poprzez stronę:  www.promocja.lodzkie.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.