A czy Ty wiesz co to jest „design thinking”?

A czy Ty wiesz co to jest „design thinking”?

Brief.pl / Eventy

Masz okazję się dowiedzieć już 16 czerwca. Wtedy odbędzie się Forum Promocji Województwa Łódzkiego a Ty dzięki transmisji on-line będziesz mógł śledzić jej przebieg.

-
SPONSOROWANE

Dostajesz  wyjątkową okazję, aby nabyć unikalną wiedzę na temat najnowszych trendów z zakresu promocji miejsca. Dołącz do nas i skorzystaj za darmo z prezentowanej wiedzy.   

Tegoroczna edycja Forum w dużej mierze będzie kontynuować trendy tematyczne z lat poprzednich, ale nie zabraknie też nowości oraz innowacyjnego podejścia do wiedzy ogólnie znanej. Sprawdź czy jesteś na bieżąco.

W ramach wykładów transmitowanych na żywo na kanale Województwa Łódzkiego w serwisie YouTube dnia 16 czerwca wszyscy chętni będą mogli znaleźć takie tematy jak (poniżej krótki opis i orientacyjna godzina wykładu):

10.40 – 11.25 Projektowanie usług (service design) w administracji publicznej, czyli jak wykorzystać kreatywne narzędzia i metody do budowania marki innowacyjnego samorządu – Piotr Wojciechowski, trener, organizator TEDx, pierwszy polski stypendysta Fundacji Billa Gatesa

11.30 – 12.20 Innowacyjny produkt wsparty miejscem pochodzenia, Jacek Pogorzelski, PrimeCode

12.50 – 13.40 panel dyskusyjny – Czy każde miejsce może skorzystać z efektu pochodzenia? Kluczowe czynniki sukcesu – Piotr Lutek, Kancelaria Synergia

13.40 – 14.30  Biznes nowych możliwości, dr hab. Robert Kozielski, Uniwersytet Łódzki

15.30 – 16.15 Design Thinking jako kreatywny sposób tworzenia innowacji – dr Monika Malinowska-Olszowy, dr Dorota Bociąga, Politechnika Łódzka, DT4U

16.20 – 17.00  Jak w innowacyjny sposób zaprosić Polaka na weekend? – Andrzej Gołoś, ARC Rynek i Opinia

Zapraszamy do uczestnictwa w wykładach on-line w imieniu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego - organizatora Forum Promocji.

Zaczynamy 16 czerwca od godziny 10.40.

Szukaj nas na https://www.youtube.com/user/NaszeLodzkie/

lub poprzez stronę:  www.promocja.lodzkie.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.