Kto wystąpi na #BriefMobile? Marcin Zaremba

Kto wystąpi na #BriefMobile? Marcin Zaremba

Magazyn / Aktualności

Już 16 czerwca w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się konferencja „Mobile jako strategiczny element Twojego biznesu. Szanse i zagrożenia”. Oficjalny konferencyjny hashtag to #BriefMobile. W trakcie wydarzenia swoje wystąpienie wygłosi Marcin Zaremba, członek zarządu software house’u Senfino i autor książki „Mobile dla menedżerów”.

-

Marcin Zaremba jest obecnie członkiem zarządu i współwłaścicielem Senfino, softwarehouse’u skupionego na dostarczaniu dobrych produktów mobilnych. Wcześniej był Head of Mobile Products w Grupie o2 i Head of Business w agencji Lovemobile (Grupa o2). Współzakładał magazyn Proseed, współorganizował Aulę Polskę, był zaangażowany przy powstawaniu App Academy jako organizator i wykładowca.

Jest autorem książki „Mobile dla menedżerów”. „Brief” jest patronem medialnym tej pozycji. W trakcie konferencji „Mobile jako strategiczny element Twojego biznesu. Szanse i zagrożenia” Marcin Zaremba pokaże jakie miejsce w strategii firmy powinien zajmować kanał jakim jest mobile.

::

Więcej informacji o #BriefMobile

::

Zapisy na konferencję

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.