Kto wystąpi na #BriefMobile? Marcin Zaremba

Kto wystąpi na #BriefMobile? Marcin Zaremba

Magazyn / Aktualności

Już 16 czerwca w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się konferencja „Mobile jako strategiczny element Twojego biznesu. Szanse i zagrożenia”. Oficjalny konferencyjny hashtag to #BriefMobile. W trakcie wydarzenia swoje wystąpienie wygłosi Marcin Zaremba, członek zarządu software house’u Senfino i autor książki „Mobile dla menedżerów”.

-

Marcin Zaremba jest obecnie członkiem zarządu i współwłaścicielem Senfino, softwarehouse’u skupionego na dostarczaniu dobrych produktów mobilnych. Wcześniej był Head of Mobile Products w Grupie o2 i Head of Business w agencji Lovemobile (Grupa o2). Współzakładał magazyn Proseed, współorganizował Aulę Polskę, był zaangażowany przy powstawaniu App Academy jako organizator i wykładowca.

Jest autorem książki „Mobile dla menedżerów”. „Brief” jest patronem medialnym tej pozycji. W trakcie konferencji „Mobile jako strategiczny element Twojego biznesu. Szanse i zagrożenia” Marcin Zaremba pokaże jakie miejsce w strategii firmy powinien zajmować kanał jakim jest mobile.

::

Więcej informacji o #BriefMobile

::

Zapisy na konferencję

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.