JAK KREOWAĆ MARKI, KTÓRE POKOCHA POKOLENIE Y?

JAK KREOWAĆ MARKI, KTÓRE POKOCHA POKOLENIE Y?

Brief.pl / Inspiracje

W marcu tego roku ukazała się nowa edycja książki “How Cool Brands Stay Hot”, której polski tytuł brzmi „Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y?”.

-

Autorzy - Joeri Van den Bergh (InSites Consulting) i Mattias Behrer z MTV Networks - poświęcili w niej uwagę zagadnieniom związanym ze sposobem skutecznej komunikacji do osób urodzonych w latach 1980-1996, nazywanych również pokoleniem Milenium lub Millenialsami.

Książka jest podsumowaniem pięcioletnich badań nad psychologią i zachowaniami konsumentów z pokolenia Y. Opisuje ona cechy charakterystyczne dla młodych konsumentów oraz co to znaczy „być cool” według pokolenia Y. Autorom udało się stworzyć unikalny model CRUSH, który prezentuje pięć czynników charakteryzujących dobrą markę z perspektywy pokolenia Y:

 

Jego skuteczność potwierdzają przedstawiciele takich światowych marek, jak Coca-Cola, Nike czy H&M. Z książki można dowiedzieć się, dlaczego opisywana generacja przywiązuje do powyższych czynników tak wielką wagę i jak w praktyce wykorzystać tę wiedzę, by budować rozpoznawalne, odnoszące sukcesy i gwarantujące zyski marki, które pokocha pokolenie Y.

Poza wywiadami, w „Jak kreować…” można znaleźć także case studies m.in. Jack & Jones czy Levi's.

Uzupełnieniem książki jest strona internetowa HowCoolBrandsStayHot.com

O autorach:

Joeri Van den Bergh – współzałożyciel agencji InSites Consulting, pracującej m.in. dla takich marek, jak Lego, Nokia, Sony, MTV, Danone, Unilever czy Coca-Cola.

Mattias Behrer – senior vice-president w MTV North Europe & MTV International Property Marketing. Wcześniej pracował m.in. w dziale marketingu międzynarodowego H&M.

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.