wp - grudzien 2016

JAK KREOWAĆ MARKI, KTÓRE POKOCHA POKOLENIE Y?

JAK KREOWAĆ MARKI, KTÓRE POKOCHA POKOLENIE Y?

Brief.pl / Inspiracje

W marcu tego roku ukazała się nowa edycja książki “How Cool Brands Stay Hot”, której polski tytuł brzmi „Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y?”.

-

Autorzy - Joeri Van den Bergh (InSites Consulting) i Mattias Behrer z MTV Networks - poświęcili w niej uwagę zagadnieniom związanym ze sposobem skutecznej komunikacji do osób urodzonych w latach 1980-1996, nazywanych również pokoleniem Milenium lub Millenialsami.

Książka jest podsumowaniem pięcioletnich badań nad psychologią i zachowaniami konsumentów z pokolenia Y. Opisuje ona cechy charakterystyczne dla młodych konsumentów oraz co to znaczy „być cool” według pokolenia Y. Autorom udało się stworzyć unikalny model CRUSH, który prezentuje pięć czynników charakteryzujących dobrą markę z perspektywy pokolenia Y:

 

Jego skuteczność potwierdzają przedstawiciele takich światowych marek, jak Coca-Cola, Nike czy H&M. Z książki można dowiedzieć się, dlaczego opisywana generacja przywiązuje do powyższych czynników tak wielką wagę i jak w praktyce wykorzystać tę wiedzę, by budować rozpoznawalne, odnoszące sukcesy i gwarantujące zyski marki, które pokocha pokolenie Y.

Poza wywiadami, w „Jak kreować…” można znaleźć także case studies m.in. Jack & Jones czy Levi's.

Uzupełnieniem książki jest strona internetowa HowCoolBrandsStayHot.com

O autorach:

Joeri Van den Bergh – współzałożyciel agencji InSites Consulting, pracującej m.in. dla takich marek, jak Lego, Nokia, Sony, MTV, Danone, Unilever czy Coca-Cola.

Mattias Behrer – senior vice-president w MTV North Europe & MTV International Property Marketing. Wcześniej pracował m.in. w dziale marketingu międzynarodowego H&M.

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.