JAK KREOWAĆ MARKI, KTÓRE POKOCHA POKOLENIE Y?

JAK KREOWAĆ MARKI, KTÓRE POKOCHA POKOLENIE Y?

Brief.pl / Inspiracje

W marcu tego roku ukazała się nowa edycja książki “How Cool Brands Stay Hot”, której polski tytuł brzmi „Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y?”.

-

Autorzy - Joeri Van den Bergh (InSites Consulting) i Mattias Behrer z MTV Networks - poświęcili w niej uwagę zagadnieniom związanym ze sposobem skutecznej komunikacji do osób urodzonych w latach 1980-1996, nazywanych również pokoleniem Milenium lub Millenialsami.

Książka jest podsumowaniem pięcioletnich badań nad psychologią i zachowaniami konsumentów z pokolenia Y. Opisuje ona cechy charakterystyczne dla młodych konsumentów oraz co to znaczy „być cool” według pokolenia Y. Autorom udało się stworzyć unikalny model CRUSH, który prezentuje pięć czynników charakteryzujących dobrą markę z perspektywy pokolenia Y:

 

Jego skuteczność potwierdzają przedstawiciele takich światowych marek, jak Coca-Cola, Nike czy H&M. Z książki można dowiedzieć się, dlaczego opisywana generacja przywiązuje do powyższych czynników tak wielką wagę i jak w praktyce wykorzystać tę wiedzę, by budować rozpoznawalne, odnoszące sukcesy i gwarantujące zyski marki, które pokocha pokolenie Y.

Poza wywiadami, w „Jak kreować…” można znaleźć także case studies m.in. Jack & Jones czy Levi's.

Uzupełnieniem książki jest strona internetowa HowCoolBrandsStayHot.com

O autorach:

Joeri Van den Bergh – współzałożyciel agencji InSites Consulting, pracującej m.in. dla takich marek, jak Lego, Nokia, Sony, MTV, Danone, Unilever czy Coca-Cola.

Mattias Behrer – senior vice-president w MTV North Europe & MTV International Property Marketing. Wcześniej pracował m.in. w dziale marketingu międzynarodowego H&M.

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.