JAK KREOWAĆ MARKI, KTÓRE POKOCHA POKOLENIE Y?

JAK KREOWAĆ MARKI, KTÓRE POKOCHA POKOLENIE Y?

Brief.pl / Inspiracje

W marcu tego roku ukazała się nowa edycja książki “How Cool Brands Stay Hot”, której polski tytuł brzmi „Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y?”.

-

Autorzy - Joeri Van den Bergh (InSites Consulting) i Mattias Behrer z MTV Networks - poświęcili w niej uwagę zagadnieniom związanym ze sposobem skutecznej komunikacji do osób urodzonych w latach 1980-1996, nazywanych również pokoleniem Milenium lub Millenialsami.

Książka jest podsumowaniem pięcioletnich badań nad psychologią i zachowaniami konsumentów z pokolenia Y. Opisuje ona cechy charakterystyczne dla młodych konsumentów oraz co to znaczy „być cool” według pokolenia Y. Autorom udało się stworzyć unikalny model CRUSH, który prezentuje pięć czynników charakteryzujących dobrą markę z perspektywy pokolenia Y:

 

Jego skuteczność potwierdzają przedstawiciele takich światowych marek, jak Coca-Cola, Nike czy H&M. Z książki można dowiedzieć się, dlaczego opisywana generacja przywiązuje do powyższych czynników tak wielką wagę i jak w praktyce wykorzystać tę wiedzę, by budować rozpoznawalne, odnoszące sukcesy i gwarantujące zyski marki, które pokocha pokolenie Y.

Poza wywiadami, w „Jak kreować…” można znaleźć także case studies m.in. Jack & Jones czy Levi's.

Uzupełnieniem książki jest strona internetowa HowCoolBrandsStayHot.com

O autorach:

Joeri Van den Bergh – współzałożyciel agencji InSites Consulting, pracującej m.in. dla takich marek, jak Lego, Nokia, Sony, MTV, Danone, Unilever czy Coca-Cola.

Mattias Behrer – senior vice-president w MTV North Europe & MTV International Property Marketing. Wcześniej pracował m.in. w dziale marketingu międzynarodowego H&M.

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.