wp - grudzien 2016

Projekt StartUp – 6 godzin wykładów, które przeniosą Twój biznes na wyższy poziom

Projekt StartUp – 6 godzin wykładów, które przeniosą Twój biznes na wyższy poziom

Brief.pl / Patronaty

18 czerwca nie może Was zabraknąć w Lubelskim Parku Naukowo-Technologicznym w Lublinie. Tego dnia dajemy szansę spotkania z ludźmi, którzy wiedzą wszystko o rozwijaniu i prowadzeniu biznesu, opowiadaniu o biznesie klientom i inwestorom, przygotowaniu kampanii crowdfundingowej. Będą też ci, którzy z sukcesami prowadzą własny startup i opowiedzą o swoich doświadczeniach.

-

Wśród gości znajdą się m.in.: Maciej Budzich (Mediafun.pl), Paweł Luty (Brief), Mateusz Marmołowski  (CTAdventure), Sławomir Łuczywek (Migam.pl), Piotr Bucki (Xventures, Bucki.Pro).

Po części merytorycznej zapraszamy również na Galę Finałową konkursu Lbn#BiznesStart2. Zadaniem każdego finalisty będzie 5-minutowa prezentacja swojego pomysłu przed jury i uczestnikami konferencji.

Agenda i formularz rejestracji dostępny jest na stronie wydarzenia.

Wstęp: BEZPŁATNY, po rejestracji online (http://www.startup.lpnt.pl/#rejestracja)

PRELEGENCI:

Sławomir Łuczywek, Migam.pl

Głuchy. Dyrektor Migam odpowiedzialny za sprzedaż i strategię biznesową. Zarządza kluczowymi klientami takimi jak: GE Capital, T-Mobile, ING Bank, Pizza Portal, RTV Euro Agd. Współtworzył kampanię społeczną „Zauważ Nasze Słowa”  oraz „Leksykon bankowy i ekonomiczny w języku migowym”.

Mateusz Marmołowski, CTAdventure

Twórca innowacyjnego podejścia do nauczania. Założyciel spółki CTAdventure.com , która jest pionierem w dziedzinie technologii Rozszerzonej Rzeczywistości i tworzy produkty z serii www.professor-why.pl. Ostatnie lata spędził w Stanach Zjednoczonych, gdzie wdrażał rozwiązania IT w regionie San Francisco. Ukończył Informatykę na Politechnice Gdańskiej.

Maciej Budzich, Mediafun.pl

Autor bloga o mediach, marketingu i internecie – mediafun.pl. Pasjonat, obserwator i komentator nowych mediów, niestandardowych działań reklamowych i wszystkiego co jest związane z nowymi technologiami i ich zastosowaniem w budowaniu marki, wizerunku, promocji firmy i przedsiębiorczością.

Agnieszka Płoska, Genesis Capital

Agnieszka jest absolwentką Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Obecnie pracuje jako specjalista ds. crowdfundingu w Genesis Capital Sp. z o.o., gdzie wspiera projektodawców podczas przygotowań oraz wprowadzania ich pomysłów na platformy finansowania społecznościowego Wspólnyprojekt.pl oraz Wspólnicy.pl. Jak sama mówi, jej misją jest pomaganie ludziom w spełnianiu ich marzeń, bo wtedy realizuje siebie.

Piotr Bucki

Strateg, researcher i badacz trendów oddany ideii copyleft i kulturze remiksu. Doświadczenie i wiedzę zdobywa realizując projekty marketingowe m.in. w Grupie Nokaut, Gdańskim Wydawnictwie Psychologicznym, Wydawnictwie Pedagogicznym OPERON, Travel World Passport, NextData, This Is Paper i wielu innych. Tworzy strategie marketingowe i komunikacyjne dla krajowych i zagranicznych klientów.

Paweł Luty, Brief

Zastępca redaktora naczelnego ds. online magazynu „Brief”; dziennikarz z doświadczeniem, zdobywanym m. in. w „Forbesie”, „naTemat” i „Spider’s Web”; uważny obserwator branży startupowej w Polsce oraz branży medialnej na świecie.

Jacek Łubiński, Experior Venture Fund

Jacek jest Dyrektorem Inwestycyjnym w Funduszu. Posiada ponad 8 letnie doświadczenie w projektach z sektora medycznego, technologicznego, IT oraz usług finansowych. Zasiada w radzie nadzorczej spółki giełdowej.  Poprzednio Jacek pracował przez ponad 5 lat w bankowości inwestycyjnej, gdzie zajmował się doradztwem w zakresie transakcji fuzji i przejęć, doradzając wiodącym polskim przedsiębiorcom oraz czołowym funduszom private equity.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.