Polski YouTube zdominowany przez Gang Albanii

Polski YouTube zdominowany przez Gang Albanii

Brief.pl / Aktualności

Osiem z dziesięciu miejsc w rankingu najchętniej oglądanych filmów miesiąca na polskim YouTube zajmują teledyski zespołu Gang Albanii. To już kolejny miesiąc dominacji muzyków w rankingu Sotrendera.

-

Gang Albanii, swoimi kontrowersyjnymi tekstami i hip hopową muzyką, podbił serca polskich internautów. W dziesiątce najpopularniejszych filmów na YouTube Gang tylko dwukrotnie ustępuje miejsca innym twórcom – SA Wardędze i szczecińskiemu raperowi – Sobocie.

To prawdziwy nokaut, zważywszy, że również w zestawieniu najszybciej rosnących kanałów na YouTube prymat wiedzie Gang Albanii. A dokładniej kanał wytwórni zespołu – Step Records. W ubiegłym miesiącu dołączyło do niego 70 tys. nowych subskrybentów.

W maju także teledyski umieszczane przez wytwórnię były najchętniej oglądanymi treściami polskiego YouTube. Ilość wyświetleń w ciągu miesiąca osiągnęła poziom 77 mln razy. Mimo tych zawrotnych liczb wytwórnia Gangu Albanii wciąż jeszcze nie znalazła się na liście dziesięciu największych kanałów polskiego YouTube.

Najwięksi i najbardziej lubiani

W zestawieniu największych kanałów niepodzielnie panuje SA Wardęga, z ponad 3 milionami subskrybentów. W pierwszej trójce znalazł się także kanał AbstrachujeTV ( ponad półtora miliona subsktybentów) oraz gamer reZigiusz z 1 418 998 subskrybentami.

Ten ostatni znalazł się także w pierwszej trójce najbardziej lubianych twórców, wraz z dwoma innymi gamerami – Mandzio i Izak Live. Najwięcej subskrybentów ubyło Łukaszowi Jakóbiakowi, Róży Thun oraz kanałowi należącemu do TokFM.

Więcej informacji można znaleźć w Raporcie YouTube Trends, który od lipca 2014 roku powstaje dzięki analizom firmy badawczej Sotrender.

::

fot. Fotolia / Konstantin Pelykh

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.