Dentus Aegis Network Polska kupiło Marketing Wizards Group i łączy firmę z iProspect

Dentus Aegis Network Polska kupiło Marketing Wizards Group i łączy firmę z iProspect

Brief.pl / Aktualności

Agencja interaktywna Marketing Wizards Group stała się częścią grupy Dentsu Aegis Network Polska. Obie strony podpisały umowę akwizycyjną.

-

Ponad 60 specjalistów z zakresu digital performance, działających do tej pory w agencji Marketing Wizards Group, zostanie włączonych w struktury agencji iProspect Polska. Jest to jedna z agencji należącej do globalnej sieci komunikacji marketingowej Dentsu Aegis Network. W skład grupy wchodzi sześć innych globalnych marek, w tym m.in. Carat czy Isobar.

Marketing Wizards Group działa od 2010 roku. Przez pięć lat działalności zdobyła status jednej z najszybciej rozwijających się marek na rynku i wiodącej agencji interaktywnej. Wśród jej klientów można odnaleźć takie marki jak Virgin Mobile, BlaBlaCar, InPost czy Johnson&Johnson. Wachlarz klientów, z którymi przyjdzie współpracować ekpertom po przejęciu rozszerzy się o współpracujące z iProspect marki takie jak Lego, MasterCard, Adidas, Mattel czy Reebok.

Na czele nowej struktury, w randzie członków zarządu, stworzonej pod marką iProspect Polska staną Marcin Pogroszewski, Karol Milewski oraz Magdalena Mulenga. Tomasz Nowiński będzie pełnił funkcję doradcy zarządu. Wszyscy panowie wcześniej wchodzili w skład zarządu Marketing Wizards Group.

- Akwizycja Marketing Wizards to naturalna kontynuacja wdrażanej od 3 lat strategii rozszerzania kompetencji grupy Dentsu Aegis Network i bycia niezaprzeczalnym liderem w obszarze digital na polskim rynku. - mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska & Eastern Europe - Bardzo cieszę się, że zespół młodych i utalentowanych ludzi dołącza do naszej grupy, tym bardziej że dzielimy ten sam system wartości. - dodaje.

::

fot. Fotolia/ Kritchanut

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.