Dentus Aegis Network Polska kupiło Marketing Wizards Group i łączy firmę z iProspect

Dentus Aegis Network Polska kupiło Marketing Wizards Group i łączy firmę z iProspect

Brief.pl / Aktualności

Agencja interaktywna Marketing Wizards Group stała się częścią grupy Dentsu Aegis Network Polska. Obie strony podpisały umowę akwizycyjną.

-

Ponad 60 specjalistów z zakresu digital performance, działających do tej pory w agencji Marketing Wizards Group, zostanie włączonych w struktury agencji iProspect Polska. Jest to jedna z agencji należącej do globalnej sieci komunikacji marketingowej Dentsu Aegis Network. W skład grupy wchodzi sześć innych globalnych marek, w tym m.in. Carat czy Isobar.

Marketing Wizards Group działa od 2010 roku. Przez pięć lat działalności zdobyła status jednej z najszybciej rozwijających się marek na rynku i wiodącej agencji interaktywnej. Wśród jej klientów można odnaleźć takie marki jak Virgin Mobile, BlaBlaCar, InPost czy Johnson&Johnson. Wachlarz klientów, z którymi przyjdzie współpracować ekpertom po przejęciu rozszerzy się o współpracujące z iProspect marki takie jak Lego, MasterCard, Adidas, Mattel czy Reebok.

Na czele nowej struktury, w randzie członków zarządu, stworzonej pod marką iProspect Polska staną Marcin Pogroszewski, Karol Milewski oraz Magdalena Mulenga. Tomasz Nowiński będzie pełnił funkcję doradcy zarządu. Wszyscy panowie wcześniej wchodzili w skład zarządu Marketing Wizards Group.

- Akwizycja Marketing Wizards to naturalna kontynuacja wdrażanej od 3 lat strategii rozszerzania kompetencji grupy Dentsu Aegis Network i bycia niezaprzeczalnym liderem w obszarze digital na polskim rynku. - mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska & Eastern Europe - Bardzo cieszę się, że zespół młodych i utalentowanych ludzi dołącza do naszej grupy, tym bardziej że dzielimy ten sam system wartości. - dodaje.

::

fot. Fotolia/ Kritchanut

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.