Dentus Aegis Network Polska kupiło Marketing Wizards Group i łączy firmę z iProspect

Dentus Aegis Network Polska kupiło Marketing Wizards Group i łączy firmę z iProspect

Brief.pl / Aktualności

Agencja interaktywna Marketing Wizards Group stała się częścią grupy Dentsu Aegis Network Polska. Obie strony podpisały umowę akwizycyjną.

-

Ponad 60 specjalistów z zakresu digital performance, działających do tej pory w agencji Marketing Wizards Group, zostanie włączonych w struktury agencji iProspect Polska. Jest to jedna z agencji należącej do globalnej sieci komunikacji marketingowej Dentsu Aegis Network. W skład grupy wchodzi sześć innych globalnych marek, w tym m.in. Carat czy Isobar.

Marketing Wizards Group działa od 2010 roku. Przez pięć lat działalności zdobyła status jednej z najszybciej rozwijających się marek na rynku i wiodącej agencji interaktywnej. Wśród jej klientów można odnaleźć takie marki jak Virgin Mobile, BlaBlaCar, InPost czy Johnson&Johnson. Wachlarz klientów, z którymi przyjdzie współpracować ekpertom po przejęciu rozszerzy się o współpracujące z iProspect marki takie jak Lego, MasterCard, Adidas, Mattel czy Reebok.

Na czele nowej struktury, w randzie członków zarządu, stworzonej pod marką iProspect Polska staną Marcin Pogroszewski, Karol Milewski oraz Magdalena Mulenga. Tomasz Nowiński będzie pełnił funkcję doradcy zarządu. Wszyscy panowie wcześniej wchodzili w skład zarządu Marketing Wizards Group.

- Akwizycja Marketing Wizards to naturalna kontynuacja wdrażanej od 3 lat strategii rozszerzania kompetencji grupy Dentsu Aegis Network i bycia niezaprzeczalnym liderem w obszarze digital na polskim rynku. - mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska & Eastern Europe - Bardzo cieszę się, że zespół młodych i utalentowanych ludzi dołącza do naszej grupy, tym bardziej że dzielimy ten sam system wartości. - dodaje.

::

fot. Fotolia/ Kritchanut

 

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.