Dentus Aegis Network Polska kupiło Marketing Wizards Group i łączy firmę z iProspect

Dentus Aegis Network Polska kupiło Marketing Wizards Group i łączy firmę z iProspect

Brief.pl / Aktualności

Agencja interaktywna Marketing Wizards Group stała się częścią grupy Dentsu Aegis Network Polska. Obie strony podpisały umowę akwizycyjną.

-

Ponad 60 specjalistów z zakresu digital performance, działających do tej pory w agencji Marketing Wizards Group, zostanie włączonych w struktury agencji iProspect Polska. Jest to jedna z agencji należącej do globalnej sieci komunikacji marketingowej Dentsu Aegis Network. W skład grupy wchodzi sześć innych globalnych marek, w tym m.in. Carat czy Isobar.

Marketing Wizards Group działa od 2010 roku. Przez pięć lat działalności zdobyła status jednej z najszybciej rozwijających się marek na rynku i wiodącej agencji interaktywnej. Wśród jej klientów można odnaleźć takie marki jak Virgin Mobile, BlaBlaCar, InPost czy Johnson&Johnson. Wachlarz klientów, z którymi przyjdzie współpracować ekpertom po przejęciu rozszerzy się o współpracujące z iProspect marki takie jak Lego, MasterCard, Adidas, Mattel czy Reebok.

Na czele nowej struktury, w randzie członków zarządu, stworzonej pod marką iProspect Polska staną Marcin Pogroszewski, Karol Milewski oraz Magdalena Mulenga. Tomasz Nowiński będzie pełnił funkcję doradcy zarządu. Wszyscy panowie wcześniej wchodzili w skład zarządu Marketing Wizards Group.

- Akwizycja Marketing Wizards to naturalna kontynuacja wdrażanej od 3 lat strategii rozszerzania kompetencji grupy Dentsu Aegis Network i bycia niezaprzeczalnym liderem w obszarze digital na polskim rynku. - mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska & Eastern Europe - Bardzo cieszę się, że zespół młodych i utalentowanych ludzi dołącza do naszej grupy, tym bardziej że dzielimy ten sam system wartości. - dodaje.

::

fot. Fotolia/ Kritchanut

 

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.