Tydzień Portugalski “Flavours of Portugal”

Tydzień Portugalski “Flavours of Portugal”

Brief.pl / Eventy

To już szósta edycja “Flavours of Portugal” – Tygodnia Portugalskiego, co roku organizowanego przez Polsko-Portugalską Izbą Gospodarczą. Będzie to tydzień wypełniony pysznym portugalskim jedzeniem, wyśmienitym winem i wyjątkową kulturą.

-

Każdy portugalski region to inne smaki i znakomite lokalne wino o czym będziecie mieli Państwo szansę przekonać się podczas kolacji przygotowywanych przez portugalskich szefów kuchni. Przed kolacją zaproszeni goście będą mogli również uczestniczyć w degustacji produktów regionalnych.

Kulturę przybliżą portugalscy muzycy, którzy co wieczór będą zabierali państwa w fascynujący świat Fado.

Tydzień Portugalski to również świetny czas na spotkania biznesowe z portugalskimi producentami wina oraz produktów spożywczych. Gośćmi spotkania będą indywidualne firmy oraz gość specjalny - agencja Portugal Foods największa w Portugalii organizacja zrzeszająca producentów żywności. Portugal Foods zapewnia dynamiczny rozwój sektora spożywczego w Portugalii i promuje jego pozytywny wizerunek za granicą, szuka atrakcyjnych rynków zbytu i wprowadza portugalskie produkty do sieci handlowych na całym świecie. Agencja zrzesza i reprezentuje interesy ponad 100 przedsiębiorców z branży spożywczej w Portugalii, tym bardziej warto wykorzystać możliwość osobistego spotkania w Polsce.

Wydarzenie odbędzie się w dniach 25-30 maja 2015 w hotelu InterContinental (Warszawa, Emilii Plater 49).

Wszystkich zainteresowanych spotkaniami prosimy o kontakt z p. Malwiną Nowak-Luty z AGERON Polska (firma koordynująca spotkania) – tydzienportugalski@ageron.pl

Po więcej informacji i program wydarzenia zapraszamy na stronę: www.flavoursofportugal.pl

Zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w świętowaniu portugalskiej kultury.

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.