wp - grudzien 2016

Tydzień Portugalski “Flavours of Portugal”

Tydzień Portugalski “Flavours of Portugal”

Brief.pl / Eventy

To już szósta edycja “Flavours of Portugal” – Tygodnia Portugalskiego, co roku organizowanego przez Polsko-Portugalską Izbą Gospodarczą. Będzie to tydzień wypełniony pysznym portugalskim jedzeniem, wyśmienitym winem i wyjątkową kulturą.

-

Każdy portugalski region to inne smaki i znakomite lokalne wino o czym będziecie mieli Państwo szansę przekonać się podczas kolacji przygotowywanych przez portugalskich szefów kuchni. Przed kolacją zaproszeni goście będą mogli również uczestniczyć w degustacji produktów regionalnych.

Kulturę przybliżą portugalscy muzycy, którzy co wieczór będą zabierali państwa w fascynujący świat Fado.

Tydzień Portugalski to również świetny czas na spotkania biznesowe z portugalskimi producentami wina oraz produktów spożywczych. Gośćmi spotkania będą indywidualne firmy oraz gość specjalny - agencja Portugal Foods największa w Portugalii organizacja zrzeszająca producentów żywności. Portugal Foods zapewnia dynamiczny rozwój sektora spożywczego w Portugalii i promuje jego pozytywny wizerunek za granicą, szuka atrakcyjnych rynków zbytu i wprowadza portugalskie produkty do sieci handlowych na całym świecie. Agencja zrzesza i reprezentuje interesy ponad 100 przedsiębiorców z branży spożywczej w Portugalii, tym bardziej warto wykorzystać możliwość osobistego spotkania w Polsce.

Wydarzenie odbędzie się w dniach 25-30 maja 2015 w hotelu InterContinental (Warszawa, Emilii Plater 49).

Wszystkich zainteresowanych spotkaniami prosimy o kontakt z p. Malwiną Nowak-Luty z AGERON Polska (firma koordynująca spotkania) – tydzienportugalski@ageron.pl

Po więcej informacji i program wydarzenia zapraszamy na stronę: www.flavoursofportugal.pl

Zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w świętowaniu portugalskiej kultury.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.