Tydzień Portugalski “Flavours of Portugal”

Tydzień Portugalski “Flavours of Portugal”

Brief.pl / Eventy

To już szósta edycja “Flavours of Portugal” – Tygodnia Portugalskiego, co roku organizowanego przez Polsko-Portugalską Izbą Gospodarczą. Będzie to tydzień wypełniony pysznym portugalskim jedzeniem, wyśmienitym winem i wyjątkową kulturą.

-

Każdy portugalski region to inne smaki i znakomite lokalne wino o czym będziecie mieli Państwo szansę przekonać się podczas kolacji przygotowywanych przez portugalskich szefów kuchni. Przed kolacją zaproszeni goście będą mogli również uczestniczyć w degustacji produktów regionalnych.

Kulturę przybliżą portugalscy muzycy, którzy co wieczór będą zabierali państwa w fascynujący świat Fado.

Tydzień Portugalski to również świetny czas na spotkania biznesowe z portugalskimi producentami wina oraz produktów spożywczych. Gośćmi spotkania będą indywidualne firmy oraz gość specjalny - agencja Portugal Foods największa w Portugalii organizacja zrzeszająca producentów żywności. Portugal Foods zapewnia dynamiczny rozwój sektora spożywczego w Portugalii i promuje jego pozytywny wizerunek za granicą, szuka atrakcyjnych rynków zbytu i wprowadza portugalskie produkty do sieci handlowych na całym świecie. Agencja zrzesza i reprezentuje interesy ponad 100 przedsiębiorców z branży spożywczej w Portugalii, tym bardziej warto wykorzystać możliwość osobistego spotkania w Polsce.

Wydarzenie odbędzie się w dniach 25-30 maja 2015 w hotelu InterContinental (Warszawa, Emilii Plater 49).

Wszystkich zainteresowanych spotkaniami prosimy o kontakt z p. Malwiną Nowak-Luty z AGERON Polska (firma koordynująca spotkania) – tydzienportugalski@ageron.pl

Po więcej informacji i program wydarzenia zapraszamy na stronę: www.flavoursofportugal.pl

Zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w świętowaniu portugalskiej kultury.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.