Tydzień Portugalski “Flavours of Portugal”

Tydzień Portugalski “Flavours of Portugal”

Brief.pl / Eventy

To już szósta edycja “Flavours of Portugal” – Tygodnia Portugalskiego, co roku organizowanego przez Polsko-Portugalską Izbą Gospodarczą. Będzie to tydzień wypełniony pysznym portugalskim jedzeniem, wyśmienitym winem i wyjątkową kulturą.

-

Każdy portugalski region to inne smaki i znakomite lokalne wino o czym będziecie mieli Państwo szansę przekonać się podczas kolacji przygotowywanych przez portugalskich szefów kuchni. Przed kolacją zaproszeni goście będą mogli również uczestniczyć w degustacji produktów regionalnych.

Kulturę przybliżą portugalscy muzycy, którzy co wieczór będą zabierali państwa w fascynujący świat Fado.

Tydzień Portugalski to również świetny czas na spotkania biznesowe z portugalskimi producentami wina oraz produktów spożywczych. Gośćmi spotkania będą indywidualne firmy oraz gość specjalny - agencja Portugal Foods największa w Portugalii organizacja zrzeszająca producentów żywności. Portugal Foods zapewnia dynamiczny rozwój sektora spożywczego w Portugalii i promuje jego pozytywny wizerunek za granicą, szuka atrakcyjnych rynków zbytu i wprowadza portugalskie produkty do sieci handlowych na całym świecie. Agencja zrzesza i reprezentuje interesy ponad 100 przedsiębiorców z branży spożywczej w Portugalii, tym bardziej warto wykorzystać możliwość osobistego spotkania w Polsce.

Wydarzenie odbędzie się w dniach 25-30 maja 2015 w hotelu InterContinental (Warszawa, Emilii Plater 49).

Wszystkich zainteresowanych spotkaniami prosimy o kontakt z p. Malwiną Nowak-Luty z AGERON Polska (firma koordynująca spotkania) – tydzienportugalski@ageron.pl

Po więcej informacji i program wydarzenia zapraszamy na stronę: www.flavoursofportugal.pl

Zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w świętowaniu portugalskiej kultury.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.