Tydzień Portugalski “Flavours of Portugal”

Tydzień Portugalski “Flavours of Portugal”

Brief.pl / Eventy

To już szósta edycja “Flavours of Portugal” – Tygodnia Portugalskiego, co roku organizowanego przez Polsko-Portugalską Izbą Gospodarczą. Będzie to tydzień wypełniony pysznym portugalskim jedzeniem, wyśmienitym winem i wyjątkową kulturą.

-

Każdy portugalski region to inne smaki i znakomite lokalne wino o czym będziecie mieli Państwo szansę przekonać się podczas kolacji przygotowywanych przez portugalskich szefów kuchni. Przed kolacją zaproszeni goście będą mogli również uczestniczyć w degustacji produktów regionalnych.

Kulturę przybliżą portugalscy muzycy, którzy co wieczór będą zabierali państwa w fascynujący świat Fado.

Tydzień Portugalski to również świetny czas na spotkania biznesowe z portugalskimi producentami wina oraz produktów spożywczych. Gośćmi spotkania będą indywidualne firmy oraz gość specjalny - agencja Portugal Foods największa w Portugalii organizacja zrzeszająca producentów żywności. Portugal Foods zapewnia dynamiczny rozwój sektora spożywczego w Portugalii i promuje jego pozytywny wizerunek za granicą, szuka atrakcyjnych rynków zbytu i wprowadza portugalskie produkty do sieci handlowych na całym świecie. Agencja zrzesza i reprezentuje interesy ponad 100 przedsiębiorców z branży spożywczej w Portugalii, tym bardziej warto wykorzystać możliwość osobistego spotkania w Polsce.

Wydarzenie odbędzie się w dniach 25-30 maja 2015 w hotelu InterContinental (Warszawa, Emilii Plater 49).

Wszystkich zainteresowanych spotkaniami prosimy o kontakt z p. Malwiną Nowak-Luty z AGERON Polska (firma koordynująca spotkania) – tydzienportugalski@ageron.pl

Po więcej informacji i program wydarzenia zapraszamy na stronę: www.flavoursofportugal.pl

Zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w świętowaniu portugalskiej kultury.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.