InSocial: Pracodawco, nie bój się millenialsa!

Brief.pl / Aktualności

Millenialsi to pokolenie, które spędza sen z powiek polskim pracodawcom. Czy powinni się ich obawiać? Czym różnią się od poprzednich generacji? Czy będą wychodzić poza mury korporacji? Na te i inne pytania odpowiada Patryk Góralowski – sprzedawca, trener, moderator i wykładowca. Od 10 lat projektuje i prowadzi symulacyjne gry warsztatowe, warsztaty i szkolenia. Związany z projektem Knowledge Brasserie.

-

Millenialsi to pierwsze pokolenie, które wychowało się w czasach internetu, dlatego też – to oni wymyślają design thinking, chcą pracować w inny sposób, bardziej twórczy i kreatywny. To oni wymyślają zawody, których jeszcze dzisiaj nie ma – mówi Patryk Góralowski. To rewolucyjne podejście potrafi wystraszyć pracodawcę, który przyzwyczajony jest do „trzymania” swojego pracownika w przysłowiowych czterech ścianach. Warto jednak zmienić nastawienie do tego pokolenia, jak zauważa Góralowski – jeżeli młodzi ludzie chcą pracować z fajnego miejsca w słońcu, a wykonują powierzone im zadania, których od nich oczekujemy, to czemu im na to nie pozwolić – apeluje również, aby pracodawcy przestali bać się millenialsów – myślę, że trzeba patrzeć na całą tę grupę jako naprawdę niesamowicie zdolnych i ciekawych ludzi, którzy chcą po prostu pracować.

 

::

"jeżeli młodzi ludzie chcą pracować z fajnego miejsca w słońcu,

a wykonują powierzone im zadania, których od nich oczekujemy,

to czemu im na to nie pozwolić"

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.