InSocial: Pracodawco, nie bój się millenialsa!

Brief.pl / Aktualności

Millenialsi to pokolenie, które spędza sen z powiek polskim pracodawcom. Czy powinni się ich obawiać? Czym różnią się od poprzednich generacji? Czy będą wychodzić poza mury korporacji? Na te i inne pytania odpowiada Patryk Góralowski – sprzedawca, trener, moderator i wykładowca. Od 10 lat projektuje i prowadzi symulacyjne gry warsztatowe, warsztaty i szkolenia. Związany z projektem Knowledge Brasserie.

-

Millenialsi to pierwsze pokolenie, które wychowało się w czasach internetu, dlatego też – to oni wymyślają design thinking, chcą pracować w inny sposób, bardziej twórczy i kreatywny. To oni wymyślają zawody, których jeszcze dzisiaj nie ma – mówi Patryk Góralowski. To rewolucyjne podejście potrafi wystraszyć pracodawcę, który przyzwyczajony jest do „trzymania” swojego pracownika w przysłowiowych czterech ścianach. Warto jednak zmienić nastawienie do tego pokolenia, jak zauważa Góralowski – jeżeli młodzi ludzie chcą pracować z fajnego miejsca w słońcu, a wykonują powierzone im zadania, których od nich oczekujemy, to czemu im na to nie pozwolić – apeluje również, aby pracodawcy przestali bać się millenialsów – myślę, że trzeba patrzeć na całą tę grupę jako naprawdę niesamowicie zdolnych i ciekawych ludzi, którzy chcą po prostu pracować.

 

::

"jeżeli młodzi ludzie chcą pracować z fajnego miejsca w słońcu,

a wykonują powierzone im zadania, których od nich oczekujemy,

to czemu im na to nie pozwolić"

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.