InSocial: wirtualna rzeczywistość w marketingu

Brief TV / Technologie

Boom na wirtualną rzeczywistość trwa w najlepsze. Firmy takie jak Oculus Rift czy Samsung tworzą urządzenia i programy wykorzystujące tę technologię. VR teraz głównie kojarzy się z rozrywką i grami, ale Andrzej J. Horoch, prezes i dyrektor kreatywny Workroom Agency udowadnia, że marketerzy też mają tutaj pole do popisu.

-

Czym jest wirtualna rzeczywistość w marektingu? Jak budować komunikację z wykorzystaniem tej technologii? Jakie są bariery wejścia w wypadku tego typu działań? Czy są już przykłady skutecznego zastosowania VR w marektingu? Na te i na inne pytania odpowiadamy w najnowszym odcinku serii InSocial.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.