InSocial: wirtualna rzeczywistość w marketingu

Brief TV / Technologie

Boom na wirtualną rzeczywistość trwa w najlepsze. Firmy takie jak Oculus Rift czy Samsung tworzą urządzenia i programy wykorzystujące tę technologię. VR teraz głównie kojarzy się z rozrywką i grami, ale Andrzej J. Horoch, prezes i dyrektor kreatywny Workroom Agency udowadnia, że marketerzy też mają tutaj pole do popisu.

-

Czym jest wirtualna rzeczywistość w marektingu? Jak budować komunikację z wykorzystaniem tej technologii? Jakie są bariery wejścia w wypadku tego typu działań? Czy są już przykłady skutecznego zastosowania VR w marektingu? Na te i na inne pytania odpowiadamy w najnowszym odcinku serii InSocial.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?