Samsung podłącza pralkę do internetu

Samsung podłącza pralkę do internetu

Brief.pl / Technologie

To, że telewizory, smartfony, tablety czy komputery podłączone są do internetu - nikogo już chyba nie dziwi. Samsung jednak na tym nie poprzestaje i pokazuje, że teraz nadszedł czas na sterowane smartfonem pralki. Ma to dać klientom zupełnie nowe możliwości oraz pomóc w oszczędzaniu czasu i pieniędzy. Mowa o pralce Arno WiFi, która jest już dostępna w ofercie.

-

Nowa pralka firmy Samsung rozwiązuje problem, który napotyka wiele osób. Pozwala uniknąć sytuacji, kiedy po zakończeniu prania nie udaje nam się  rozwiesić ubrań i zostawiamy je w na kilka godzin w bębnie. Samsung opracował system zdalnej obsługi pralki, dzięki której - tuż przed powrotem do domu - możemy włączyć pranie za pomocą smartfonu. 

Pozwala na to system Smart Control, który nadzoruje cały proces prania - od jego rozpoczęcia do samego końca. Możemy kontrolować pralkę poprzez smartfon lub tablet. Na zakończenie pralka wyśle nam sygnał, że ubrania są gotowe do rozwieszenia.

Nowa pralka Samsung posiada też system Smart Check, czyli automatyczny system monitorowania błędów. Smart Check wykrywa i diagnozuje problemy na wczesnym etapie oraz proponuje najlepsze rozwiązanie. Dzięki temu ani my, ani wezwany serwisant z firmy Samsung nie traci czasu na szukanie usterki. Funkcja Smart Check współpracuje z funkcją Smart Control, przesyłając powiadomienia na nasz smartfon, gdy tylko pojawią się jakiekolwiek kłopoty.

Dodatkowo pralka wyposażona jest w funkcję Smart Load Sensing, przez co automatycznie analizuje ciężar prania i wykorzystuje tylko niezbędną ilość energii i wody. To praktyczna funkcja, bowiem maksymalnie pralka poradzi sobie aż z 12 kg. prania.

Aby system Smart Control mógł działać - musimy mieć w domu bezprzewodowy dostęp do internetu. Sygnały z naszej pralki możemy odbierać na urządzeniach z systemem Android lub iOS.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.