Swiss Innovation Day - zaproszenie

Swiss Innovation Day - zaproszenie

Brief.pl / Patronaty

Ambasada Szwajcarii w Polsce, Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Polsko-Szwajcarska Izba Gospodarcza mają zaszczyt zaprosić na konferencję z okazji Swiss Innovation Day, która odbędzie się dnia 09 czerwca 2015, w godz. 9.00 – 16.00, w hotelu Sofitel Victoria, przy ul. Królewskiej 11, w Warszawie.

-

Celem Swiss Innovation Day jest stworzenie platformy dialogu pomiędzy Szwajcarią a Polską na temat rozwijania innowacyjności oraz zaprezentowania innowacyjnych dokonań szwajcarskich i polskich przedsiębiorstw. Konferencja będzie doskonałą okazją do wymiany doświadczeń, prezentacji najlepszych praktyk i nawiązania nowych kontaktów dla wszystkich, jakże różnorodnych grup interesariuszy.

Konferencja Swiss Innovation Day, organizowana z okazji wizyty w Polsce Szwajcarskiego Sekretarza Stanu ds. Edukacji, Badań oraz Innowacji, Pana Dr Mauro Dell’Ambrogio, stwarza wyjątkową okazję do dyskusji o innowacyjnych wyzwaniach, jakie stoją dziś przed nauką i biznesem.

Uprzejmie prosimy o rejestrację na stronie www.swissinnovationday.pl

Rejestracja trwa do dnia 03/06/2015

PROGRAM:

9.00-9.30 Rejestracja

9.30-10.00 Otwarcie konferencji:
- Marek Ratajczak, Sekretarz Stanu, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
- Dr Mauro Dell’Ambrogio, Sekretarz Stanu, Szwajcarski Sekretariat Stanu ds. Edukacji,
Badań i Innowacji - SERI
- Grażyna Henclewska, Podsekretarz Stanu, Ministerstwo Gospodarki
10:00-11:00 Debata plenarna o innowacjach
Moderator: Bogusław Chrabota, Redaktor Naczelny, Rzeczpospolita

Panel 1A: 11.30-12.45

Szwajcarskie i polskie zobowiązania w ramach Europejskiego Obszaru Badań.

Uczestnicy debaty:

• Prof. Paweł Rowiński, wiceprezes Polskiej Akademii Nauk
• Prof. Krzysztof Kurzydłowski, Dyrektor Narodowego Centrum Badań i Rozwoju
• Prof. Leszek Kaczmarek, Członek Komitetu Polsko-Szwajcarskiego Programu Badań
• Prof. Piotr Grabiec, Instytut Technologii Elektronowej
• Dr Eva M. Klaper, Dyrektor COST Switzerland, Szwajcarski Sekretariat Stanu ds. Edukacji, Badań i Innowacji SERI
Moderator: Grzegorz Cydejko (tbc), Forbes

Panel 2A: 11.30-12.45

Jak wspierać innowacyjność w sektorze ochrony zdrowia?
Uczestnicy debaty:
• Ilona Antoniszyn-Klik, Podsekretarz Stanu, Ministerstwo Gospodarki
• Przedstawiciel Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej (tbc)
• Ewa Grenda, Dyrektor Generalna, Roche Polska
• Alexandra Bishop, Prezes Zarządu, Novartis Poland
• Roman Walasiński, Prezes Zarządu, Swissmed
• Bogdan Wasilewski, Prezes Zarządu,Technopark Łódź
Moderator: Mariusz Ignatowicz, Partner, PwC

Przerwa 

12.45-13.00 Prezentacja: Szwajcaria - miejsce dla rozwoju biznesu
Prelegent: Benjamin Schwägli, Dyrektor Swiss Business Hub Poland

 

Panel 1B: 13.00-14.30

Innowacje w praktyce

Uczestnicy debaty:
• Bożena Lublińska-Kasprzak, Prezes Zarządu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
• Robert Sekuła, Centrum Badań ABB, Kraków
• Dr Vital Meyer, Przewodniczący Sekcji Start-up’ów i Przedsiębiorczości, Komisja
Technologii i Innowacji CTI, Szwajcaria
• Jacek Kosiec, Dyrektor Programu Kosmicznego, Creotech Instruments SA
• Maciej Adamkiewicz, Prezes Zarządu, Adamed Group
Moderator: Marcin Piątkowski, Bank Światowy

Panel 2B: 13.00-14.30

Jak rozwijać kulturę innowacji w przedsiębiorstwie?
Uczestnicy debaty:
• Peter Stämpfli, przedsiębiorca, Stämpfli AG
• Johannes Ermatinger, RBU, konsultant biznesowy
• Renato di Rubbo, Dyrektor Marketingu Grupy Franke
• Magdalena Jabłońska, Zespół ds. Innowacji i B+R, PwC
• Marek Synowiec, Menadżer ds. innowacyjnych projektów, Wielton SA
• Monika Lamparska-Przybysz, Kierownik ds. Pozyskiwania Funduszy, Polpharma Biologics
Moderator: Dariusz Ćwiklak – Newsweek Polska

 

Tagi:

Ludzie Biznes

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.