InSocial: jak polska firma może zacząć działalność na chińskim rynku internetowym?

Brief TV / Technologie

Jak zacząć działalność na chińskim rynku internetowym? Jaka jest specyfika rynku chińskiego? Czy między Wschodem a Zachodem, jeżeli chodzi o branżę internetową, występują jakieś znaczące różnice? Na te i na inne pytania odpowiada Paweł Wyborski, założyciel i CTO QuarticON.

-

632 mln chińskich internautów znalazło się w zasięgu reklam i rekomendacji polskiej firmy QuarticON. To pierwsza w naszym kraju i jedna z nielicznych na świecie firm, które zdobyły licencje niezbędne do prowadzenia działań reklamowych w Chinach. Od razu też nawiązała współpracę z największym lokalnym serwisem – Baidu. Zwykle zdobycie pozwoleń na prowadzenie działań reklamowych w Chinach zajmuje około 5 lat. QuarticON, dzięki lokalnym partnerom, udało się to w 3 miesiące.

O tym jak do tego doszło oraz o tym czym różni się rynek chiński od rynków zachodnich opowiada Paweł Wyborski, założyciel i CTO QuarticON.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.