InSocial: jak skutecznie promować aplikacje mobilne?

Brief TV / Technologie

Michał Lewandowski z firmy Snapp i Szymon Szymczyk z agencji Kolko w najnowszym odcinku InSocial pokazują jak skutecznie promować aplikacje mobilne. Wszyscy wiedzą, że polscy developerzy i programiści są zdolni, ale czy potrafią skutecznie sprzedać swoje programy?

-

Aplikacje mobilne to gwałtownie rosnący rynek o unikatowej specyfice. Według badania AdTrend już 62 proc. polskich internautów ściąga aplikacje darmowe, a 11 proc. płatne. Przekłada się to odpowiednio na 15 mln i 2,5 mln osób pobierających aplikacje. Kolko i Snapp zdecydowały się połączyć swoją wiedzę i doświadczenie w obsłudze dotychczasowych klientów mobile i zaoferować wspólną, kompletną ofertę dla właścicieli aplikacji mobilnych.

Michał Lewandowski i Szymon Szymczyk wyjaśniają na czym będzie polegać współpraca obu firm oraz pokazują jak wygląda marketing aplikacji mobilnych z prawdziwego zdarzenia.

::

Już 16 czerwca odbędzie się konferencja magazynu "Brief" zatytuowana "Mobile jako strategiczny element Twojego biznesu. Szanse i zagrożenia". Wśród zaproszonych prelegentów znalazł się m. in. Michał Lewandowski, który pokaże case study skutecznego marketingu aplikacji mobilnych. Uczestnicy wydarzenia dowiedzą się także jak firmy moga wykorzystywać komunikację za pomocą beaconów, jak badać swoje działania na mobile'u, jaka jest przyszłość bankowości mobilnej oraz znajdą odpowiedź na pytanie czy lepiej jest postawić na aplikację mobilną, czy może mobilną wersję strony internetowej?

Konferencja "Mobile jako strategiczny element Twojego biznesu. Szanse i zagrożenia"" odbędzie się 16 czerwca 2015 roku w warszawskim Multikinie Złote Tarasy. Więcej szczegółów wkrótce!

Wszelkie pytania związane z konferencją prosimy kierować na adres pl@brief.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.