wp - grudzien 2016

InSocial: jak skutecznie promować aplikacje mobilne?

Brief TV / Technologie

Michał Lewandowski z firmy Snapp i Szymon Szymczyk z agencji Kolko w najnowszym odcinku InSocial pokazują jak skutecznie promować aplikacje mobilne. Wszyscy wiedzą, że polscy developerzy i programiści są zdolni, ale czy potrafią skutecznie sprzedać swoje programy?

-

Aplikacje mobilne to gwałtownie rosnący rynek o unikatowej specyfice. Według badania AdTrend już 62 proc. polskich internautów ściąga aplikacje darmowe, a 11 proc. płatne. Przekłada się to odpowiednio na 15 mln i 2,5 mln osób pobierających aplikacje. Kolko i Snapp zdecydowały się połączyć swoją wiedzę i doświadczenie w obsłudze dotychczasowych klientów mobile i zaoferować wspólną, kompletną ofertę dla właścicieli aplikacji mobilnych.

Michał Lewandowski i Szymon Szymczyk wyjaśniają na czym będzie polegać współpraca obu firm oraz pokazują jak wygląda marketing aplikacji mobilnych z prawdziwego zdarzenia.

::

Już 16 czerwca odbędzie się konferencja magazynu "Brief" zatytuowana "Mobile jako strategiczny element Twojego biznesu. Szanse i zagrożenia". Wśród zaproszonych prelegentów znalazł się m. in. Michał Lewandowski, który pokaże case study skutecznego marketingu aplikacji mobilnych. Uczestnicy wydarzenia dowiedzą się także jak firmy moga wykorzystywać komunikację za pomocą beaconów, jak badać swoje działania na mobile'u, jaka jest przyszłość bankowości mobilnej oraz znajdą odpowiedź na pytanie czy lepiej jest postawić na aplikację mobilną, czy może mobilną wersję strony internetowej?

Konferencja "Mobile jako strategiczny element Twojego biznesu. Szanse i zagrożenia"" odbędzie się 16 czerwca 2015 roku w warszawskim Multikinie Złote Tarasy. Więcej szczegółów wkrótce!

Wszelkie pytania związane z konferencją prosimy kierować na adres pl@brief.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.