InSocial: jak skutecznie promować aplikacje mobilne?

Brief TV / Technologie

Michał Lewandowski z firmy Snapp i Szymon Szymczyk z agencji Kolko w najnowszym odcinku InSocial pokazują jak skutecznie promować aplikacje mobilne. Wszyscy wiedzą, że polscy developerzy i programiści są zdolni, ale czy potrafią skutecznie sprzedać swoje programy?

-

Aplikacje mobilne to gwałtownie rosnący rynek o unikatowej specyfice. Według badania AdTrend już 62 proc. polskich internautów ściąga aplikacje darmowe, a 11 proc. płatne. Przekłada się to odpowiednio na 15 mln i 2,5 mln osób pobierających aplikacje. Kolko i Snapp zdecydowały się połączyć swoją wiedzę i doświadczenie w obsłudze dotychczasowych klientów mobile i zaoferować wspólną, kompletną ofertę dla właścicieli aplikacji mobilnych.

Michał Lewandowski i Szymon Szymczyk wyjaśniają na czym będzie polegać współpraca obu firm oraz pokazują jak wygląda marketing aplikacji mobilnych z prawdziwego zdarzenia.

::

Już 16 czerwca odbędzie się konferencja magazynu "Brief" zatytuowana "Mobile jako strategiczny element Twojego biznesu. Szanse i zagrożenia". Wśród zaproszonych prelegentów znalazł się m. in. Michał Lewandowski, który pokaże case study skutecznego marketingu aplikacji mobilnych. Uczestnicy wydarzenia dowiedzą się także jak firmy moga wykorzystywać komunikację za pomocą beaconów, jak badać swoje działania na mobile'u, jaka jest przyszłość bankowości mobilnej oraz znajdą odpowiedź na pytanie czy lepiej jest postawić na aplikację mobilną, czy może mobilną wersję strony internetowej?

Konferencja "Mobile jako strategiczny element Twojego biznesu. Szanse i zagrożenia"" odbędzie się 16 czerwca 2015 roku w warszawskim Multikinie Złote Tarasy. Więcej szczegółów wkrótce!

Wszelkie pytania związane z konferencją prosimy kierować na adres pl@brief.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.