Cała konferencja tylko online? To możliwe

Cała konferencja tylko online? To możliwe

Brief.pl / Patronaty

Kiedy większość z nas myśli o takim wydarzeniu jakim jest konferencja to zapewne ma przed oczami salę, widownię, prelegentów, mikrofony i catering. Okazje się, że można inaczej. Startup Prowly we współpracy z Allegro organizuje pierwszą konferencję, która odbędzie się całkowicie online. Oto PR Webinar Day.

-

PR Webinar Day odbędzie się 17 czerwca. Zazwyczaj po informacji o dacie powinna pojawić się wzmianka o mieście, w którym wydarzenie się odbędzie. Ale nie tym razem. PR Webinar to całodniowe wydarzenie online, na które złoży się kilkanaście internetowych spotkań (webinarów) prowadzonych przez czołowych ekspertów od komunikacji i mediów.

Kto poprowadzi webinary w ramach PR Webinar Day? Wśród tych osób znaleźli się m. in. Jacek Kotarbiński, Dominik Kaznowski, Paweł Tkaczyk, Grzegorz Marczak, Luiza Jurgiel-Żyła, Anna Miotk, Jan Zając czy Mikołaj Winkiel. Swój skromny udział w wydarzeniu będzie miał także przedstawiciel naszej redakcji. Paweł Luty, zastępca redaktora naczelnego ds. online „Briefu” poprowadzi webinar, w którym opowie, jak się z nim skomunikować, żeby przekaz do niego dotarł i żeby nie stracił szacunku do nadawcy.

PR Webinar Day to nie tylko okazja, żeby zobaczyć jakie są najnowsze trendy w szeroko pojętej komunikacji marketingowej, ale także zobaczyć efekty współpracy ProwlyAllegro. Te dwie firmy przygotowały coś specjalnego, co objawią światu już 17 czerwca.

Czy organizowanie konferencji wyłącznie online ma sens? Cóż, wystarczy spojrzeć na ten post z profilu Prowly:

Wiecie co się stało? W niecałe 24 godziny zanotowaliśmy 1056 zapisów na nasze webinary, a to oznacza, że zostały jeszcze...

Posted by Prowly on 28 maja 2015

Jeśli ktoś z Was chce jeszcze zapisać się na którykolwiek z webinarów to należy się spieszyć… Informacje o dostępności miejsc są na bieżąco aktualizowane na stronie PR Webinar Day.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.