wp - grudzien 2016

Cała konferencja tylko online? To możliwe

Cała konferencja tylko online? To możliwe

Brief.pl / Patronaty

Kiedy większość z nas myśli o takim wydarzeniu jakim jest konferencja to zapewne ma przed oczami salę, widownię, prelegentów, mikrofony i catering. Okazje się, że można inaczej. Startup Prowly we współpracy z Allegro organizuje pierwszą konferencję, która odbędzie się całkowicie online. Oto PR Webinar Day.

-

PR Webinar Day odbędzie się 17 czerwca. Zazwyczaj po informacji o dacie powinna pojawić się wzmianka o mieście, w którym wydarzenie się odbędzie. Ale nie tym razem. PR Webinar to całodniowe wydarzenie online, na które złoży się kilkanaście internetowych spotkań (webinarów) prowadzonych przez czołowych ekspertów od komunikacji i mediów.

Kto poprowadzi webinary w ramach PR Webinar Day? Wśród tych osób znaleźli się m. in. Jacek Kotarbiński, Dominik Kaznowski, Paweł Tkaczyk, Grzegorz Marczak, Luiza Jurgiel-Żyła, Anna Miotk, Jan Zając czy Mikołaj Winkiel. Swój skromny udział w wydarzeniu będzie miał także przedstawiciel naszej redakcji. Paweł Luty, zastępca redaktora naczelnego ds. online „Briefu” poprowadzi webinar, w którym opowie, jak się z nim skomunikować, żeby przekaz do niego dotarł i żeby nie stracił szacunku do nadawcy.

PR Webinar Day to nie tylko okazja, żeby zobaczyć jakie są najnowsze trendy w szeroko pojętej komunikacji marketingowej, ale także zobaczyć efekty współpracy ProwlyAllegro. Te dwie firmy przygotowały coś specjalnego, co objawią światu już 17 czerwca.

Czy organizowanie konferencji wyłącznie online ma sens? Cóż, wystarczy spojrzeć na ten post z profilu Prowly:

Wiecie co się stało? W niecałe 24 godziny zanotowaliśmy 1056 zapisów na nasze webinary, a to oznacza, że zostały jeszcze...

Posted by Prowly on 28 maja 2015

Jeśli ktoś z Was chce jeszcze zapisać się na którykolwiek z webinarów to należy się spieszyć… Informacje o dostępności miejsc są na bieżąco aktualizowane na stronie PR Webinar Day.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.