Cała konferencja tylko online? To możliwe

Cała konferencja tylko online? To możliwe

Brief.pl / Patronaty

Kiedy większość z nas myśli o takim wydarzeniu jakim jest konferencja to zapewne ma przed oczami salę, widownię, prelegentów, mikrofony i catering. Okazje się, że można inaczej. Startup Prowly we współpracy z Allegro organizuje pierwszą konferencję, która odbędzie się całkowicie online. Oto PR Webinar Day.

-

PR Webinar Day odbędzie się 17 czerwca. Zazwyczaj po informacji o dacie powinna pojawić się wzmianka o mieście, w którym wydarzenie się odbędzie. Ale nie tym razem. PR Webinar to całodniowe wydarzenie online, na które złoży się kilkanaście internetowych spotkań (webinarów) prowadzonych przez czołowych ekspertów od komunikacji i mediów.

Kto poprowadzi webinary w ramach PR Webinar Day? Wśród tych osób znaleźli się m. in. Jacek Kotarbiński, Dominik Kaznowski, Paweł Tkaczyk, Grzegorz Marczak, Luiza Jurgiel-Żyła, Anna Miotk, Jan Zając czy Mikołaj Winkiel. Swój skromny udział w wydarzeniu będzie miał także przedstawiciel naszej redakcji. Paweł Luty, zastępca redaktora naczelnego ds. online „Briefu” poprowadzi webinar, w którym opowie, jak się z nim skomunikować, żeby przekaz do niego dotarł i żeby nie stracił szacunku do nadawcy.

PR Webinar Day to nie tylko okazja, żeby zobaczyć jakie są najnowsze trendy w szeroko pojętej komunikacji marketingowej, ale także zobaczyć efekty współpracy ProwlyAllegro. Te dwie firmy przygotowały coś specjalnego, co objawią światu już 17 czerwca.

Czy organizowanie konferencji wyłącznie online ma sens? Cóż, wystarczy spojrzeć na ten post z profilu Prowly:

Wiecie co się stało? W niecałe 24 godziny zanotowaliśmy 1056 zapisów na nasze webinary, a to oznacza, że zostały jeszcze...

Posted by Prowly on 28 maja 2015

Jeśli ktoś z Was chce jeszcze zapisać się na którykolwiek z webinarów to należy się spieszyć… Informacje o dostępności miejsc są na bieżąco aktualizowane na stronie PR Webinar Day.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.