wp - grudzien 2016

e-Commerce Polska BIEGw.NET

e-Commerce Polska BIEGw.NET

Brief.pl / Patronaty

19 września 2015 roku na warszawskim Żoliborzu odbędzie się pierwszy w Polsce bieg dla branży e-commerce i internetowej. e-Commerce Polska BIEGw.NET. Za organizacją biegu stoi Maciek Żyto, związany zawodowo z e-gospodarką od 2000 roku, a od 2001 roku aktywny biegacz amator.

-

Jak narodził się pomysł organizacji biegu dla branży e-commerce?

Pomysł jest bardzo naturalnym dla mnie połączeniem mojej długoletniej pasji, biegania, oraz ambicji zawodowych, czyli rozwoju e-commerce w Polsce. Wiem, że w tzw. branży internetowej i e-commerce jest dużo biegaczy, ale dowiadywałem się o tym na spotkaniach zupełnie niebiegowych – konferencjach, targach czy spotkaniach biznesowych. Pomyślałem, że można tych ludzi zebrać pierwszy raz nie w celach biznesowych, ale właśnie sportowych. Wystarczy tylko zorganizować dla nich bieg. W dobrym miejscu, w dobrym terminie, na popularnym dystansie biegowym. I udało się, będziemy mieli we wrześniu e-Commerce Polska BIEGw.NET.

Jaki jest cel biegu?

Impreza ma dwa cele. Pierwszy to oczywiście cel sportowy, czyli stworzyć warunki do konkurowania w popularnej dyscyplinie – bieganiu, na najbardziej popularnym dystansie biegowym - 10 km. Drugi cel, to dostarczenie wydarzenia do networkingu. Będzie można w jednym miejscu, bez presji czasu, w otoczeniu pięknej przyrody porozmawiać z innymi uczestnikami. Zainteresowania bardzo otwierają ludzi, dlatego w takim wspólnym klimacie biegowym łatwiej będzie nam odświeżyć kontakty albo zdobyć nowe znajomości.

Gdzie będzie przebiegać trasa i co będzie się działo podczas biegu?

Wybraliśmy dla BIEGw.NET bardzo fajną trasę – będziemy się ścigać po Nadwiślańskim Szlaku Rowerowym na warszawskim Żoliborzu. Chcemy zorganizować biuro zawodów na plaży nad Wisłą, wszystko będzie się działo w okolicach Centrum Olimpijskiego. Kto zna te rejony, ten wie, że mają one swoją magię, można tutaj zapomnieć, że znajdujemy się w dużej europejskie metropolii. A jednocześnie trasa jest szybka, co istotne dla zaprawionych biegaczy.

Chcemy stworzyć warunki do tego, żeby uczestnicy mogli zostać po biegu i pogadać ze sobą. Dlatego właśnie pomysł z plażą nadwiślańską, gdzie będzie można odpocząć po biegu. Dodatkowo po zawodach przeprowadzimy sesje rozciągania zmęczonych mięśni, by pomóc wszystkim dobrze wypocząć po biegu.

Kto weźmie udział w BIEGw.NET?

Partnerem branżowym BIEGw.NET jest Izba Gospodarki Elektronicznej. To dla nas naturalny partner, który podkreśla to, że bieg dedykujemy dla wszystkich, którzy profesjonalnie związani są z e-commerce i internetem.

Partnerem strategicznym biegu jest Poczta Polska i tu znów bardzo celowy wybór. Szukaliśmy podmiotu, dla którego e-commerce jest istotnym obszarem działalności i Poczta doskonale reprezentuje te aspiracje.

Jeśli chodzi o uczestników, to pragniemy na starcie zgromadzić 500 biegaczy. Będą oni reprezentować właściwie cały horyzont, bardzo dojrzałego już w Polsce obszaru gospodarki elektronicznej. Spodziewamy się e-sklepów, wydawców, dostawców technologii, usług e-gospodarki, marketerów.

Mamy już sygnały, że firmy, które dotąd konkurowały w biznesie, będą tym razem rywalizować sportowo. Na taki efekt naszego pomysłu właśnie liczymy. Chcemy, by w tę jedną sobotę ważny był tylko wynik sportowy.

Czy będzie to cykliczna inicjatywa?

Bardzo chcemy, żeby e-Commerce Polska BIEGw.NET stał się imprezą cykliczną, byśmy mogli regularnie rywalizować biegowo. W tym roku zaczynamy tę zabawę. I myślę, że za rok trzeba będzie dać szansę na rewanż tym, którzy w tym roku będą nieco wolniejsi od konkurentów. Oraz dać szansę tym, którzy jeszcze nie zaczęli biegać, ale zrobią to w następnym sezonie. Bo bieganie w Polsce to dyscyplina, która cieszy się coraz większy powodzeniem.

Zapraszam na e-Commerce Polska BIEGw.NET. Takiego biegu jeszcze nie było, stwórzmy razem imprezę, gdzie można się spotkać, pobiegać i odpocząć.

 

::

Podstawowe informacje o e-Commerce Polska BIEGw.NET:

Bieg odbędzie się 19 września 2015 r. w sobotę, start o godzinie 11.00
Dystans: 10 km i ani metra mniej
Miejsce biegu: Nadwiślański Szlak Rowerowy, Warszawa, Żoliborz.
Start i meta: Plaża Żoliborz, miejsce magiczne
Ilość biegaczy: 500 e-komersowców i internetowców
Nagrody: różne w klasyfikacjach różnych.
Pakiet startowy: kosztuje 50 złotych netto (61,50 zł brutto).
Każdy uczestnik otrzyma koszulkę, piękny medal, posiłek po biegu oraz napoje. 
Wszystko o BIEGw.NET -  http://www.biegw.net

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.