Czwarta edycja Dnia Reklamy

Czwarta edycja Dnia Reklamy

Brief.pl / Eventy

Brief chętnie wspiera inicjatywy studenckie. Chcemy mieć wkład w edukację, wymianę opinii i doświadczeń z młodymi ludźmi. Dlatego też kilka dni temu redaktor naczelny magazynu - Grzegorz Kiszluk, wziął udział w kolejnej edycji Dnia Reklamy. Oto krótka relacja z wydarzenia.

-

Dnia 20 maja na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego odbyła się czwarta edycja „Dnia Reklamy”, organizowanego przez Koło Naukowe Marketingu „Target”.

Gośćmi wydarzenia byli: Grzegorz Kiszluk - Redaktor Naczelny magazynu „Brief”, Jacek Studzioski - Senior Strategy Planer w 180 Heartbeats + Jung von Matt, Paweł Wójcik - New Bussines Director w Millward Brown, oraz Tadeusz Żórawski - Prezes Zarządu Universal McCann, którzy uczestniczyli w dwóch debatach oksfordzkich. Dyskusje poruszały temat etyki w reklamie oraz skuteczności nośników komunikacji marketingowej - telewizji i internetu.

Po wymienieniu argumentów przez dyskutantów studenci mogli zadad gościom pytania a następnie zagłosowad na zwycięzcę danej debaty.

Zwycięzcy debaty:

Internet vs. TV – Grzegorz Kiszluk oraz Tadeusz Żórawski (argumentacja za telewizją)
Etyka w reklamie – Paweł Wójcik oraz Tadeusz Żórawski (argumentacja przeciw etyce).

 

fot. Koło Naukowe Marketingu "Target"   

::

fot. Fotolia / AGPhotography

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.