wp - grudzien 2016

Czwarta edycja Dnia Reklamy

Czwarta edycja Dnia Reklamy

Brief.pl / Eventy

Brief chętnie wspiera inicjatywy studenckie. Chcemy mieć wkład w edukację, wymianę opinii i doświadczeń z młodymi ludźmi. Dlatego też kilka dni temu redaktor naczelny magazynu - Grzegorz Kiszluk, wziął udział w kolejnej edycji Dnia Reklamy. Oto krótka relacja z wydarzenia.

-

Dnia 20 maja na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego odbyła się czwarta edycja „Dnia Reklamy”, organizowanego przez Koło Naukowe Marketingu „Target”.

Gośćmi wydarzenia byli: Grzegorz Kiszluk - Redaktor Naczelny magazynu „Brief”, Jacek Studzioski - Senior Strategy Planer w 180 Heartbeats + Jung von Matt, Paweł Wójcik - New Bussines Director w Millward Brown, oraz Tadeusz Żórawski - Prezes Zarządu Universal McCann, którzy uczestniczyli w dwóch debatach oksfordzkich. Dyskusje poruszały temat etyki w reklamie oraz skuteczności nośników komunikacji marketingowej - telewizji i internetu.

Po wymienieniu argumentów przez dyskutantów studenci mogli zadad gościom pytania a następnie zagłosowad na zwycięzcę danej debaty.

Zwycięzcy debaty:

Internet vs. TV – Grzegorz Kiszluk oraz Tadeusz Żórawski (argumentacja za telewizją)
Etyka w reklamie – Paweł Wójcik oraz Tadeusz Żórawski (argumentacja przeciw etyce).

 

fot. Koło Naukowe Marketingu "Target"   

::

fot. Fotolia / AGPhotography

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.