80 proc. dofinansowania na certyfikowane e-szkolenia IT

80 proc. dofinansowania na certyfikowane e-szkolenia IT

Brief.pl / Aktualności

Specjaliści IT to grupa nie tylko najbardziej pożądana na rynku pracy i zatrudniana na najlepszych warunkach, ale również mająca najprostszy start do założenia i prowadzenia swojej własnej działalności gospodarczej. Samemu wykonując profesjonalną stronę www, projekty graficzne i animacje, dokonując audytów systemów bezpieczeństwa, czy też stosującej zaawansowane techniki skutecznego e-marketingu i reklamy internetowej można zarobić (lub zaoszczędzić w firmie) duże pieniądze.

-
SPONSOROWANE

Dla wielu e-biznes to najkrótsza droga do niezależności finansowej. I to bez względu na to czy niezależność ta wynika z atrakcyjnego zatrudnienia czy prowadzenia własnej firmy. Europejski program certyfikacyjny Akademia EITCA wychodzi naprzeciw oczekiwaniom osób nastawionych na samorozwój, oferując certyfikowane w Brukseli w pełni e-learningowe szkolenia na kierunkach: Grafika Komputerowa, Kluczowe Kompetencje Informatyczne, Bezpieczeństwo Informatyczne i Informatyka Biznesowa.

Specjalistyczne i obszerne programowo kierunki certyfikacyjne Akademii EITCA pozwalają zdobyć szereg cenionych na rynku kompetencji z zakresu IT i formalnie poświadczyć je międzynarodowym certyfikatem wydanym imiennie w Brukseli i szeroko uznawanym w UE i na świecie.

Szkolenia przeznaczone są nie tylko dla profesjonalnych informatyków i osób wiążących swoją karierę z nowoczesnym biznesem, lecz także dla pracowników firm, którzy potrzebują podnieść swoje kwalifikacje zawodowe. Zdobyte w trakcie szkoleń umiejętności i potwierdzające je międzynarodowe certyfikaty EITCA pomogą w szybkim znalezieniu interesującej pracy lub w uruchomieniu własnej, nowoczesnej i konkurencyjnej firmy.

Co zyskuje uczestnik Akademii EITCA?

Międzynarodowo uznawany certyfikat wydany przez Europejski Instytut Certyfikacji Informatycznej EITCI w Brukseli wraz z suplementem w języku angielskim i odpisami w języku polskim lub innych urzędowych językach UE, jak również polskojęzyczny dyplom ukończenia krajowej edycji Akademii EITCA.

Program certyfikacyjny Akademii EITCA uzyskał krajową akredytację MEN i Kuratorium Oświaty, stając się uznawanym elementem kształcenia formalnego na poziomie studiów podyplomowych.

Istotny wzrost konkurencyjności na krajowym i międzynarodowym rynku pracy w praktycznie każdej branży gospodarki nowoczesnego społeczeństwa informacyjnego poprzez nabycie lub zasadnicze podniesienie kwalifikacji w dziedzinie IT i ich formalne potwierdzenie w międzynarodowym standardzie. Profesjonalną, teoretyczną i praktyczną wiedzę oraz umiejętności na poziomie merytorycznym studiów podyplomowych (przy akredytacji MEN i Kuratorium).

Kompleksowe przeszkolenie specjalistyczne w wymiarze odpowiadającym od 150 do 180 godzin zajęć stacjonarnych (tj. wymiar godzinowy 2-semestralnych studiów podyplomowych), co stanowi wielokrotność objętości programowej standardowych, dostępnych na rynku kursów i szkoleń informatycznych. Dostęp do indywidualnych konsultacji z akademicką kadrą dydaktyczną.

Aby skorzystać z cen niższych o 80 proc. dzięki dofinansowaniu EFRR należy zarezerwować miejsce EITCA z kodem dofinansowania: SEGZC. Rezerwacja nie obliguje do udziału w Akademii EITCA  i jest ważna przez 7 dni.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?