Google wesprze startupy w Warszawie

Google wesprze startupy w Warszawie

Brief.pl / Aktualności

Masz startup i nie wiesz jak dopasować swoje działania do potrzeb rynku? Google Ci w tym pomoże, podczas wydarzenia Google Launchpad Week.

-

Wydarzenie, odbywające się w ramach międzynarodowego programu Launchpad, organizowane było do tej pory w wielu miastach na całym świecie, m.in. w Tel-Awiwie, Londynie, Berlinie, Barcelonie czy Paryżu. W tym roku zawita także do Warszawy.

W dniach 15 – 19 czerwca br., grono lokalnych mentorów przy wsparciu pracowników Google i członków międzynarodowej sieci mentorów Google, będzie doradzać, dzielić się wiedzą i pomagać w rozwoju początkującym startupom.

Każdy z pięciu dni wydarzenia poświęcony będzie innemu zagadnieniu. Omawiane będą kwestie związane ze strategią produktu, marketingiem, sprzedażą, doświadczeniami użytkownika i szeroko pojętą technologią.

Spośród wszystkich zgłoszonych firm, Google wybierze maksymalnie dwanaście, które wezmą udział w pierwszej edycji programu. Wybrani zostaną także eksperci, wspierający młodych przedsiębiorców. Zarówno jedna jak i druga strona może aplikować do programu poprzez specjalny formularz rejestracyjny. 

Więcej szczegółów odnaleźć można na stronie wydarzenia

::

fot. Fotolia/ Freshidea

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.