Kuźniar o vlogach, blogach i social mediach

Brief TV / Ludzie

Jak internet zmienia telewizję? Jak zmieniają się zwyczaje i preferencje widzów? Czy Jarek Kuźniar czuje się jeszcze dziennikarzem? Na pytania Grzegorza Kiszluka odpowiada twórca projektu Goforworld, jedna z twarzy stacji TVN.

-

- Jestem starym media plannerem. Kiedyś wydawało się, że telewizja to jedyne skuteczne medium, bo operuje obrazem i dźwiękiem. Ostatnio zaś na naszych oczach wyrósł cały ruch blogerski i youtube’owy. Ludzie robią swoje programy i mają oglądalność większą niż niejedna stacja tematyczna - pyta Grzegorz Kiszluk.

- Ich oglądalność rośnie dlatego, bo zaczynają oferować coraz wyższą jakość. To jest dla mnie cenne. Ja sobie zdaję sprawę z tego, że oglądalność dokumentu z podróży do Rio, który zrealizowaliśmy w TVN Style, jest na tym samym poziomie, na którym Onet ma swoje VOD. Podejrzewam, że za chwilę to nie będzie miało żadnego znaczenia, czy pokazujesz wideo w kanale tematycznym, czy w internecie. Sam więc dążę do tego, żeby móc takie rzeczy robić u siebie i mieć na to sponsora - odpowiada Jarosław Kuźniar, jeden z 50 najbardziej kreatywnych w biznesie według „Briefu”.

Zobacz cały ranking TUTAJ

::

Jarek Kuźniar: dobrze mi w gronie startupowców

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.