Kuźniar o vlogach, blogach i social mediach

Brief TV / Ludzie

Jak internet zmienia telewizję? Jak zmieniają się zwyczaje i preferencje widzów? Czy Jarek Kuźniar czuje się jeszcze dziennikarzem? Na pytania Grzegorza Kiszluka odpowiada twórca projektu Goforworld, jedna z twarzy stacji TVN.

-

- Jestem starym media plannerem. Kiedyś wydawało się, że telewizja to jedyne skuteczne medium, bo operuje obrazem i dźwiękiem. Ostatnio zaś na naszych oczach wyrósł cały ruch blogerski i youtube’owy. Ludzie robią swoje programy i mają oglądalność większą niż niejedna stacja tematyczna - pyta Grzegorz Kiszluk.

- Ich oglądalność rośnie dlatego, bo zaczynają oferować coraz wyższą jakość. To jest dla mnie cenne. Ja sobie zdaję sprawę z tego, że oglądalność dokumentu z podróży do Rio, który zrealizowaliśmy w TVN Style, jest na tym samym poziomie, na którym Onet ma swoje VOD. Podejrzewam, że za chwilę to nie będzie miało żadnego znaczenia, czy pokazujesz wideo w kanale tematycznym, czy w internecie. Sam więc dążę do tego, żeby móc takie rzeczy robić u siebie i mieć na to sponsora - odpowiada Jarosław Kuźniar, jeden z 50 najbardziej kreatywnych w biznesie według „Briefu”.

Zobacz cały ranking TUTAJ

::

Jarek Kuźniar: dobrze mi w gronie startupowców

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?