Kuźniar o vlogach, blogach i social mediach

Brief TV / Ludzie

Jak internet zmienia telewizję? Jak zmieniają się zwyczaje i preferencje widzów? Czy Jarek Kuźniar czuje się jeszcze dziennikarzem? Na pytania Grzegorza Kiszluka odpowiada twórca projektu Goforworld, jedna z twarzy stacji TVN.

-

- Jestem starym media plannerem. Kiedyś wydawało się, że telewizja to jedyne skuteczne medium, bo operuje obrazem i dźwiękiem. Ostatnio zaś na naszych oczach wyrósł cały ruch blogerski i youtube’owy. Ludzie robią swoje programy i mają oglądalność większą niż niejedna stacja tematyczna - pyta Grzegorz Kiszluk.

- Ich oglądalność rośnie dlatego, bo zaczynają oferować coraz wyższą jakość. To jest dla mnie cenne. Ja sobie zdaję sprawę z tego, że oglądalność dokumentu z podróży do Rio, który zrealizowaliśmy w TVN Style, jest na tym samym poziomie, na którym Onet ma swoje VOD. Podejrzewam, że za chwilę to nie będzie miało żadnego znaczenia, czy pokazujesz wideo w kanale tematycznym, czy w internecie. Sam więc dążę do tego, żeby móc takie rzeczy robić u siebie i mieć na to sponsora - odpowiada Jarosław Kuźniar, jeden z 50 najbardziej kreatywnych w biznesie według „Briefu”.

Zobacz cały ranking TUTAJ

::

Jarek Kuźniar: dobrze mi w gronie startupowców

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.