Wideo w sieci - wywiad na żywo z Łukaszem Jakóbiakiem

Brief TV / Ludzie

Podczas drugiej edycji konferencji Wideo w sieci Grzegorz Kiszluk przeprowadził wywiad na żywo z twórcą internetowego talk-show „20m2 Łukasza” - Łukaszem Jakóbiakiem. W trakcie rozmowy youtuber zapowiedział, że niedługo uruchomi nowy kanał na YouTubie.

-

Jaka jest prawdziwa siła polskiego YoTube’a? Czym różnią się programy telewizyjne od formatów internetowych? Jak wyglądają relacje Łukasza Jakóbiaka z reklamodawcami? Na te i na inne pytania Grzegorza Kiszluka odpowiada jedna z najbardziej rozpoznawalnych osób wśród twórców internetowych.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.