Wybory internautów

Wybory internautów

Brief.pl / Aktualności

"Żegnaj tolerancjo" i "czas uciekać" kontra "coś się ruszyło" i "zmiana na lepsze" – Internet w trakcie i po wyborach podzielony jest tak jak i cały kraj. Jak zwolennicy obu kandydatów reagowali w sieci?

-

Wciąż pojawiają się nowe komentarze i memy powyborcze, ale i w trakcie trwania ciszy wyborczej internauci znaleźli sposób na to żeby przekazywać sobie nieoficjalne wyniki wyborów. Te ukryte były w cenach budyniów, bigosów czy też różnego rodzaju kiełbas. Użytkownicy internetu kreatywnie postanowili obejść przepisy prawa, według których za przedwczesne publikowanie sondaży wyborczych grozi kara nawet do 1 mln złotych.

Budyniem w dniu wyborów był nazywany Andrzej Duda, który w młodości podobno przepadał za budyniem z malinowym syropem, zaś bigos to oczywiście Bronisław Komorowski, który będąc w Stanach Zjednoczonych przytoczył historyczno – kulinarną opowieść o niezwykłym, polskim daniu, którym był właśnie bigos. Ceny podawane na Twitterze czy Facebooku, były odpowiednio dopasowanymi punktami procentowymi zdobytymi przez kandydatów.

Podobnie rzecz się miała, gdy internet podawał ceny kiełbas na bazarku – krakowskiej czy podwawelskiej mówiąc o Andrzeju Dudzie, bo ten urodził się w Krakowie czy też dziczyzny i myśliwskiej, ze względu na upodobania Bronisława Komorowskiego do polowań.

Internauci postanowili także stworzyć swoją listę przebojów, na której królowała Doo Dah Song oraz Pojedziemy na łów. Skojarzeń trudno się nie domyślić.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.