RazorSocial na konferencji Marketing Progress: efektywny marketing a skuteczna sprzedaż

RazorSocial na konferencji Marketing Progress: efektywny marketing a skuteczna sprzedaż

Brief.pl / Patronaty

Ian Cleary, założyciel RazorSocial, uznanego przez Social Media Examiner za jednego z najlepszych blogów na świecie poświęconych tematyce społecznościowej, będzie gościem konferencji Marketing Progress: efektywny marketing a skuteczna sprzedaż. Wydarzenie rozpocznie się 28 maja we Wrocławiu. Będzie to pierwsza wizyta irlandzkiego eksperta w Polsce.

-

Ian Cleary to specjalista od nowych technologii w marketingu i mediach społecznościowych. Pisuje regularnie dla Social Media Examiner, HuffingtonPost, VentureBeat i innych wiodących serwisów dotyczących social media. Jego RazorSocial od 3 lat utrzymuje się w czołówce światowej blogosfery społecznościowej. Ian Cleary dzieli się swoją wiedzą także podczas konferencji branżowych na całym świecie. W Polsce pojawi się po raz pierwszy. W trakcie swojego wystąpienia na Marketing Progress omówi 12 marketingowych narzędzi, które przyczyniają się do zwiększenia ruchu i konwersji na stronie www. - Do każdego z narzędzi pokażę praktyczny przykład oraz sposób jego realizacji. Uczestnicy sesji staną się bogatsi o wiedzę na temat co najmniej kilku narzędzi, które z powodzeniem mogą być używane w firmach - zaznacza Ian Cleary.

Znamy już także nazwiska i tematy pozostałych prelekcji konferencji Marketing Progress. Przewidzianych jest 15 wystąpień i 6 warsztatów. Wszystkie prelekcje będą skupiały się na zagadnieniach z pogranicza marketingu i sprzedaży oraz rosnącej roli, jaką w tych obszarach odgrywa Internet. Podczas dwudniowego spotkania zgromadzeni specjaliści opowiedzą między innymi o nowej tożsamości marketingu i sprzedaży oraz zaprezentują rozwiązania, które pomagają w precyzyjnym trafianiu do odpowiednich klientów - z adekwatnym komunikatem, w odpowiednim czasie. Omówią też narzędzia, dzięki którym można budować trwałe relacje z klientami i wskażą, jak odpowiednio dobierać działania marketingowe, aby skutecznie wpływać na wypracowanie zysków. Równolegle do wystąpień odbywać się będą warsztaty z zakresu employer brandingu, technologii mobilnych, social media, wideomarketingu, SEO/pozycjonowania oraz copywritingu.

Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłoszą między innymi: Jacek Kotarbiński, uznany autorytet świata marketingu, Jarosław Kuźniar - dziennikarz TVN, Anna Miotk - Polskie Badania Internetu, Monika Mikowska, współwłaścicielka agencji mobee dick, projektującej rozwiązania mobilne oraz autorka bloga jestem.mobi, Karolina Karolczak dyrektor marketingu handlowego Agros Nova, Barbara Stawarz (Content King), Michał Sadowski (Brand24), Joanna Wrycza-Bekier, dr nauk humanistycznych z zakresu literaturoznawstwa, autorka książki „Magia słów”, czy Michał Pawlik, head of strategy w Mind Progress Group.

Szczegółowy program, wykaz ekspertów i informacji na temat konferencji dostępne są na stronie www.marketingprogress.pl. Opłata konferencyjna przy zapisie i płatności do 27 maja wynosi 899 złotych netto.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.