...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

RazorSocial na konferencji Marketing Progress: efektywny marketing a skuteczna sprzedaż

Ian Cleary, założyciel RazorSocial, uznanego przez Social Media Examiner za jednego z najlepszych blogów na świecie poświęconych tematyce społecznościowej, będzie gościem konferencji Marketing Progress: efektywny marketing a skuteczna sprzedaż. Wydarzenie rozpocznie się 28 maja we Wrocławiu. Będzie to pierwsza wizyta irlandzkiego eksperta w Polsce.

Ian Cleary to specjalista od nowych technologii w marketingu i mediach społecznościowych. Pisuje regularnie dla Social Media Examiner, HuffingtonPost, VentureBeat i innych wiodących serwisów dotyczących social media. Jego RazorSocial od 3 lat utrzymuje się w czołówce światowej blogosfery społecznościowej. Ian Cleary dzieli się swoją wiedzą także podczas konferencji branżowych na całym świecie. W Polsce pojawi się po raz pierwszy. W trakcie swojego wystąpienia na Marketing Progress omówi 12 marketingowych narzędzi, które przyczyniają się do zwiększenia ruchu i konwersji na stronie www. – Do każdego z narzędzi pokażę praktyczny przykład oraz sposób jego realizacji. Uczestnicy sesji staną się bogatsi o wiedzę na temat co najmniej kilku narzędzi, które z powodzeniem mogą być używane w firmach – zaznacza Ian Cleary.

Znamy już także nazwiska i tematy pozostałych prelekcji konferencji Marketing Progress. Przewidzianych jest 15 wystąpień i 6 warsztatów. Wszystkie prelekcje będą skupiały się na zagadnieniach z pogranicza marketingu i sprzedaży oraz rosnącej roli, jaką w tych obszarach odgrywa Internet. Podczas dwudniowego spotkania zgromadzeni specjaliści opowiedzą między innymi o nowej tożsamości marketingu i sprzedaży oraz zaprezentują rozwiązania, które pomagają w precyzyjnym trafianiu do odpowiednich klientów – z adekwatnym komunikatem, w odpowiednim czasie. Omówią też narzędzia, dzięki którym można budować trwałe relacje z klientami i wskażą, jak odpowiednio dobierać działania marketingowe, aby skutecznie wpływać na wypracowanie zysków. Równolegle do wystąpień odbywać się będą warsztaty z zakresu employer brandingu, technologii mobilnych, social media, wideomarketingu, SEO/pozycjonowania oraz copywritingu.

Na sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu prelekcje wygłoszą między innymi: Jacek Kotarbiński, uznany autorytet świata marketingu, Jarosław Kuźniar – dziennikarz TVN, Anna Miotk – Polskie Badania Internetu, Monika Mikowska, współwłaścicielka agencji mobee dick, projektującej rozwiązania mobilne oraz autorka bloga jestem.mobi, Karolina Karolczak dyrektor marketingu handlowego Agros Nova, Barbara Stawarz (Content King), Michał Sadowski (Brand24), Joanna Wrycza-Bekier, dr nauk humanistycznych z zakresu literaturoznawstwa, autorka książki „Magia słów”, czy Michał Pawlik, head of strategy w Mind Progress Group.

Szczegółowy program, wykaz ekspertów i informacji na temat konferencji dostępne są na stronie www.marketingprogress.pl. Opłata konferencyjna przy zapisie i płatności do 27 maja wynosi 899 złotych netto.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF