Jeździsz wspólnie? Parkuj wspólnie!

Jeździsz wspólnie? Parkuj wspólnie!

Brief.pl / Aktualności

Są już dobrze prosperujące systemy oferujące społecznościowe przejazdy, teraz rośnie w siłę idea parkingów działających na zasadzie współdzielenia się. iParkomat to platforma, która pozwala zarabiać na swoich prywatnych miejscach parkingowych.

-

- Z naszych obserwacji wynika, że prywatne miejsce parkingowe stoi przez 40 - 50 proc. czasu puste. - mówi Piotr Sacha, założyciel serwisu iParkomat – Wyjeżdżamy do pracy, na weekend, na urlop, dlaczego więc nie wynajmować tego miejsca przez ten czas innej osobie i nie zarabiać? Poprzez naszą usługę umożliwiamy zarobek każdej osobie, która ma swoje prywatne miejsce postojowe pod domem, blokiem czy w garażu. - dodaje.

Pomysłodawcy chcą w ten sposób odpowiedzieć na coraz większy problem braku miejsc parkingowych. Infrastruktura parkingowa, zwłaszcza w lokalizacjach, w których znajduje się wiele biur wciąż nie spełnia rosnących potrzeb mieszkańców dużych miast. Jak wynika z badania CBOS, aż 43 proc. Polaków decyduje się na dojazd do pracy samochodem. Nie dziwi zatem fakt, że znalezienie miejsca parkingowego w biurowych dzielnicach, często graniczy z cudem.

Dodatkowo wiele obszarów objętych jest strefą płatnego parkowania, co przy ośmiogodzinnym dniu pracy wiąże się z wysokimi kosztami za zaparkowanie auta. - Dostępne u nas miejsca postojowe bywają nawet o połowę tańsze niż opłaty w strefie płatnego parkowania – zachwala Sacha - Do tego są często zadaszone, ogrzewane i po prostu bardzo wygodne w użytkowaniu, ponieważ są zlokalizowane blisko miejsca pracy.

Jak można z nich skorzystać? Wystarczy, że właściciel danego miejsca parkingowego zdecyduje się dodać je bezpłatnie na stronie iParkomat. Wówczas serwis zaczyna wyszukiwać osobę zainteresowaną danym miejscem parkingowym, w określonym miejscu, czasie i w ramach konkretnego budżetu.

Dzięki rozbudowanemu systemowi rekomendacji i rankingów, oraz profilom użytkowników budujących społeczność iParkomat, można wybrać z kim chce się nawiązać kontakt i współpracę. Co sprawia, że usługa działająca na terenie całej Polski, a także za granicą, jest bezpieczna dla obu stron biorących udział w transakcji. 

::

fot. Fotolia / Giuseppe Porzani

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.