Jeździsz wspólnie? Parkuj wspólnie!

Jeździsz wspólnie? Parkuj wspólnie!

Brief.pl / Aktualności

Są już dobrze prosperujące systemy oferujące społecznościowe przejazdy, teraz rośnie w siłę idea parkingów działających na zasadzie współdzielenia się. iParkomat to platforma, która pozwala zarabiać na swoich prywatnych miejscach parkingowych.

-

- Z naszych obserwacji wynika, że prywatne miejsce parkingowe stoi przez 40 - 50 proc. czasu puste. - mówi Piotr Sacha, założyciel serwisu iParkomat – Wyjeżdżamy do pracy, na weekend, na urlop, dlaczego więc nie wynajmować tego miejsca przez ten czas innej osobie i nie zarabiać? Poprzez naszą usługę umożliwiamy zarobek każdej osobie, która ma swoje prywatne miejsce postojowe pod domem, blokiem czy w garażu. - dodaje.

Pomysłodawcy chcą w ten sposób odpowiedzieć na coraz większy problem braku miejsc parkingowych. Infrastruktura parkingowa, zwłaszcza w lokalizacjach, w których znajduje się wiele biur wciąż nie spełnia rosnących potrzeb mieszkańców dużych miast. Jak wynika z badania CBOS, aż 43 proc. Polaków decyduje się na dojazd do pracy samochodem. Nie dziwi zatem fakt, że znalezienie miejsca parkingowego w biurowych dzielnicach, często graniczy z cudem.

Dodatkowo wiele obszarów objętych jest strefą płatnego parkowania, co przy ośmiogodzinnym dniu pracy wiąże się z wysokimi kosztami za zaparkowanie auta. - Dostępne u nas miejsca postojowe bywają nawet o połowę tańsze niż opłaty w strefie płatnego parkowania – zachwala Sacha - Do tego są często zadaszone, ogrzewane i po prostu bardzo wygodne w użytkowaniu, ponieważ są zlokalizowane blisko miejsca pracy.

Jak można z nich skorzystać? Wystarczy, że właściciel danego miejsca parkingowego zdecyduje się dodać je bezpłatnie na stronie iParkomat. Wówczas serwis zaczyna wyszukiwać osobę zainteresowaną danym miejscem parkingowym, w określonym miejscu, czasie i w ramach konkretnego budżetu.

Dzięki rozbudowanemu systemowi rekomendacji i rankingów, oraz profilom użytkowników budujących społeczność iParkomat, można wybrać z kim chce się nawiązać kontakt i współpracę. Co sprawia, że usługa działająca na terenie całej Polski, a także za granicą, jest bezpieczna dla obu stron biorących udział w transakcji. 

::

fot. Fotolia / Giuseppe Porzani

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.