Aleksander Kutela nowym CEO Grupy Onet.pl

Aleksander Kutela nowym CEO Grupy Onet.pl

Brief.pl / Ludzie

Z HBO do Onetu - taki transfer, na początku sierpnia, czeka Aleksandra Kutelę. Zostanie on CEO Grupy Onet.pl a także członkiem Group Executive Board w Polsce.

-

Z dotychczasowego stanowiska CEO Grupy Onet.pl ustępuje Jonny Crowe, który pełnił tę funkcję zaledwie od stycznia bieżącego roku. Zastąpił wówczas Roberta Bednarskiego, który stanowisko piastował od 15 lat. Crowe pozostaje w strukturach Group Executive Board, gdziee będzie odpowiadać za strategię digital.Dla Kuteli będzie to znaczenie poważniejsza zmiana. Jest on bowiem od 1997 roku związany z telewizją HBO.

- Cieszę się, że Aleksander Kutela dołącza do nas jako CEO Grupy Onet.pl. - powiedział Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Media AG oraz Group CEO Poland. - Zbudował pozycję HBO jako jednej z najsilniejszych marek telewizyjnych w Polsce, z sukcesem rozwijając zarówno model płatnej telewizji, jak i serwisy VOD. – dodał.

Kutela w HBO pełnił m.in. funkcję Dyrektora Marketingu i Sprzedaży, Dyrektora Generalnego czy też wiceprezesa HBO Central Europe odpowiedzialnego za zarządzanie markami oraz produkcję filmową i telewizyjną. Od 2000 roku piastuje stanowisko Prezesa HBO Polska oraz od 2007 roku Senior Vice Presidenta HBO Europe. Kutela od zeszłego roku jest także członkiem Rady Nadzorczej ING Banku Śląskiego.

Rozwój ścieżki zawodowej Kuteli poprzedziły studia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz TGMP na Harvard Business. Odbywał także liczne kursy w Stanach Zjednoczonych czy Wielkiej Brytanii, m.in. na Stanford Business School, Harvard Business School czy London Business School.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.