Aleksander Kutela nowym CEO Grupy Onet.pl

Aleksander Kutela nowym CEO Grupy Onet.pl

Brief.pl / Ludzie

Z HBO do Onetu - taki transfer, na początku sierpnia, czeka Aleksandra Kutelę. Zostanie on CEO Grupy Onet.pl a także członkiem Group Executive Board w Polsce.

-

Z dotychczasowego stanowiska CEO Grupy Onet.pl ustępuje Jonny Crowe, który pełnił tę funkcję zaledwie od stycznia bieżącego roku. Zastąpił wówczas Roberta Bednarskiego, który stanowisko piastował od 15 lat. Crowe pozostaje w strukturach Group Executive Board, gdziee będzie odpowiadać za strategię digital.Dla Kuteli będzie to znaczenie poważniejsza zmiana. Jest on bowiem od 1997 roku związany z telewizją HBO.

- Cieszę się, że Aleksander Kutela dołącza do nas jako CEO Grupy Onet.pl. - powiedział Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Media AG oraz Group CEO Poland. - Zbudował pozycję HBO jako jednej z najsilniejszych marek telewizyjnych w Polsce, z sukcesem rozwijając zarówno model płatnej telewizji, jak i serwisy VOD. – dodał.

Kutela w HBO pełnił m.in. funkcję Dyrektora Marketingu i Sprzedaży, Dyrektora Generalnego czy też wiceprezesa HBO Central Europe odpowiedzialnego za zarządzanie markami oraz produkcję filmową i telewizyjną. Od 2000 roku piastuje stanowisko Prezesa HBO Polska oraz od 2007 roku Senior Vice Presidenta HBO Europe. Kutela od zeszłego roku jest także członkiem Rady Nadzorczej ING Banku Śląskiego.

Rozwój ścieżki zawodowej Kuteli poprzedziły studia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz TGMP na Harvard Business. Odbywał także liczne kursy w Stanach Zjednoczonych czy Wielkiej Brytanii, m.in. na Stanford Business School, Harvard Business School czy London Business School.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.