Aleksander Kutela nowym CEO Grupy Onet.pl

Aleksander Kutela nowym CEO Grupy Onet.pl

Brief.pl / Ludzie

Z HBO do Onetu - taki transfer, na początku sierpnia, czeka Aleksandra Kutelę. Zostanie on CEO Grupy Onet.pl a także członkiem Group Executive Board w Polsce.

-

Z dotychczasowego stanowiska CEO Grupy Onet.pl ustępuje Jonny Crowe, który pełnił tę funkcję zaledwie od stycznia bieżącego roku. Zastąpił wówczas Roberta Bednarskiego, który stanowisko piastował od 15 lat. Crowe pozostaje w strukturach Group Executive Board, gdziee będzie odpowiadać za strategię digital.Dla Kuteli będzie to znaczenie poważniejsza zmiana. Jest on bowiem od 1997 roku związany z telewizją HBO.

- Cieszę się, że Aleksander Kutela dołącza do nas jako CEO Grupy Onet.pl. - powiedział Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Media AG oraz Group CEO Poland. - Zbudował pozycję HBO jako jednej z najsilniejszych marek telewizyjnych w Polsce, z sukcesem rozwijając zarówno model płatnej telewizji, jak i serwisy VOD. – dodał.

Kutela w HBO pełnił m.in. funkcję Dyrektora Marketingu i Sprzedaży, Dyrektora Generalnego czy też wiceprezesa HBO Central Europe odpowiedzialnego za zarządzanie markami oraz produkcję filmową i telewizyjną. Od 2000 roku piastuje stanowisko Prezesa HBO Polska oraz od 2007 roku Senior Vice Presidenta HBO Europe. Kutela od zeszłego roku jest także członkiem Rady Nadzorczej ING Banku Śląskiego.

Rozwój ścieżki zawodowej Kuteli poprzedziły studia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz TGMP na Harvard Business. Odbywał także liczne kursy w Stanach Zjednoczonych czy Wielkiej Brytanii, m.in. na Stanford Business School, Harvard Business School czy London Business School.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.