Aleksander Kutela nowym CEO Grupy Onet.pl

Aleksander Kutela nowym CEO Grupy Onet.pl

Brief.pl / Ludzie

Z HBO do Onetu - taki transfer, na początku sierpnia, czeka Aleksandra Kutelę. Zostanie on CEO Grupy Onet.pl a także członkiem Group Executive Board w Polsce.

-

Z dotychczasowego stanowiska CEO Grupy Onet.pl ustępuje Jonny Crowe, który pełnił tę funkcję zaledwie od stycznia bieżącego roku. Zastąpił wówczas Roberta Bednarskiego, który stanowisko piastował od 15 lat. Crowe pozostaje w strukturach Group Executive Board, gdziee będzie odpowiadać za strategię digital.Dla Kuteli będzie to znaczenie poważniejsza zmiana. Jest on bowiem od 1997 roku związany z telewizją HBO.

- Cieszę się, że Aleksander Kutela dołącza do nas jako CEO Grupy Onet.pl. - powiedział Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Media AG oraz Group CEO Poland. - Zbudował pozycję HBO jako jednej z najsilniejszych marek telewizyjnych w Polsce, z sukcesem rozwijając zarówno model płatnej telewizji, jak i serwisy VOD. – dodał.

Kutela w HBO pełnił m.in. funkcję Dyrektora Marketingu i Sprzedaży, Dyrektora Generalnego czy też wiceprezesa HBO Central Europe odpowiedzialnego za zarządzanie markami oraz produkcję filmową i telewizyjną. Od 2000 roku piastuje stanowisko Prezesa HBO Polska oraz od 2007 roku Senior Vice Presidenta HBO Europe. Kutela od zeszłego roku jest także członkiem Rady Nadzorczej ING Banku Śląskiego.

Rozwój ścieżki zawodowej Kuteli poprzedziły studia na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz TGMP na Harvard Business. Odbywał także liczne kursy w Stanach Zjednoczonych czy Wielkiej Brytanii, m.in. na Stanford Business School, Harvard Business School czy London Business School.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.