InPost poszerza swoją ofertę o usługi kurierskie

InPost poszerza swoją ofertę o usługi kurierskie

Brief.pl / Aktualności

Nowa zintegrowana oferta od InPost obejmować będzie już nie tylko Paczkomaty® i usługi pocztowe, ale także dostawy kurierskie. Listy, paczki czy przekazy pieniężne dostarczane będą prosto pod wskazany adres.

-

Usługa z pewnością zadowoli wszystkich fanów zakupów on-line. Pozwoli ona bowiem na poszerzenie współpracy między dostarczycielem przesyłek a wieloma podmiotami rynku e-commerce. Przede wszystkim z platformą Allegro, która już od dawna oferuje zamawiającym najkorzystniejszą cenowo realizację zamówień, właśnie poprzez system przesyłek InPost. W ramach zintegrowanej oferty do dyspozycji klientów będą usługi Allegro Polecony InPost oraz Allegro Paczkomaty InPost.

Atrakcyjne ceny to nie jedyne liczby, którymi kusi InPost. Równie duże wrażenie robi ilość punktów obsługi klienta. To 8300 placówek pocztowych oraz 1300 Paczkomatów w całej Polsce. A liczba maszyn wciąż rośnie. InPost zapowiada, że w bieżącym roku przybędzie kolejnych 400 Paczkomatów. Może to jeszcze bardziej przyspieszyć proces dostaw, a już w tej chwili Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl, będącej właścicielem InPost, chwali ekspresowe tempo dostaw przesyłek, z których aż 98 proc. przesyłek trafia do Paczkomatów już następnego dnia po nadaniu.

Nie dziwi więc fakt, że statystyki InPost wciąż pokazują znaczący wzrost zainteresowania tą formą usług. W ubiegłym roku obsłużonych zostało w ramach InPost około 280 mln sztuk przesyłek. - Same Paczkomaty InPost w 2014 roku obsłużyły o 90 proc. więcej paczek w porównaniu do poprzedniego roku – mówi Brzoska – Jestem przekonany, że zintegrowana oferta naszych usług, wzbogacona o usługi kurierskie, pozwoli na jeszcze szybszy rozwój Grupy Integer.pl – dodaje.

Są na to duże szanse zważywszy, że obecnie jest to jedyny w Polsce operator, który realizuje jednocześnie usługi pocztowe, kurierskie, finansowe i oczywiście paczkomatowe. Dodatkowo firma oferuje także łatwy i bezpłatny zwrot zakupionych produktów on-line, w ramach serwisu szybkiezwroty.pl.

Z usług obejmujących listy zwykłe, polecone, ekspresowe, przesyłki reklamowe, paczki i przekazy pieniężne korzystać mogą zarówno klienci indywidualni jak i biznesowi oraz administracja publiczna.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.