InPost poszerza swoją ofertę o usługi kurierskie

InPost poszerza swoją ofertę o usługi kurierskie

Brief.pl / Aktualności

Nowa zintegrowana oferta od InPost obejmować będzie już nie tylko Paczkomaty® i usługi pocztowe, ale także dostawy kurierskie. Listy, paczki czy przekazy pieniężne dostarczane będą prosto pod wskazany adres.

-

Usługa z pewnością zadowoli wszystkich fanów zakupów on-line. Pozwoli ona bowiem na poszerzenie współpracy między dostarczycielem przesyłek a wieloma podmiotami rynku e-commerce. Przede wszystkim z platformą Allegro, która już od dawna oferuje zamawiającym najkorzystniejszą cenowo realizację zamówień, właśnie poprzez system przesyłek InPost. W ramach zintegrowanej oferty do dyspozycji klientów będą usługi Allegro Polecony InPost oraz Allegro Paczkomaty InPost.

Atrakcyjne ceny to nie jedyne liczby, którymi kusi InPost. Równie duże wrażenie robi ilość punktów obsługi klienta. To 8300 placówek pocztowych oraz 1300 Paczkomatów w całej Polsce. A liczba maszyn wciąż rośnie. InPost zapowiada, że w bieżącym roku przybędzie kolejnych 400 Paczkomatów. Może to jeszcze bardziej przyspieszyć proces dostaw, a już w tej chwili Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl, będącej właścicielem InPost, chwali ekspresowe tempo dostaw przesyłek, z których aż 98 proc. przesyłek trafia do Paczkomatów już następnego dnia po nadaniu.

Nie dziwi więc fakt, że statystyki InPost wciąż pokazują znaczący wzrost zainteresowania tą formą usług. W ubiegłym roku obsłużonych zostało w ramach InPost około 280 mln sztuk przesyłek. - Same Paczkomaty InPost w 2014 roku obsłużyły o 90 proc. więcej paczek w porównaniu do poprzedniego roku – mówi Brzoska – Jestem przekonany, że zintegrowana oferta naszych usług, wzbogacona o usługi kurierskie, pozwoli na jeszcze szybszy rozwój Grupy Integer.pl – dodaje.

Są na to duże szanse zważywszy, że obecnie jest to jedyny w Polsce operator, który realizuje jednocześnie usługi pocztowe, kurierskie, finansowe i oczywiście paczkomatowe. Dodatkowo firma oferuje także łatwy i bezpłatny zwrot zakupionych produktów on-line, w ramach serwisu szybkiezwroty.pl.

Z usług obejmujących listy zwykłe, polecone, ekspresowe, przesyłki reklamowe, paczki i przekazy pieniężne korzystać mogą zarówno klienci indywidualni jak i biznesowi oraz administracja publiczna.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.