InPost poszerza swoją ofertę o usługi kurierskie

InPost poszerza swoją ofertę o usługi kurierskie

Brief.pl / Aktualności

Nowa zintegrowana oferta od InPost obejmować będzie już nie tylko Paczkomaty® i usługi pocztowe, ale także dostawy kurierskie. Listy, paczki czy przekazy pieniężne dostarczane będą prosto pod wskazany adres.

-

Usługa z pewnością zadowoli wszystkich fanów zakupów on-line. Pozwoli ona bowiem na poszerzenie współpracy między dostarczycielem przesyłek a wieloma podmiotami rynku e-commerce. Przede wszystkim z platformą Allegro, która już od dawna oferuje zamawiającym najkorzystniejszą cenowo realizację zamówień, właśnie poprzez system przesyłek InPost. W ramach zintegrowanej oferty do dyspozycji klientów będą usługi Allegro Polecony InPost oraz Allegro Paczkomaty InPost.

Atrakcyjne ceny to nie jedyne liczby, którymi kusi InPost. Równie duże wrażenie robi ilość punktów obsługi klienta. To 8300 placówek pocztowych oraz 1300 Paczkomatów w całej Polsce. A liczba maszyn wciąż rośnie. InPost zapowiada, że w bieżącym roku przybędzie kolejnych 400 Paczkomatów. Może to jeszcze bardziej przyspieszyć proces dostaw, a już w tej chwili Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl, będącej właścicielem InPost, chwali ekspresowe tempo dostaw przesyłek, z których aż 98 proc. przesyłek trafia do Paczkomatów już następnego dnia po nadaniu.

Nie dziwi więc fakt, że statystyki InPost wciąż pokazują znaczący wzrost zainteresowania tą formą usług. W ubiegłym roku obsłużonych zostało w ramach InPost około 280 mln sztuk przesyłek. - Same Paczkomaty InPost w 2014 roku obsłużyły o 90 proc. więcej paczek w porównaniu do poprzedniego roku – mówi Brzoska – Jestem przekonany, że zintegrowana oferta naszych usług, wzbogacona o usługi kurierskie, pozwoli na jeszcze szybszy rozwój Grupy Integer.pl – dodaje.

Są na to duże szanse zważywszy, że obecnie jest to jedyny w Polsce operator, który realizuje jednocześnie usługi pocztowe, kurierskie, finansowe i oczywiście paczkomatowe. Dodatkowo firma oferuje także łatwy i bezpłatny zwrot zakupionych produktów on-line, w ramach serwisu szybkiezwroty.pl.

Z usług obejmujących listy zwykłe, polecone, ekspresowe, przesyłki reklamowe, paczki i przekazy pieniężne korzystać mogą zarówno klienci indywidualni jak i biznesowi oraz administracja publiczna.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.