Tomasz Kammel: Jestem jak stary chirurg. Wiem, jak kroić

Brief TV / Ludzie

O ujawnianiu sekretów w internecie, rezygnacji z promptera na rzecz większych wyzwań oraz o osobowości telewizyjnej w nowych mediach rozmawiamy z Tomaszem Kammelem, dziennikarzem telewizyjnym, mówcą motywacyjnym, szkoleniowcem w dziedzinie autoprezentacji i komunikacji.

-

- Obecność na stronach serwisu YouTube okazała się całkiem fajnym wyzwaniem. Szukałem dla siebie solidnej, drugiej „nogi”, która będzie mi dawała niezależność wobec telewizji i zmiennej koniunktury. Nie tak dawno miałem wspólny telewizyjny „epizod” – teleturniej „Tylko Ty” – z człowiekiem, który gościł na okładce marcowego numeru „Briefu”, czyli z Radkiem Kotarskim. To on mnie przekonał, że, skoro mam określoną wiedzę o komunikacji międzyludzkiej i wystąpieniach publicznych, mógłbym zbudować kanał w serwisie YouTube zajmujący się właśnie tym - mówi Tomasz Kammel.

Cały wywiad w czerwcowym numerze „Briefu”.

::

Zobacz sesję okładkową Tomasza Kammela do najnowszego „Briefu”

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.