Tomasz Kammel: Jestem jak stary chirurg. Wiem, jak kroić

Brief TV / Ludzie

O ujawnianiu sekretów w internecie, rezygnacji z promptera na rzecz większych wyzwań oraz o osobowości telewizyjnej w nowych mediach rozmawiamy z Tomaszem Kammelem, dziennikarzem telewizyjnym, mówcą motywacyjnym, szkoleniowcem w dziedzinie autoprezentacji i komunikacji.

-

- Obecność na stronach serwisu YouTube okazała się całkiem fajnym wyzwaniem. Szukałem dla siebie solidnej, drugiej „nogi”, która będzie mi dawała niezależność wobec telewizji i zmiennej koniunktury. Nie tak dawno miałem wspólny telewizyjny „epizod” – teleturniej „Tylko Ty” – z człowiekiem, który gościł na okładce marcowego numeru „Briefu”, czyli z Radkiem Kotarskim. To on mnie przekonał, że, skoro mam określoną wiedzę o komunikacji międzyludzkiej i wystąpieniach publicznych, mógłbym zbudować kanał w serwisie YouTube zajmujący się właśnie tym - mówi Tomasz Kammel.

Cały wywiad w czerwcowym numerze „Briefu”.

::

Zobacz sesję okładkową Tomasza Kammela do najnowszego „Briefu”

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.