Pocztówka dla Domu Dziecka

Brief.pl / Patronaty

Krzysztof Malaka, student prawa i aktywny działacz społeczny z Siemianowic Śląskich organizuje wyprawę "Autostopem dookoła globu". Podróżnik zamierza w lipcu 2015 r. przemierzyć i zwiedzić najważniejsze miasta i ośrodki kultury w Federacji Rosyjskiej, Japonii oraz Ameryki Południowej.

-

Głównym założeniem i celem Krzysztofa Malaki jest pokonanie tej trasy w nakładzie jak najmniejszych środków przy możliwie największej efektywności. Dokonać tego pragnie poprzez podróżowanie autostopem, spanie w namiocie i korzystanie z pomocy ludzi. Ta wyprawa ma opowiedzieć historie spotkanych ludzi, opisać tereny zwiedzane i przybliżyć przeżyte przygody.

W czasie wyprawy będzie organizowana akcja „Pocztówka dla Domu Dziecka”, w czasie to której z każdego z przemierzonych krajów, będzie wysyłana pocztówka uczestnikom akcji. Po zakończeniu wyprawy odbędą się spotkania z uczestnikami i prezentacje.

Organizator opisuje podróż jako cel sam w sobie, a autostop najlepszą z możliwych form, gdyż jak twierdzi: nie liczy się tylko to, że podróżuje się tanio, ale liczą się przede wszystkim ludzie, których się poznaje. - Czasami te kontakty i znajomości autostopowe trwają jeszcze długi czas po podróży i zamieniają się w przyjaźnie na lata - komentuje.

Jedne z najciekawszych planowanych atrakcji które można wymienić jest zobaczenie Jeziora Bajkał, okapanie się w oceanie i jego przepłynięcie poprzez Jachtostop (czyli łapanie na okazje jachtu). - Sprawia mi ogromną radość robienie tego, co lubię i kocham a także pomoc innym, którą na pewno także będę niósł – komentuje Malaka.

Więcej informacji na fan page'u akcji.

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?