Pocztówka dla Domu Dziecka

Brief.pl / Patronaty

Krzysztof Malaka, student prawa i aktywny działacz społeczny z Siemianowic Śląskich organizuje wyprawę "Autostopem dookoła globu". Podróżnik zamierza w lipcu 2015 r. przemierzyć i zwiedzić najważniejsze miasta i ośrodki kultury w Federacji Rosyjskiej, Japonii oraz Ameryki Południowej.

-

Głównym założeniem i celem Krzysztofa Malaki jest pokonanie tej trasy w nakładzie jak najmniejszych środków przy możliwie największej efektywności. Dokonać tego pragnie poprzez podróżowanie autostopem, spanie w namiocie i korzystanie z pomocy ludzi. Ta wyprawa ma opowiedzieć historie spotkanych ludzi, opisać tereny zwiedzane i przybliżyć przeżyte przygody.

W czasie wyprawy będzie organizowana akcja „Pocztówka dla Domu Dziecka”, w czasie to której z każdego z przemierzonych krajów, będzie wysyłana pocztówka uczestnikom akcji. Po zakończeniu wyprawy odbędą się spotkania z uczestnikami i prezentacje.

Organizator opisuje podróż jako cel sam w sobie, a autostop najlepszą z możliwych form, gdyż jak twierdzi: nie liczy się tylko to, że podróżuje się tanio, ale liczą się przede wszystkim ludzie, których się poznaje. - Czasami te kontakty i znajomości autostopowe trwają jeszcze długi czas po podróży i zamieniają się w przyjaźnie na lata - komentuje.

Jedne z najciekawszych planowanych atrakcji które można wymienić jest zobaczenie Jeziora Bajkał, okapanie się w oceanie i jego przepłynięcie poprzez Jachtostop (czyli łapanie na okazje jachtu). - Sprawia mi ogromną radość robienie tego, co lubię i kocham a także pomoc innym, którą na pewno także będę niósł – komentuje Malaka.

Więcej informacji na fan page'u akcji.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.