Pocztówka dla Domu Dziecka

Brief.pl / Patronaty

Krzysztof Malaka, student prawa i aktywny działacz społeczny z Siemianowic Śląskich organizuje wyprawę "Autostopem dookoła globu". Podróżnik zamierza w lipcu 2015 r. przemierzyć i zwiedzić najważniejsze miasta i ośrodki kultury w Federacji Rosyjskiej, Japonii oraz Ameryki Południowej.

-

Głównym założeniem i celem Krzysztofa Malaki jest pokonanie tej trasy w nakładzie jak najmniejszych środków przy możliwie największej efektywności. Dokonać tego pragnie poprzez podróżowanie autostopem, spanie w namiocie i korzystanie z pomocy ludzi. Ta wyprawa ma opowiedzieć historie spotkanych ludzi, opisać tereny zwiedzane i przybliżyć przeżyte przygody.

W czasie wyprawy będzie organizowana akcja „Pocztówka dla Domu Dziecka”, w czasie to której z każdego z przemierzonych krajów, będzie wysyłana pocztówka uczestnikom akcji. Po zakończeniu wyprawy odbędą się spotkania z uczestnikami i prezentacje.

Organizator opisuje podróż jako cel sam w sobie, a autostop najlepszą z możliwych form, gdyż jak twierdzi: nie liczy się tylko to, że podróżuje się tanio, ale liczą się przede wszystkim ludzie, których się poznaje. - Czasami te kontakty i znajomości autostopowe trwają jeszcze długi czas po podróży i zamieniają się w przyjaźnie na lata - komentuje.

Jedne z najciekawszych planowanych atrakcji które można wymienić jest zobaczenie Jeziora Bajkał, okapanie się w oceanie i jego przepłynięcie poprzez Jachtostop (czyli łapanie na okazje jachtu). - Sprawia mi ogromną radość robienie tego, co lubię i kocham a także pomoc innym, którą na pewno także będę niósł – komentuje Malaka.

Więcej informacji na fan page'u akcji.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.