Pocztówka dla Domu Dziecka

Brief.pl / Patronaty

Krzysztof Malaka, student prawa i aktywny działacz społeczny z Siemianowic Śląskich organizuje wyprawę "Autostopem dookoła globu". Podróżnik zamierza w lipcu 2015 r. przemierzyć i zwiedzić najważniejsze miasta i ośrodki kultury w Federacji Rosyjskiej, Japonii oraz Ameryki Południowej.

-

Głównym założeniem i celem Krzysztofa Malaki jest pokonanie tej trasy w nakładzie jak najmniejszych środków przy możliwie największej efektywności. Dokonać tego pragnie poprzez podróżowanie autostopem, spanie w namiocie i korzystanie z pomocy ludzi. Ta wyprawa ma opowiedzieć historie spotkanych ludzi, opisać tereny zwiedzane i przybliżyć przeżyte przygody.

W czasie wyprawy będzie organizowana akcja „Pocztówka dla Domu Dziecka”, w czasie to której z każdego z przemierzonych krajów, będzie wysyłana pocztówka uczestnikom akcji. Po zakończeniu wyprawy odbędą się spotkania z uczestnikami i prezentacje.

Organizator opisuje podróż jako cel sam w sobie, a autostop najlepszą z możliwych form, gdyż jak twierdzi: nie liczy się tylko to, że podróżuje się tanio, ale liczą się przede wszystkim ludzie, których się poznaje. - Czasami te kontakty i znajomości autostopowe trwają jeszcze długi czas po podróży i zamieniają się w przyjaźnie na lata - komentuje.

Jedne z najciekawszych planowanych atrakcji które można wymienić jest zobaczenie Jeziora Bajkał, okapanie się w oceanie i jego przepłynięcie poprzez Jachtostop (czyli łapanie na okazje jachtu). - Sprawia mi ogromną radość robienie tego, co lubię i kocham a także pomoc innym, którą na pewno także będę niósł – komentuje Malaka.

Więcej informacji na fan page'u akcji.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.