Kto wygrał debatę prezydencką według internautów?

Kto wygrał debatę prezydencką według internautów?

Brief.pl / Aktualności

Debatę prezydencką między Andrzejem Dudą a Bronisławem Komorowskim śledziło 10,5 mln telewidzów. Część z nich komentowała ją w internecie. Kto wyszedł ze starcia zwycięsko zdaniem internautów?

-

Jeśli ktoś z Was śledził hashtag #debata na Twitterze to mógł odnieść wrażenie, że tak naprawdę odbyły się dwie różne debaty prezydenckie między Andrzejem DudąBronisławem Komorowskim. Zwolennicy zwycięzcy pierwszej tury wyborów prezydenckich twierdzili, że popierany przez nich kandydat rozniósł przeciwnika, ale wyborcy obecnej głowy państwa… twierdzili dokładnie to samo.

Zdania ekspertów także były podzielone, choć większość mediów głównego nurtu daje co najmniej lekkie wskazanie na urzędującego prezydenta jako tego, który wyszedł z pojedynku zwycięsko. A jak debatę ocenili internauci?

Kto wygrał debatę prezydencką w oczach internautów? | Create infographics

Na wykresie powyżej widać liczbę pozytywnych i negatywnych komentarzy na temat każdego z kandydatów przed debatą, w jej trakcie oraz zaraz po jej zakończeniu. Dane pochodzą z narzędzia monitoringu internetu Brand24 i można je także prześledzić w aplikacji „Briefu” App of cards.

Z powyższego wykresu jasno wynika, że więcej pozytywnych komentarzy w bezpośredniej okolicy debaty pojawiło się na temat Andrzeja Dudy. W samym dniu debaty kandydata Prawa i Sprawiedliwości pozytywnie oceniono 396 razy, podczas gdy Bronisława Komorowskiego 145 razy. Jeśli chodzi o komentarze negatywne to tutaj rywalizacja rozstrzygnęła się na korzyści urzędującego prezydenta - 76 do 170.

Z danych Brand24 wynika także, że w ciągu ostatnich dni pojawiło  się zdecydowanie więcej pozytywnych komentarzy na temat Andrzeja Dudy. Koreluje to z trendami widocznymi w sondażach - kandydat PiS prowadzi w nich z Bronisławem Komorowskim stosunkiem 54 do 46 proc.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.