Nowi właściciele oraz program pracowniczy w agencji Whites

Nowi właściciele oraz program pracowniczy w agencji Whites

Brief.pl / Aktualności

Od kwietnia do obecnych właścicieli Whites – założyciela, Macieja Woźniaka i spółki NextWeb Media, dołączyły dwie nowe osoby: Anna Ałaszkiewicz i Łukasz Żytko. Nowi współwłaściciele wykupili udziały w spółce po preferencyjnej cenie.

-

Anna Ałaszkiewicz to Dyrektor Zarządzająca agencji. Z Whites związana jest od lipca zeszłego roku, wcześniej była szefową marketingu w Gazeta.pl oraz członkiem zarządu spółki Trader (Agora S.A.).

Łukasz Żytko był jednym z pierwszych pracowników Whites, specjalizuje się w White Hat SEO, a obecnie zajmuje w agencji stanowisko szefa działu SEO i analiz.

- Ludzie są największą wartością naszej firmy. Dołączenie kolejnych partnerów  do spółki to naturalny etap. Wynika on z naszej wizji prowadzenia biznesu. Wierzymy w partnerskie i uczciwe podejście, zarówno do klientów jak i pracowników firmy – mówi Prezes Whites, Maciej Woźniak.

Dodatkowo agencja Whites wprowadza program pracowniczy – możliwość uzyskania opcji na udziały w spółce przez jej najbardziej wartościowych pracowników.

-Przeznaczyliśmy pulę udziałów dla obecnych i przyszłych pracowników Whites. Chcemy przyciągać i zatrzymywać najlepszych specjalistów. Pozwoli nam to oferować najwyższą jakość usług dla naszych klientów – wyjaśnia Jakub Zieliński, Wiceprezes Whites.

Agencja Whites jest jednym z liderów wśród firm specjalizujących się w tzw. White Hat SEO. Wspierając swoich klientów w budowaniu widoczności w internecie, wykorzystuje także content marketing i działania typu PPC. Wśród klientów agencji znajdują się m.in. Orange, Bayer, Bosch, Norauto, Benefit System, magazyn „Brief”, Bankier.pl, AmeriGas, PayU, ABCzdrowie.pl.

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?