Włącz się i kreuj: Warsaw Innovation Days!

Włącz się i kreuj: Warsaw Innovation Days!

Brief.pl / Patronaty

Kilkadziesiąt wydarzeń, setki prelegentów, tysiące uczestników. Wszyscy skoncentrowani na innowacjach. Tak w czerwcu wyglądać będzie Warszawa dzięki pionierskiej inicjatywie Warsaw Innovation Days. Ty także możesz być jej częścią.

-

Inicjatywa Warsaw Innovation Days koncentruje na przestrzeni czerwca 2015 r. ciekawe wydarzenia, związane z tematyką przedsiębiorczości i innowacyjności. Elementem łączącym poszczególne inicjatywy, oprócz tematyki i lokalizacji, jest wspólny program i działalność promocyjna. Celem Warsaw Innovation Days jest promocja stolicy jako miasta sprzyjającego innowacjom i tworzącego ekosystem twórczej współpracy, miejsca przyjaznego inwestycjom i rozwijającego się dzięki mieszkającym w nim ludziom. Poszczególne wydarzenia tworzące program WinnDays będą miały charakter otwarty – wszystkich warszawiaków zainteresowanych tematyką innowacyjności zachęcamy do zapoznania się z programem i udziałem w poszczególnych przedsięwzięciach. Dni organizowane są przez Miasto stołeczne Warszawę oraz organizacje i instytucje partnerskie m.st. Warszawy.

- W świecie, w którym innowacyjność stanowi podstawowe kryterium sukcesu, odpowiedzią na pojawiające się wyzwania jest połączenie sił, energii i kreatywności wielu instytucji, firm, organizacji, a także indywidualistów z różnych dziedzin. Tylko razem możemy wykreować Warszawę, która inspiruje, stwarza szanse rozwoju i wspiera zmieniających świat liderów. Tak właśnie narodziła się idea Warsaw Innovation Days – mówi Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy.

Co w programie WinnDays

Już dzisiaj w programie Warsaw Innovation Days znajdziemy m.in. VI Kongres Innowacyjnej Gospodarki połączony z międzynarodową konferencją Globe Forum. Dzięki Facebookowi, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Urzędowi Patentowemu RP startupy i firmy sektora MŚP dowiedzą się, jak rosnąć w siłę dzięki technologiom cyfrowym, funduszom unijnym oraz patentom i strategiom zarządzania innowacjami.

Dzięki wydarzeniom WinnDays, do Warszawy przyjadą m.in. Johan Gorecki – współzałożyciel Skype’a, czy innowatorzy Nowej Europy, których lista została ogłoszona podczas ostatniego Europejskiego Forum Nowych Idei. W grupie jest silna reprezentacja Polski, m.in. Michał Bąk i Patryk Strzelewicz – twórcy DICE+, Marcin Beme – założyciel Audioteka.pl, czy Robert Firmhofer – dyrektor Centrum Nauki Kopernik. Grono innowatorów, pomysłodawców i gości stale się powiększa. Program otwieramy na nowe idee i inicjatywy, dlatego czekamy na kolejne propozycje i wydarzenia.

Zapraszamy do współpracy

Przedsięwzięcie ma charakter otwarty. Do włączenia się w Warsaw Innovation Days zapraszamy podmioty, których działalność wiąże się ze wspieraniem innowacyjności, przedsiębiorczości i nauki. Jednocześnie zapewniamy zachowanie pełnej autonomii
w zakresie organizacji własnych wydarzeń i przedsięwzięć.

Możemy dodać Twoje wydarzenie do programu i wzmocnić jego promocję w ramach Warsaw Innovation Days. Jeśli planujesz spotkanie networkingowe, warsztaty lub inną kreatywną inicjatywę i nie masz miejsca, udostępniamy naszą przestrzeń Sfery Innowacji - namiotu sferycznego o powierzchni 120 m2, który będzie zlokalizowany w atrakcyjnych miejscach stolicy. Możesz także dołączyć do grona partnerów wspierających Warsaw Innovation Days, jeśli bliska jest Tobie i Twojej organizacji idea krzewienia ducha przedsiębiorczości i zachęcania do działań proinnowacyjnych.  

Działamy razem w myśl strategii Win Win, w której każda relacja jest znacząca, a pomysł wygrany. Przyłącz się do nas i kreuj Warsaw Innovation Days. Wszyscy rozwijamy otwartą platformę współpracy #WinnDays.

Więcej informacji na temat programu i zasad zgłoszeń na stronie: www.warsawinnovationdays.com

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.