Wideo w sieci, edycja druga - relacja z konferencji

Brief TV / Eventy

Jak marka może wejść w świat twórców internetowych? Czy firma powinna tworzyć swoje własne treści wideo? O tym i o innych sprawach dyskutowaliśmy w trakcie drugiej edycji konferencji Wideo w sieci.

-

To, że rola wideo on-line w promocji marki jest znacząca, udowodniliśmy podczas pierwszej odsłony wydarzenia, które miało miejsce w styczniu br. Tym razem uczestnicy konferencji mieli okazję dowiedzieć się, jak w praktyce można wykorzystać ten format, a tym samym w kreatywny sposób dotrzeć do swoich odbiorców.

Zobacz relację z drugiej edycji konferencji "Wideo w sieci", która odbyła się w restauracji "Trzy Kolory".

::

Druga odsłona „Wideo w sieci” za nami!

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.