Sotrender wprowadza automatyczne raporty dla YouTube

Sotrender wprowadza automatyczne raporty dla YouTube

Magazyn / Aktualności

Bardziej przejrzyste, dopasowane do potrzeb użytkownika i generowane w ekspresowym tempie – to najważniejsze cechy nowych raportów, jakie proponuje, działającym na YouTube markom, Sotrender.

-

Rosnąca popularność medium, jakim jest YouTube, także w aspekcie marketingowym, sprawia, że wprowadzane są znaczące ulepszenia w narzędziach analitycznych. Taką zmianą na lepsze jest nowa funkcja automatycznych raportów PDF dla YouTube, którą dla swoich klientów przygotował Sotrender.

Nie tylko wygenerowanie raportów jest prostsze, ale również ich interpretacja, ze względu na graficzne zmiany. Podsumowania, które można tworzyć z dziennych, tygodniowych lub miesięcznych danych są bardziej przejrzyste i czytelne. Najważniejsze informacje związane ze trendami, czy to wzrostowym czy spadkowym, oznaczone są określonymi kolorami, dzięki czemu łatwiej zrozumieć prezentowane dane. Zwłaszcza, że są one przedstawione w osobnych rozdziałach, co pozwala na szybkie dotarcie do interesujących użytkownika informacji.

Dodatkowo Sotrender zadbał także o odpowiednią personalizację prezentowanych danych. Każdy może dopasować raport do swoich indywidualnych potrzeb, wybierając poszczególne elementy składowe, które zostaną przedstawione w raporcie. Można wybierać między takimi zmiennymi jak np. zasięg określający liczbę wyświetleń opublikowanych treści, zaangażowanie użytkowników prezentowane w ilości czasu spędzonym na danym profilu, czy też zestawieniu najlepszych treści, które publikowane były przez użytkownika.

Różnorodne dane mogą być także porównywane z wynikami z poprzedniego analogicznego okresu. Nie trzeba także za każdym razem wybierać odpowiednich zmiennych potrzebnych do stworzenia raportu. Po pierwszym wyborze wystarczy tylko duplikować zapisane w systemie wcześniejsze elementy.

Interesującym rozwiązaniem jest także aktualizacja wskazówek Sotrendera, które mają pomóc w indywidualnym rozwoju profilu każdego klienta. Poprzez nowy zestaw rekomendacji, w zmienionym layoucie, użytkownik otrzymuje informacje zwrotną na temat tego, co należałoby zmienić, aby komunikacja w mediach społecznościowych była jeszcze bardziej skuteczna.

Szczegółowe informacje na stronie Sotrender.com.

::

fot. Fotolia/  Tashatuvango          

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.