Sotrender wprowadza automatyczne raporty dla YouTube

Sotrender wprowadza automatyczne raporty dla YouTube

Magazyn / Aktualności

Bardziej przejrzyste, dopasowane do potrzeb użytkownika i generowane w ekspresowym tempie – to najważniejsze cechy nowych raportów, jakie proponuje, działającym na YouTube markom, Sotrender.

-

Rosnąca popularność medium, jakim jest YouTube, także w aspekcie marketingowym, sprawia, że wprowadzane są znaczące ulepszenia w narzędziach analitycznych. Taką zmianą na lepsze jest nowa funkcja automatycznych raportów PDF dla YouTube, którą dla swoich klientów przygotował Sotrender.

Nie tylko wygenerowanie raportów jest prostsze, ale również ich interpretacja, ze względu na graficzne zmiany. Podsumowania, które można tworzyć z dziennych, tygodniowych lub miesięcznych danych są bardziej przejrzyste i czytelne. Najważniejsze informacje związane ze trendami, czy to wzrostowym czy spadkowym, oznaczone są określonymi kolorami, dzięki czemu łatwiej zrozumieć prezentowane dane. Zwłaszcza, że są one przedstawione w osobnych rozdziałach, co pozwala na szybkie dotarcie do interesujących użytkownika informacji.

Dodatkowo Sotrender zadbał także o odpowiednią personalizację prezentowanych danych. Każdy może dopasować raport do swoich indywidualnych potrzeb, wybierając poszczególne elementy składowe, które zostaną przedstawione w raporcie. Można wybierać między takimi zmiennymi jak np. zasięg określający liczbę wyświetleń opublikowanych treści, zaangażowanie użytkowników prezentowane w ilości czasu spędzonym na danym profilu, czy też zestawieniu najlepszych treści, które publikowane były przez użytkownika.

Różnorodne dane mogą być także porównywane z wynikami z poprzedniego analogicznego okresu. Nie trzeba także za każdym razem wybierać odpowiednich zmiennych potrzebnych do stworzenia raportu. Po pierwszym wyborze wystarczy tylko duplikować zapisane w systemie wcześniejsze elementy.

Interesującym rozwiązaniem jest także aktualizacja wskazówek Sotrendera, które mają pomóc w indywidualnym rozwoju profilu każdego klienta. Poprzez nowy zestaw rekomendacji, w zmienionym layoucie, użytkownik otrzymuje informacje zwrotną na temat tego, co należałoby zmienić, aby komunikacja w mediach społecznościowych była jeszcze bardziej skuteczna.

Szczegółowe informacje na stronie Sotrender.com.

::

fot. Fotolia/  Tashatuvango          

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.