wp - grudzien 2016

Sotrender wprowadza automatyczne raporty dla YouTube

Sotrender wprowadza automatyczne raporty dla YouTube

Magazyn / Aktualności

Bardziej przejrzyste, dopasowane do potrzeb użytkownika i generowane w ekspresowym tempie – to najważniejsze cechy nowych raportów, jakie proponuje, działającym na YouTube markom, Sotrender.

-

Rosnąca popularność medium, jakim jest YouTube, także w aspekcie marketingowym, sprawia, że wprowadzane są znaczące ulepszenia w narzędziach analitycznych. Taką zmianą na lepsze jest nowa funkcja automatycznych raportów PDF dla YouTube, którą dla swoich klientów przygotował Sotrender.

Nie tylko wygenerowanie raportów jest prostsze, ale również ich interpretacja, ze względu na graficzne zmiany. Podsumowania, które można tworzyć z dziennych, tygodniowych lub miesięcznych danych są bardziej przejrzyste i czytelne. Najważniejsze informacje związane ze trendami, czy to wzrostowym czy spadkowym, oznaczone są określonymi kolorami, dzięki czemu łatwiej zrozumieć prezentowane dane. Zwłaszcza, że są one przedstawione w osobnych rozdziałach, co pozwala na szybkie dotarcie do interesujących użytkownika informacji.

Dodatkowo Sotrender zadbał także o odpowiednią personalizację prezentowanych danych. Każdy może dopasować raport do swoich indywidualnych potrzeb, wybierając poszczególne elementy składowe, które zostaną przedstawione w raporcie. Można wybierać między takimi zmiennymi jak np. zasięg określający liczbę wyświetleń opublikowanych treści, zaangażowanie użytkowników prezentowane w ilości czasu spędzonym na danym profilu, czy też zestawieniu najlepszych treści, które publikowane były przez użytkownika.

Różnorodne dane mogą być także porównywane z wynikami z poprzedniego analogicznego okresu. Nie trzeba także za każdym razem wybierać odpowiednich zmiennych potrzebnych do stworzenia raportu. Po pierwszym wyborze wystarczy tylko duplikować zapisane w systemie wcześniejsze elementy.

Interesującym rozwiązaniem jest także aktualizacja wskazówek Sotrendera, które mają pomóc w indywidualnym rozwoju profilu każdego klienta. Poprzez nowy zestaw rekomendacji, w zmienionym layoucie, użytkownik otrzymuje informacje zwrotną na temat tego, co należałoby zmienić, aby komunikacja w mediach społecznościowych była jeszcze bardziej skuteczna.

Szczegółowe informacje na stronie Sotrender.com.

::

fot. Fotolia/  Tashatuvango          

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.