Sotrender wprowadza automatyczne raporty dla YouTube

Sotrender wprowadza automatyczne raporty dla YouTube

Magazyn / Aktualności

Bardziej przejrzyste, dopasowane do potrzeb użytkownika i generowane w ekspresowym tempie – to najważniejsze cechy nowych raportów, jakie proponuje, działającym na YouTube markom, Sotrender.

-

Rosnąca popularność medium, jakim jest YouTube, także w aspekcie marketingowym, sprawia, że wprowadzane są znaczące ulepszenia w narzędziach analitycznych. Taką zmianą na lepsze jest nowa funkcja automatycznych raportów PDF dla YouTube, którą dla swoich klientów przygotował Sotrender.

Nie tylko wygenerowanie raportów jest prostsze, ale również ich interpretacja, ze względu na graficzne zmiany. Podsumowania, które można tworzyć z dziennych, tygodniowych lub miesięcznych danych są bardziej przejrzyste i czytelne. Najważniejsze informacje związane ze trendami, czy to wzrostowym czy spadkowym, oznaczone są określonymi kolorami, dzięki czemu łatwiej zrozumieć prezentowane dane. Zwłaszcza, że są one przedstawione w osobnych rozdziałach, co pozwala na szybkie dotarcie do interesujących użytkownika informacji.

Dodatkowo Sotrender zadbał także o odpowiednią personalizację prezentowanych danych. Każdy może dopasować raport do swoich indywidualnych potrzeb, wybierając poszczególne elementy składowe, które zostaną przedstawione w raporcie. Można wybierać między takimi zmiennymi jak np. zasięg określający liczbę wyświetleń opublikowanych treści, zaangażowanie użytkowników prezentowane w ilości czasu spędzonym na danym profilu, czy też zestawieniu najlepszych treści, które publikowane były przez użytkownika.

Różnorodne dane mogą być także porównywane z wynikami z poprzedniego analogicznego okresu. Nie trzeba także za każdym razem wybierać odpowiednich zmiennych potrzebnych do stworzenia raportu. Po pierwszym wyborze wystarczy tylko duplikować zapisane w systemie wcześniejsze elementy.

Interesującym rozwiązaniem jest także aktualizacja wskazówek Sotrendera, które mają pomóc w indywidualnym rozwoju profilu każdego klienta. Poprzez nowy zestaw rekomendacji, w zmienionym layoucie, użytkownik otrzymuje informacje zwrotną na temat tego, co należałoby zmienić, aby komunikacja w mediach społecznościowych była jeszcze bardziej skuteczna.

Szczegółowe informacje na stronie Sotrender.com.

::

fot. Fotolia/  Tashatuvango          

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.