Sotrender wprowadza automatyczne raporty dla YouTube

Sotrender wprowadza automatyczne raporty dla YouTube

Magazyn / Aktualności

Bardziej przejrzyste, dopasowane do potrzeb użytkownika i generowane w ekspresowym tempie – to najważniejsze cechy nowych raportów, jakie proponuje, działającym na YouTube markom, Sotrender.

-

Rosnąca popularność medium, jakim jest YouTube, także w aspekcie marketingowym, sprawia, że wprowadzane są znaczące ulepszenia w narzędziach analitycznych. Taką zmianą na lepsze jest nowa funkcja automatycznych raportów PDF dla YouTube, którą dla swoich klientów przygotował Sotrender.

Nie tylko wygenerowanie raportów jest prostsze, ale również ich interpretacja, ze względu na graficzne zmiany. Podsumowania, które można tworzyć z dziennych, tygodniowych lub miesięcznych danych są bardziej przejrzyste i czytelne. Najważniejsze informacje związane ze trendami, czy to wzrostowym czy spadkowym, oznaczone są określonymi kolorami, dzięki czemu łatwiej zrozumieć prezentowane dane. Zwłaszcza, że są one przedstawione w osobnych rozdziałach, co pozwala na szybkie dotarcie do interesujących użytkownika informacji.

Dodatkowo Sotrender zadbał także o odpowiednią personalizację prezentowanych danych. Każdy może dopasować raport do swoich indywidualnych potrzeb, wybierając poszczególne elementy składowe, które zostaną przedstawione w raporcie. Można wybierać między takimi zmiennymi jak np. zasięg określający liczbę wyświetleń opublikowanych treści, zaangażowanie użytkowników prezentowane w ilości czasu spędzonym na danym profilu, czy też zestawieniu najlepszych treści, które publikowane były przez użytkownika.

Różnorodne dane mogą być także porównywane z wynikami z poprzedniego analogicznego okresu. Nie trzeba także za każdym razem wybierać odpowiednich zmiennych potrzebnych do stworzenia raportu. Po pierwszym wyborze wystarczy tylko duplikować zapisane w systemie wcześniejsze elementy.

Interesującym rozwiązaniem jest także aktualizacja wskazówek Sotrendera, które mają pomóc w indywidualnym rozwoju profilu każdego klienta. Poprzez nowy zestaw rekomendacji, w zmienionym layoucie, użytkownik otrzymuje informacje zwrotną na temat tego, co należałoby zmienić, aby komunikacja w mediach społecznościowych była jeszcze bardziej skuteczna.

Szczegółowe informacje na stronie Sotrender.com.

::

fot. Fotolia/  Tashatuvango          

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.