Dookoła Cannes

Dookoła Cannes

Brief.pl / Eventy

Cannes, Cannes, Złote Lwy... w nadmiarze artykułów i opinie na temat tegorocznego festiwalu, które zresztą też sam pisałem. Postanowiłem opisać krótko, co dzieje się poza samym festiwalem, a buduje wokół niego ta magiczna aurę, której na długo wszyscy ulegamy.

-

Po pierwsze – najważniejsze miejsce poza samym Pałacem Festiwalowym – plaża Googla Creative SandBox. To miejsce, gdzie można na chwile wypocząć od nadmiaru wrażeń i oglądanych prac i przewietrzyć głowę. Oczywiście, poza samą idealną przestrzenią do networkingu gogle oferuje, jak co roku, masę atrakcji. Tym razem, poza wykładami i ekspozycja Google Glasses, można było tworzyć swoje własne kompozycje owocowe do picia poprzez generowanie specjalnych kodów na komputerze, które nastepnie trafiały do barmana. Jednak prawdziwą atrakcją było stoisko, gdzie można było samemy stworzyć autorską kompozycję t-shirtu poprzez wybór różnego rodzaju wzorów i ikon, które następnie były drukowane na materiale. Oczywiście, ledwo po otwrciu ciężko było się dopchać. Do tego Google stworzył również kącik YouTube oraz przestrzeń, gdzie można było tworzyć własne kompozycje z Lego i w ten sposób zostawic swój ślad na plaży.

Poza plażą Googla dużym zainteresowaniem cieszył się również bar Spotify, gdzie cały nacisk położony był na muzykę. Miła przestrzeń by spotkać swoich znajomych z różnych agencji czy też nawiązać nowe znajomości.

Przy samym Pałacu można było zajrzeć do dziury w świecie stworzonej przez Microfost czy też wstąpić na gościnny poczęstunek do jednego z szeregu pawilonów domów mediowych.

Warto wspomnieć również o samych ulicach w Cannes, gdzie agencje w szczególności agencje digital, prześcigały się o reklamę poprzez krążące tam samochody. Między innymi można było zobaczyć kultowy model samochodu znanego z filmu „Powrót do przyszłości” Delorean DMC. Po chodnikach natomiast krążył dron Tweetera – w postaci platformy na kółkach z ruchomym ramieniem, na którym był umieszczony aparat. Dron poruszał się zarówno po Pałacu Festiwalowym jak i po promenadzie i na bieżąco tweetował i fotografował okolicę. Nie trzeba wspominać, że był nie lada atrakcją.

Nie sposób nie zauważyć również reklamy własnej - jak wynajęte przestrzenie i plaże przez czołowe sieciowe agencje, oczewkiane przez cały festiwal imprezy jak MassMusic, The Shots, Commodore JWT. Nie brakowało też incjatyw własnych, jak możliwość spalenia miliardów dolarów z Cosmo, kupienia złotych i srebrnych sprayów, które odmienią los przegranych, dzięki inicjatywie polskim, młodym kreatywnym.

To tylko jedne z niezliczonych atrakcji, które powodują, że festiwal w Cannes jest prawdziwym epicentrum kreatywności na te 7 dni.

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?