Dookoła Cannes

Dookoła Cannes

Brief.pl / Eventy

Cannes, Cannes, Złote Lwy... w nadmiarze artykułów i opinie na temat tegorocznego festiwalu, które zresztą też sam pisałem. Postanowiłem opisać krótko, co dzieje się poza samym festiwalem, a buduje wokół niego ta magiczna aurę, której na długo wszyscy ulegamy.

-

Po pierwsze – najważniejsze miejsce poza samym Pałacem Festiwalowym – plaża Googla Creative SandBox. To miejsce, gdzie można na chwile wypocząć od nadmiaru wrażeń i oglądanych prac i przewietrzyć głowę. Oczywiście, poza samą idealną przestrzenią do networkingu gogle oferuje, jak co roku, masę atrakcji. Tym razem, poza wykładami i ekspozycja Google Glasses, można było tworzyć swoje własne kompozycje owocowe do picia poprzez generowanie specjalnych kodów na komputerze, które nastepnie trafiały do barmana. Jednak prawdziwą atrakcją było stoisko, gdzie można było samemy stworzyć autorską kompozycję t-shirtu poprzez wybór różnego rodzaju wzorów i ikon, które następnie były drukowane na materiale. Oczywiście, ledwo po otwrciu ciężko było się dopchać. Do tego Google stworzył również kącik YouTube oraz przestrzeń, gdzie można było tworzyć własne kompozycje z Lego i w ten sposób zostawic swój ślad na plaży.

Poza plażą Googla dużym zainteresowaniem cieszył się również bar Spotify, gdzie cały nacisk położony był na muzykę. Miła przestrzeń by spotkać swoich znajomych z różnych agencji czy też nawiązać nowe znajomości.

Przy samym Pałacu można było zajrzeć do dziury w świecie stworzonej przez Microfost czy też wstąpić na gościnny poczęstunek do jednego z szeregu pawilonów domów mediowych.

Warto wspomnieć również o samych ulicach w Cannes, gdzie agencje w szczególności agencje digital, prześcigały się o reklamę poprzez krążące tam samochody. Między innymi można było zobaczyć kultowy model samochodu znanego z filmu „Powrót do przyszłości” Delorean DMC. Po chodnikach natomiast krążył dron Tweetera – w postaci platformy na kółkach z ruchomym ramieniem, na którym był umieszczony aparat. Dron poruszał się zarówno po Pałacu Festiwalowym jak i po promenadzie i na bieżąco tweetował i fotografował okolicę. Nie trzeba wspominać, że był nie lada atrakcją.

Nie sposób nie zauważyć również reklamy własnej - jak wynajęte przestrzenie i plaże przez czołowe sieciowe agencje, oczewkiane przez cały festiwal imprezy jak MassMusic, The Shots, Commodore JWT. Nie brakowało też incjatyw własnych, jak możliwość spalenia miliardów dolarów z Cosmo, kupienia złotych i srebrnych sprayów, które odmienią los przegranych, dzięki inicjatywie polskim, młodym kreatywnym.

To tylko jedne z niezliczonych atrakcji, które powodują, że festiwal w Cannes jest prawdziwym epicentrum kreatywności na te 7 dni.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.