wp - grudzien 2016

Cannes Lions 2014

Cannes Lions 2014

Brief.pl / Eventy

Tegoroczny Cannes Lions znowu przynosi dobre wiadomości dla Polski. W rękach Polaków są trzy Lwy: w kategorii PR: srebrny dla Ogilvy & Mather Warszawa za kampanię na rzecz czystości języka polskiego “Język polski jest ĄĘ” dla Rady Języka Polskiego PAN, oraz Brąz dla Cheil Polska za kampanię “Bardzo Dobre Maniery” na rzeczy PCK; oraz w kategorii Media: srebrny ponownie za „Bardzo Dobre Maniery” dla Cheil Polska.

-

„Bardzo Dobre Maniery” dla Polskiego Czerwonego Krzyża to przejrzysty i genialny w swej formie pomysł, który dzięki prostocie wyróżnia się dużą efektywnością. Klienci restauracji mogli powiększyć swój rachunek o 5 zł poprzez odpowiednie ułożenie sztućców – na krzyż w nawiązaniu do PCK. Cała akcja jest zakomunikowana w bardzo prosty sposób – na papierowych podkładkach umieszczonych na stołach. Jednym słowem, szybko, łatwo i przejrzyście.

“Język polski jest ĄĘ” to kampania dedykowana naszemu wspaniałemu językowi oraz jego niuansom i wyróżnikom. Agencja wraz z zaangażowanymi mediami postanowiła wycofać znaki diakrytyczne zmieniając przy tym litery z „ł” na „l”, „ą” na „a”. Zabieg ten spowodował wiele konfuzji i dwuznaczności. Jest to tym większy sukces, gdyż jest to lokalna kampania doceniona na najważniejszym międzynarodowym festiwalu.

Przed nami jedne z najbardziej oczekiwanych kategorii jak: Cyber, Prasa, Film oraz Kampania Zintegrowana Titanium.

Trzymamy dziś również kciuki za polski zespół, który dziś otrzyma wyniki w kategorii Young Lions Cyber.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.