Cannes Lions 2014

Cannes Lions 2014

Brief.pl / Eventy

Tegoroczny Cannes Lions znowu przynosi dobre wiadomości dla Polski. W rękach Polaków są trzy Lwy: w kategorii PR: srebrny dla Ogilvy & Mather Warszawa za kampanię na rzecz czystości języka polskiego “Język polski jest ĄĘ” dla Rady Języka Polskiego PAN, oraz Brąz dla Cheil Polska za kampanię “Bardzo Dobre Maniery” na rzeczy PCK; oraz w kategorii Media: srebrny ponownie za „Bardzo Dobre Maniery” dla Cheil Polska.

-

„Bardzo Dobre Maniery” dla Polskiego Czerwonego Krzyża to przejrzysty i genialny w swej formie pomysł, który dzięki prostocie wyróżnia się dużą efektywnością. Klienci restauracji mogli powiększyć swój rachunek o 5 zł poprzez odpowiednie ułożenie sztućców – na krzyż w nawiązaniu do PCK. Cała akcja jest zakomunikowana w bardzo prosty sposób – na papierowych podkładkach umieszczonych na stołach. Jednym słowem, szybko, łatwo i przejrzyście.

“Język polski jest ĄĘ” to kampania dedykowana naszemu wspaniałemu językowi oraz jego niuansom i wyróżnikom. Agencja wraz z zaangażowanymi mediami postanowiła wycofać znaki diakrytyczne zmieniając przy tym litery z „ł” na „l”, „ą” na „a”. Zabieg ten spowodował wiele konfuzji i dwuznaczności. Jest to tym większy sukces, gdyż jest to lokalna kampania doceniona na najważniejszym międzynarodowym festiwalu.

Przed nami jedne z najbardziej oczekiwanych kategorii jak: Cyber, Prasa, Film oraz Kampania Zintegrowana Titanium.

Trzymamy dziś również kciuki za polski zespół, który dziś otrzyma wyniki w kategorii Young Lions Cyber.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.