Cannes Lions 2014

Cannes Lions 2014

Brief.pl / Eventy

Tegoroczny Cannes Lions znowu przynosi dobre wiadomości dla Polski. W rękach Polaków są trzy Lwy: w kategorii PR: srebrny dla Ogilvy & Mather Warszawa za kampanię na rzecz czystości języka polskiego “Język polski jest ĄĘ” dla Rady Języka Polskiego PAN, oraz Brąz dla Cheil Polska za kampanię “Bardzo Dobre Maniery” na rzeczy PCK; oraz w kategorii Media: srebrny ponownie za „Bardzo Dobre Maniery” dla Cheil Polska.

-

„Bardzo Dobre Maniery” dla Polskiego Czerwonego Krzyża to przejrzysty i genialny w swej formie pomysł, który dzięki prostocie wyróżnia się dużą efektywnością. Klienci restauracji mogli powiększyć swój rachunek o 5 zł poprzez odpowiednie ułożenie sztućców – na krzyż w nawiązaniu do PCK. Cała akcja jest zakomunikowana w bardzo prosty sposób – na papierowych podkładkach umieszczonych na stołach. Jednym słowem, szybko, łatwo i przejrzyście.

“Język polski jest ĄĘ” to kampania dedykowana naszemu wspaniałemu językowi oraz jego niuansom i wyróżnikom. Agencja wraz z zaangażowanymi mediami postanowiła wycofać znaki diakrytyczne zmieniając przy tym litery z „ł” na „l”, „ą” na „a”. Zabieg ten spowodował wiele konfuzji i dwuznaczności. Jest to tym większy sukces, gdyż jest to lokalna kampania doceniona na najważniejszym międzynarodowym festiwalu.

Przed nami jedne z najbardziej oczekiwanych kategorii jak: Cyber, Prasa, Film oraz Kampania Zintegrowana Titanium.

Trzymamy dziś również kciuki za polski zespół, który dziś otrzyma wyniki w kategorii Young Lions Cyber.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.