Cannes Lions 2014

Cannes Lions 2014

Brief.pl / Eventy

Tegoroczny Cannes Lions znowu przynosi dobre wiadomości dla Polski. W rękach Polaków są trzy Lwy: w kategorii PR: srebrny dla Ogilvy & Mather Warszawa za kampanię na rzecz czystości języka polskiego “Język polski jest ĄĘ” dla Rady Języka Polskiego PAN, oraz Brąz dla Cheil Polska za kampanię “Bardzo Dobre Maniery” na rzeczy PCK; oraz w kategorii Media: srebrny ponownie za „Bardzo Dobre Maniery” dla Cheil Polska.

-

„Bardzo Dobre Maniery” dla Polskiego Czerwonego Krzyża to przejrzysty i genialny w swej formie pomysł, który dzięki prostocie wyróżnia się dużą efektywnością. Klienci restauracji mogli powiększyć swój rachunek o 5 zł poprzez odpowiednie ułożenie sztućców – na krzyż w nawiązaniu do PCK. Cała akcja jest zakomunikowana w bardzo prosty sposób – na papierowych podkładkach umieszczonych na stołach. Jednym słowem, szybko, łatwo i przejrzyście.

“Język polski jest ĄĘ” to kampania dedykowana naszemu wspaniałemu językowi oraz jego niuansom i wyróżnikom. Agencja wraz z zaangażowanymi mediami postanowiła wycofać znaki diakrytyczne zmieniając przy tym litery z „ł” na „l”, „ą” na „a”. Zabieg ten spowodował wiele konfuzji i dwuznaczności. Jest to tym większy sukces, gdyż jest to lokalna kampania doceniona na najważniejszym międzynarodowym festiwalu.

Przed nami jedne z najbardziej oczekiwanych kategorii jak: Cyber, Prasa, Film oraz Kampania Zintegrowana Titanium.

Trzymamy dziś również kciuki za polski zespół, który dziś otrzyma wyniki w kategorii Young Lions Cyber.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.