Cannes Lions 2014

Cannes Lions 2014

Brief.pl / Eventy

Tegoroczny Cannes Lions znowu przynosi dobre wiadomości dla Polski. W rękach Polaków są trzy Lwy: w kategorii PR: srebrny dla Ogilvy & Mather Warszawa za kampanię na rzecz czystości języka polskiego “Język polski jest ĄĘ” dla Rady Języka Polskiego PAN, oraz Brąz dla Cheil Polska za kampanię “Bardzo Dobre Maniery” na rzeczy PCK; oraz w kategorii Media: srebrny ponownie za „Bardzo Dobre Maniery” dla Cheil Polska.

-

„Bardzo Dobre Maniery” dla Polskiego Czerwonego Krzyża to przejrzysty i genialny w swej formie pomysł, który dzięki prostocie wyróżnia się dużą efektywnością. Klienci restauracji mogli powiększyć swój rachunek o 5 zł poprzez odpowiednie ułożenie sztućców – na krzyż w nawiązaniu do PCK. Cała akcja jest zakomunikowana w bardzo prosty sposób – na papierowych podkładkach umieszczonych na stołach. Jednym słowem, szybko, łatwo i przejrzyście.

“Język polski jest ĄĘ” to kampania dedykowana naszemu wspaniałemu językowi oraz jego niuansom i wyróżnikom. Agencja wraz z zaangażowanymi mediami postanowiła wycofać znaki diakrytyczne zmieniając przy tym litery z „ł” na „l”, „ą” na „a”. Zabieg ten spowodował wiele konfuzji i dwuznaczności. Jest to tym większy sukces, gdyż jest to lokalna kampania doceniona na najważniejszym międzynarodowym festiwalu.

Przed nami jedne z najbardziej oczekiwanych kategorii jak: Cyber, Prasa, Film oraz Kampania Zintegrowana Titanium.

Trzymamy dziś również kciuki za polski zespół, który dziś otrzyma wyniki w kategorii Young Lions Cyber.

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.