Mała Firma ALL INCLUSIVE „Zastosowanie narzędzi marketingu online w młodej firmie”

Mała Firma ALL INCLUSIVE „Zastosowanie narzędzi marketingu online w młodej firmie”

Brief.pl / Patronaty

Już 21 maja 2015 roku o godz. 18:00 w ramach Programu „Młody Przedsiębiorca w Nowoczesnym Mieście” odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Mała Firma ALL INCLUSIVE. Podczas praktycznego warsztatu w Regionalnej Izbie Gospodarczej w Katowicach uczestnicy zapoznają się z tematyką marketingu i nowych mediów.

-

Warsztat „Zastosowanie narzędzi marketingu online w młodej firmie” poprowadzi ekspert Kuba Nagórski, współwłaściciel agencji kreatywnej kręci się!, specjalista od marketingu zintegrowanego, koordynator i inicjator katowickich Czwartków Social Media. Młodzi Przedsiębiorcy będą mieli okazję szczegółowo dowiedzieć się, jakie podstawowe pytania należy sobie zadać tworząc strategię marketingową oraz co składa się na marketing internetowy i jakie ma zastosowanie. Ponadto uczestnicy dowiedzą się także o perspektywach marketingu on-line na najbliższe lata.

Cykl spotkań Mała Firma ALL INCLUSIVE jest podstawowym elementem Programu „Młody Przedsiębiorca w Nowoczesnym Mieście. W kolejnych miesiącach uczestnicy Programu będą mogli wziąć udział w warsztatach z kluczowych obszarów wiedzy z punktu widzenia prowadzenia młodego biznesu: sprzedaży, finansów, przywództwa oraz PR.

W przygotowaniu są także wydarzenia wraz z Partnerami Organizacyjnymi Programu: Zabrzańskim Centrum Rozwoju Przedsiębiorczości, Centrum Przedsiębiorczości w Chorzowie, Biurem Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów w Dąbrowie Górniczej oraz Sosnowieckim Parkiem Naukowo-Technologicznym. Po raz drugi odbędzie się  także Konkurs „Młody Przedsiębiorca Roku”, którego finał oraz całej edycji będzie mieć miejsce w ramach Europejskiego Forum Młodych Przedsiębiorców podczas V Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach (12-14.10.2015 r.).

Więcej informacji oraz zapisy na stronie www.mlodyprzedsiebiorca.org. Udział w wydarzeniach Programu jest bezpłatny po uprzedniej rejestracji.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.