Mała Firma ALL INCLUSIVE „Zastosowanie narzędzi marketingu online w młodej firmie”

Mała Firma ALL INCLUSIVE „Zastosowanie narzędzi marketingu online w młodej firmie”

Brief.pl / Patronaty

Już 21 maja 2015 roku o godz. 18:00 w ramach Programu „Młody Przedsiębiorca w Nowoczesnym Mieście” odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Mała Firma ALL INCLUSIVE. Podczas praktycznego warsztatu w Regionalnej Izbie Gospodarczej w Katowicach uczestnicy zapoznają się z tematyką marketingu i nowych mediów.

-

Warsztat „Zastosowanie narzędzi marketingu online w młodej firmie” poprowadzi ekspert Kuba Nagórski, współwłaściciel agencji kreatywnej kręci się!, specjalista od marketingu zintegrowanego, koordynator i inicjator katowickich Czwartków Social Media. Młodzi Przedsiębiorcy będą mieli okazję szczegółowo dowiedzieć się, jakie podstawowe pytania należy sobie zadać tworząc strategię marketingową oraz co składa się na marketing internetowy i jakie ma zastosowanie. Ponadto uczestnicy dowiedzą się także o perspektywach marketingu on-line na najbliższe lata.

Cykl spotkań Mała Firma ALL INCLUSIVE jest podstawowym elementem Programu „Młody Przedsiębiorca w Nowoczesnym Mieście. W kolejnych miesiącach uczestnicy Programu będą mogli wziąć udział w warsztatach z kluczowych obszarów wiedzy z punktu widzenia prowadzenia młodego biznesu: sprzedaży, finansów, przywództwa oraz PR.

W przygotowaniu są także wydarzenia wraz z Partnerami Organizacyjnymi Programu: Zabrzańskim Centrum Rozwoju Przedsiębiorczości, Centrum Przedsiębiorczości w Chorzowie, Biurem Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów w Dąbrowie Górniczej oraz Sosnowieckim Parkiem Naukowo-Technologicznym. Po raz drugi odbędzie się  także Konkurs „Młody Przedsiębiorca Roku”, którego finał oraz całej edycji będzie mieć miejsce w ramach Europejskiego Forum Młodych Przedsiębiorców podczas V Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Katowicach (12-14.10.2015 r.).

Więcej informacji oraz zapisy na stronie www.mlodyprzedsiebiorca.org. Udział w wydarzeniach Programu jest bezpłatny po uprzedniej rejestracji.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.