W marcu Onet utrzymał pozycję lidera wśród polskich portali

W marcu Onet utrzymał pozycję lidera wśród polskich portali

Brief.pl / Aktualności

Wyniki badania Megapanel PBI/Gemius za marzec 2015 roku ujrzały już światło dzienne. Drugi miesiąc z rzędu rywalizację o tytuł największego z polskich portali wygrywa grupa Onet-RASP, ale Wirtualna Polska znacząco skróciła dystans do lidera.

-

Ostatnie kilkanaście dni należało zdecydowanie do Wirtualnej Polski. Debiut grupy na warszawskiej giełdzie wypadł bardzo dobrze - cena pierwszego notowania akcji wyniosła 35,25 zł, czyli o 10,2 proc. powyżej ceny emisyjnej. Przy okazji IPO prezes WP, Jacek Świderski, zapowiedział kolejne przejęcie, które ma zostać sfinalizowane w ciągu najbliższych tygodni.

A tymczasem, pojawiły się wyniki badania Megapanelu za marzec 2015 roku, które wskazują, że Onet utrzymał swoją przewagę nad Wirtualną Polską.

Onet kontra Wirtualna Polska | Create infographics

Co ważne, przewaga Onet-RASP nad WP znacznie się skurczyła w porównaniu do lutego tego roku. Tym razem różnica między największymi portalami wynosi jedynie niecałe 21 tys. RU, a miesiąc wcześniej było to 141,2 tys. RU.

Onet, oprócz utrzymania pozycji lidera wśród polskich portali, może się poszczycić czymś jeszcze - w powyborczy poniedziałek, tj. 11 maja, serwisy informacyjne grupy Onet-RASP odwiedziło 5 mln użytkowników. To rekord dzienny jeżeli chodzi o tę grupę, w tym segmencie. Co ważne, Onet odnotował tego dnia aż 2 mln użytkowników, którzy odwiedzili serwisy informacyjne z urządzeń mobilnych.

Rywalizacja Onetu i Wirtualnej Polski trwa w najlepsze i na razie wszystko wskazuje na to, że żaden z tych podmiotów nie uzyska znaczącej przewagi nad arcykonkurentem.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.