Zobacz sesję okładkową Tomasza Kammela do najnowszego "Briefu"

Brief TV / Ludzie

Na okładkę najnowszego numeru magazynu „Brief” trafił Tomasz Kammel. Grzegorz Kiszluk przeprowadził z nim obszerny wywiad o ujawnianiu sekretów w internecie, rezygnacji z promptera na rzecz większych wyzwań oraz o osobowości telewizyjnej w nowych mediach. Zobaczcie jak wyglądała okładkowa sesja zdjęciowa.

-

- Obecność na stronach serwisu YouTube okazała się całkiem fajnym wyzwaniem. Szukałem dla siebie solidnej, drugiej „nogi”, która będzie mi dawała niezależność wobec telewizji i zmiennej koniunktury. Nie tak dawno miałem wspólny telewizyjny „epizod” – teleturniej „Tylko Ty” – z człowiekiem, który gościł na okładce marcowego numeru „Briefu”, czyli z Radkiem Kotarskim. To on mnie przekonał, że, skoro mam określoną wiedzę o komunikacji międzyludzkiej i wystąpieniach publicznych, mógłbym zbudować kanał w serwisie YouTube zajmujący się właśnie tym - mówi Tomasz Kammel.

Cały wywiad w czerwcowym numerze „Briefu”.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.