Toaletowy strajk - ciąg dalszy

Toaletowy strajk - ciąg dalszy

Brief.pl / Inspiracje

... czyli jak mówić w zabawny sposób o problemach społecznych.

-

W lutym br. organizacja Water.org działająca na rzecz dostępu wszystkich osób na Ziemi do wody pitnej, rozpoczęła kampanię społeczną pod hasłem "Strike With Me". Twarzą Strikewithme.org został aktor i współzałożyciel organizacji - Matt Damon.

Spot inaugurujący kampanię:

Akcja szybko zyskała rozgłos w internecie, a użytkownicy mediów społecznościowych zaczęli wyrażać swoje poparcie, dołączając kolejne zdjęcia poprzez Instagram.

Obecnie rozpoczął się kolejny etap działań - akcję poparli m.in. Richard Branson, Bono i Olivia Wilde.

Czy polski rynek jest już gotowy na to, by z humorem zwracać uwagę na wyzwania współczesnego świata i angażować internautów do wspólnej zabawy, w czasie której zwrócą oni uwagę na ważne kwestie społeczne? 

Pewną próbę w tym zakresie podjęła w minionym roku Polska Organizacja Humanitarna, która zachęcała do polubienia swojego profilu na Facebooku. Akcja zbudowana była wokół zbierania wirtualnych kropli, gdzie każde kolejne polubienie profilu oznaczało przekazanie jednej kropli.

Motywacją miał być fakt, że jeśli uda się uzbierać 50 tys. fanów, uda się "nastroić" szklaną harfę, która wykona utwór Stinga. Niestety, nie udało się wówczas wystarczającą włączyć społeczność polskich użytkowników Facebooka.

Nawet teraz, ponad rok od momentu przeprowadzenia przez PAH akcji, profil organizacji ma niecałe 45 tys. fanów. Dla porównania, fanpage Water.org nie dystansuje PAH-u miażdząco: podstawowy profil amerykańskiej organizacji polubiło dotychczas nieco ponad 60,3 tys. osób, zaś profil akcji Strike With Me niecałe 600 osób.

 

 

 

 

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.