Toaletowy strajk - ciąg dalszy

Toaletowy strajk - ciąg dalszy

Brief.pl / Inspiracje

... czyli jak mówić w zabawny sposób o problemach społecznych.

-

W lutym br. organizacja Water.org działająca na rzecz dostępu wszystkich osób na Ziemi do wody pitnej, rozpoczęła kampanię społeczną pod hasłem "Strike With Me". Twarzą Strikewithme.org został aktor i współzałożyciel organizacji - Matt Damon.

Spot inaugurujący kampanię:

Akcja szybko zyskała rozgłos w internecie, a użytkownicy mediów społecznościowych zaczęli wyrażać swoje poparcie, dołączając kolejne zdjęcia poprzez Instagram.

Obecnie rozpoczął się kolejny etap działań - akcję poparli m.in. Richard Branson, Bono i Olivia Wilde.

Czy polski rynek jest już gotowy na to, by z humorem zwracać uwagę na wyzwania współczesnego świata i angażować internautów do wspólnej zabawy, w czasie której zwrócą oni uwagę na ważne kwestie społeczne? 

Pewną próbę w tym zakresie podjęła w minionym roku Polska Organizacja Humanitarna, która zachęcała do polubienia swojego profilu na Facebooku. Akcja zbudowana była wokół zbierania wirtualnych kropli, gdzie każde kolejne polubienie profilu oznaczało przekazanie jednej kropli.

Motywacją miał być fakt, że jeśli uda się uzbierać 50 tys. fanów, uda się "nastroić" szklaną harfę, która wykona utwór Stinga. Niestety, nie udało się wówczas wystarczającą włączyć społeczność polskich użytkowników Facebooka.

Nawet teraz, ponad rok od momentu przeprowadzenia przez PAH akcji, profil organizacji ma niecałe 45 tys. fanów. Dla porównania, fanpage Water.org nie dystansuje PAH-u miażdząco: podstawowy profil amerykańskiej organizacji polubiło dotychczas nieco ponad 60,3 tys. osób, zaś profil akcji Strike With Me niecałe 600 osób.

 

 

 

 

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.