Toaletowy strajk - ciąg dalszy

Toaletowy strajk - ciąg dalszy

Brief.pl / Inspiracje

... czyli jak mówić w zabawny sposób o problemach społecznych.

-

W lutym br. organizacja Water.org działająca na rzecz dostępu wszystkich osób na Ziemi do wody pitnej, rozpoczęła kampanię społeczną pod hasłem "Strike With Me". Twarzą Strikewithme.org został aktor i współzałożyciel organizacji - Matt Damon.

Spot inaugurujący kampanię:

Akcja szybko zyskała rozgłos w internecie, a użytkownicy mediów społecznościowych zaczęli wyrażać swoje poparcie, dołączając kolejne zdjęcia poprzez Instagram.

Obecnie rozpoczął się kolejny etap działań - akcję poparli m.in. Richard Branson, Bono i Olivia Wilde.

Czy polski rynek jest już gotowy na to, by z humorem zwracać uwagę na wyzwania współczesnego świata i angażować internautów do wspólnej zabawy, w czasie której zwrócą oni uwagę na ważne kwestie społeczne? 

Pewną próbę w tym zakresie podjęła w minionym roku Polska Organizacja Humanitarna, która zachęcała do polubienia swojego profilu na Facebooku. Akcja zbudowana była wokół zbierania wirtualnych kropli, gdzie każde kolejne polubienie profilu oznaczało przekazanie jednej kropli.

Motywacją miał być fakt, że jeśli uda się uzbierać 50 tys. fanów, uda się "nastroić" szklaną harfę, która wykona utwór Stinga. Niestety, nie udało się wówczas wystarczającą włączyć społeczność polskich użytkowników Facebooka.

Nawet teraz, ponad rok od momentu przeprowadzenia przez PAH akcji, profil organizacji ma niecałe 45 tys. fanów. Dla porównania, fanpage Water.org nie dystansuje PAH-u miażdząco: podstawowy profil amerykańskiej organizacji polubiło dotychczas nieco ponad 60,3 tys. osób, zaś profil akcji Strike With Me niecałe 600 osób.

 

 

 

 

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.