Toaletowy strajk - ciąg dalszy

Toaletowy strajk - ciąg dalszy

Brief.pl / Inspiracje

... czyli jak mówić w zabawny sposób o problemach społecznych.

-

W lutym br. organizacja Water.org działająca na rzecz dostępu wszystkich osób na Ziemi do wody pitnej, rozpoczęła kampanię społeczną pod hasłem "Strike With Me". Twarzą Strikewithme.org został aktor i współzałożyciel organizacji - Matt Damon.

Spot inaugurujący kampanię:

Akcja szybko zyskała rozgłos w internecie, a użytkownicy mediów społecznościowych zaczęli wyrażać swoje poparcie, dołączając kolejne zdjęcia poprzez Instagram.

Obecnie rozpoczął się kolejny etap działań - akcję poparli m.in. Richard Branson, Bono i Olivia Wilde.

Czy polski rynek jest już gotowy na to, by z humorem zwracać uwagę na wyzwania współczesnego świata i angażować internautów do wspólnej zabawy, w czasie której zwrócą oni uwagę na ważne kwestie społeczne? 

Pewną próbę w tym zakresie podjęła w minionym roku Polska Organizacja Humanitarna, która zachęcała do polubienia swojego profilu na Facebooku. Akcja zbudowana była wokół zbierania wirtualnych kropli, gdzie każde kolejne polubienie profilu oznaczało przekazanie jednej kropli.

Motywacją miał być fakt, że jeśli uda się uzbierać 50 tys. fanów, uda się "nastroić" szklaną harfę, która wykona utwór Stinga. Niestety, nie udało się wówczas wystarczającą włączyć społeczność polskich użytkowników Facebooka.

Nawet teraz, ponad rok od momentu przeprowadzenia przez PAH akcji, profil organizacji ma niecałe 45 tys. fanów. Dla porównania, fanpage Water.org nie dystansuje PAH-u miażdząco: podstawowy profil amerykańskiej organizacji polubiło dotychczas nieco ponad 60,3 tys. osób, zaś profil akcji Strike With Me niecałe 600 osób.

 

 

 

 

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?