Jarek Kuźniar: dobrze mi w gronie startupowców

Brief TV / Ludzie

O głodzie wyzwań i karierze w biznesie, rozpoznawalności, która czasem ułatwia załatwienie spraw w urzędzie, oraz o osobowości telewizyjnej w nowych mediach opowiada Jarosław Kuźniar, twórca projektu Goforworld, jedna z twarzy stacji TVN.

-

- Rozpoznawalność nie odgrywa w mojej działalności biznesowej większej roli. Może łatwiej jest mi dotrzeć do ciekawych osób i namówić ich do współpracy. Natomiast nie ma wianuszka chętnych, którzy wybiorą się w podróż z panem z telewizji. Nie ma tak prostego przełożenia - mówi w rozmowie z Grzegorzem Kiszlukiem Jarek Kuźniar, jeden z 50 najbardziej kreatywnych w biznesie według magazynu „Brief”.

Zobacz cały ranking TUTAJ

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.