„Wieczór wyborczy” Radia Zet w aplikacjach Periscope i Meerkat

„Wieczór wyborczy” Radia Zet w aplikacjach Periscope i Meerkat

Brief.pl / Aktualności

W najbliższą niedzielę tuż przed godziną 21 Radio Zet planuje specjalne wydanie „Wieczoru wyborczego”. Program poprowadzą Paula Michalik i Roman Osica.  Po raz pierwszy przebieg wieczoru wyborczego będzie można również śledzić i komentować na żywo za pomocą dwóch aplikacji mobilnych Meerkat i Periscope. Za realizację transmisji odpowiada VEEU Network. Nad dwugodzinną audycją będzie pracowało ponad 30 osób: dziennikarzy, producentów i techników.

-

 

Słuchacze Radia Zet posiadający smartfony z systemami iOS lub Android będą mieli możliwość śledzenia wydarzeń w studiu wyborczym i newsroomie Radia Zet na żywo poprzez transmisję video.

-Kto nie maszeruje ten ginie. Jesteśmy na wszystkich najważniejszych platformach społecznościowych. Robimy radio i pokazujemy jak je robimy. Na żywo. Dlatego Periscope, czy Meerkat są dla nas idealnym rozwiązaniem – mówi Daniel Adamski, Dyrektor Informacji Radia Zet.

Meerkat, czyli pierwsza aplikacja służąca do udostępniania transmisji na żywo, wystartowała w lutym br. Szybko zbudowała swoją rynkową pozycję, przyciągając ponad 500 tys. użytkowników, w tym największe gwiazdy Hollywood. Miesiąc później jednak straciła pozycję lidera na rzecz aplikacji Periscope, której właścicielem jest Twitter. Według informacji podanych przez serwis Mashable.com, w ciągu pierwszych 10 dni oprogramowanie zdobyło milion użytkowników. Wideo online to rynek technologii o dużym potencjale do rozwoju – informuje serwis Quartz.com. Po marcowym starcie aplikacji Periscope, akcje Twitter'a zwiększyły swoją wartość o 5 proc.

-Meerkat i Periscope są doskonałym narzędziem dla firm chcących w innowacyjny i kosztowo efektywny sposób budować społeczność odbiorców swoich komunikatów. Wideo w internecie już od dawna nie oznacza tylko platformy YouTube. W coraz większym stopniu staje się ono podstawowym i jak, pokazują badania, najbardziej efektywnym sposobem na budowanie zaangażowania konsumentów – mówi Krzysztof Bulski, Managing Partner w VEEU Network.

Aplikacja Periscope dostępna jest tylko na system operacyjny iOS, natomiast Meerkat od kilku dni dostępny jest także w sklepie Google Play. Logowanie do obu aplikacji odbywa się za pomocą danych konta na Twitterze.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.