10 lat YouTube’a na jednej infografice

10 lat YouTube’a na jednej infografice

Brief.pl / Wiedza

W trakcie drugiej edycji konferencji Wideo w sieci została zaprezentowana infografika na 10-lecie YouTube’a. Tak, ten serwis jest już z nami całą dekadę!

-

Infografika została przygotowana przez agencję GoldenSubmarine, a danych dostarczył LifeTube. Dowiecie się z niej najważniejszych faktów z historii serwisu oraz poznacie ciekawe dane z „polskiego” YouTube’a.

Serwis, teraz należący do Google, swoje 10 urodziny będzie obchodził dokładnie 28 maja.

ZOBACZ pierwszą relację z konferencji.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.