Wysyłamy wrocławskich studentów na mistrzostwa świata w kreatywności!

Wysyłamy wrocławskich studentów na mistrzostwa świata w kreatywności!

Brief.pl / Inspiracje

Myślenie poza schematami, wychodzenie z pudełka, poza sztywne ramy, niekonwencjonalność. Kreatywność pożądana jest dziś wszędzie i niemal każdy chętnie umieszcza tę cechę w swoim CV. Ale jak wiele osób może - bez mijania się z prawdą - pochwalić się tytułem najbardziej kreatywnych na świecie? Młodzi ludzie z Uniwersytetu Wrocławskiego mają szansę na zdobycie tego prawa!

-

Studenci zrzeszeni w grupie "brudnopis", czyli Agata Boruta, Gabi Czesak, Romek Garliński, Olć Kalenik, Ola Kleśta, Krysia Kwiatkowska, Laura Nowak i Aga Tokarska zwyciężyli w marcu w Ogólnopolskim Finale Odysei Umysłu. Jest to konkurs, w którym co roku młodzi ludzie na całym świecie wykazują się umiejętnością kreatywnego rozwiązywania problemów. W dniach 18-24 maja najlepsi z nich spotkają się na Michigan State University w East Lansing w Stanach Zjednoczonych, by powalczyć o miano najbardziej kreatywnych studentów świata. Niestety cała impreza organizowana jest przez wolontariuszy, a wszelkie koszty wyjazdu "brudnopis" musi pokryć z własnych studenckich kieszeni. Kwota nie jest mała, a jednak już prawie się im udało. I to w jakim stylu!

Studenci udowadniają, że nie bez powodu zostali mistrzami Polski - w zbieraniu funduszy nie ograniczają się do standardowych metod. Kreatywnymi kampaniami zwracają na siebie uwagę wielkich marek, zręcznie wykorzystują możliwości social media i narzędzi takich, jak Brand24. Niekonwencjonalnym podejściem zjednali sobie Michała Sadowskiego, Maćka Budzicha i Pawła Tkaczyka, którzy zostali ambasadorami projektu na platformie wspieram.to. Sprawność komunikacyjna "brudnopisu" nie jest przypadkowa - cała grupa studiuje projektowanie komunikacji na Uniwersytecie Wrocławskim, a kreatywne rozwiązywanie problemów to dla nich chleb powszedni, pasja i zawód w jednym. Swoją nazwę również wybrali z rozmysłem - w końcu wszystkie pomysły zaczynają się w brudnopisie.

Pomóżmy im więc wyjść na czysto i wspomóc na ostatniej prostej, gdy do osiągnięcia celu brakuje już naprawdę niewiele. Każda złotówka się liczy! Wystarczy wejść na wspieram.to/brudnopis i wybrać pakiet sponsorski. Wyślijmy do Stanów grupę, która godnie będzie reprezentować Polskę i jej branżę kreatywną!

Polecamy uwadze również profil grupy na Facebooku.

 

 

::
Partnerem sekcji jest firma Sodexo.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.