Wysyłamy wrocławskich studentów na mistrzostwa świata w kreatywności!

Wysyłamy wrocławskich studentów na mistrzostwa świata w kreatywności!

Brief.pl / Inspiracje

Myślenie poza schematami, wychodzenie z pudełka, poza sztywne ramy, niekonwencjonalność. Kreatywność pożądana jest dziś wszędzie i niemal każdy chętnie umieszcza tę cechę w swoim CV. Ale jak wiele osób może - bez mijania się z prawdą - pochwalić się tytułem najbardziej kreatywnych na świecie? Młodzi ludzie z Uniwersytetu Wrocławskiego mają szansę na zdobycie tego prawa!

-

Studenci zrzeszeni w grupie "brudnopis", czyli Agata Boruta, Gabi Czesak, Romek Garliński, Olć Kalenik, Ola Kleśta, Krysia Kwiatkowska, Laura Nowak i Aga Tokarska zwyciężyli w marcu w Ogólnopolskim Finale Odysei Umysłu. Jest to konkurs, w którym co roku młodzi ludzie na całym świecie wykazują się umiejętnością kreatywnego rozwiązywania problemów. W dniach 18-24 maja najlepsi z nich spotkają się na Michigan State University w East Lansing w Stanach Zjednoczonych, by powalczyć o miano najbardziej kreatywnych studentów świata. Niestety cała impreza organizowana jest przez wolontariuszy, a wszelkie koszty wyjazdu "brudnopis" musi pokryć z własnych studenckich kieszeni. Kwota nie jest mała, a jednak już prawie się im udało. I to w jakim stylu!

Studenci udowadniają, że nie bez powodu zostali mistrzami Polski - w zbieraniu funduszy nie ograniczają się do standardowych metod. Kreatywnymi kampaniami zwracają na siebie uwagę wielkich marek, zręcznie wykorzystują możliwości social media i narzędzi takich, jak Brand24. Niekonwencjonalnym podejściem zjednali sobie Michała Sadowskiego, Maćka Budzicha i Pawła Tkaczyka, którzy zostali ambasadorami projektu na platformie wspieram.to. Sprawność komunikacyjna "brudnopisu" nie jest przypadkowa - cała grupa studiuje projektowanie komunikacji na Uniwersytecie Wrocławskim, a kreatywne rozwiązywanie problemów to dla nich chleb powszedni, pasja i zawód w jednym. Swoją nazwę również wybrali z rozmysłem - w końcu wszystkie pomysły zaczynają się w brudnopisie.

Pomóżmy im więc wyjść na czysto i wspomóc na ostatniej prostej, gdy do osiągnięcia celu brakuje już naprawdę niewiele. Każda złotówka się liczy! Wystarczy wejść na wspieram.to/brudnopis i wybrać pakiet sponsorski. Wyślijmy do Stanów grupę, która godnie będzie reprezentować Polskę i jej branżę kreatywną!

Polecamy uwadze również profil grupy na Facebooku.

 

 

::
Partnerem sekcji jest firma Sodexo.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.