Wysyłamy wrocławskich studentów na mistrzostwa świata w kreatywności!

Wysyłamy wrocławskich studentów na mistrzostwa świata w kreatywności!

Brief.pl / Inspiracje

Myślenie poza schematami, wychodzenie z pudełka, poza sztywne ramy, niekonwencjonalność. Kreatywność pożądana jest dziś wszędzie i niemal każdy chętnie umieszcza tę cechę w swoim CV. Ale jak wiele osób może - bez mijania się z prawdą - pochwalić się tytułem najbardziej kreatywnych na świecie? Młodzi ludzie z Uniwersytetu Wrocławskiego mają szansę na zdobycie tego prawa!

-

Studenci zrzeszeni w grupie "brudnopis", czyli Agata Boruta, Gabi Czesak, Romek Garliński, Olć Kalenik, Ola Kleśta, Krysia Kwiatkowska, Laura Nowak i Aga Tokarska zwyciężyli w marcu w Ogólnopolskim Finale Odysei Umysłu. Jest to konkurs, w którym co roku młodzi ludzie na całym świecie wykazują się umiejętnością kreatywnego rozwiązywania problemów. W dniach 18-24 maja najlepsi z nich spotkają się na Michigan State University w East Lansing w Stanach Zjednoczonych, by powalczyć o miano najbardziej kreatywnych studentów świata. Niestety cała impreza organizowana jest przez wolontariuszy, a wszelkie koszty wyjazdu "brudnopis" musi pokryć z własnych studenckich kieszeni. Kwota nie jest mała, a jednak już prawie się im udało. I to w jakim stylu!

Studenci udowadniają, że nie bez powodu zostali mistrzami Polski - w zbieraniu funduszy nie ograniczają się do standardowych metod. Kreatywnymi kampaniami zwracają na siebie uwagę wielkich marek, zręcznie wykorzystują możliwości social media i narzędzi takich, jak Brand24. Niekonwencjonalnym podejściem zjednali sobie Michała Sadowskiego, Maćka Budzicha i Pawła Tkaczyka, którzy zostali ambasadorami projektu na platformie wspieram.to. Sprawność komunikacyjna "brudnopisu" nie jest przypadkowa - cała grupa studiuje projektowanie komunikacji na Uniwersytecie Wrocławskim, a kreatywne rozwiązywanie problemów to dla nich chleb powszedni, pasja i zawód w jednym. Swoją nazwę również wybrali z rozmysłem - w końcu wszystkie pomysły zaczynają się w brudnopisie.

Pomóżmy im więc wyjść na czysto i wspomóc na ostatniej prostej, gdy do osiągnięcia celu brakuje już naprawdę niewiele. Każda złotówka się liczy! Wystarczy wejść na wspieram.to/brudnopis i wybrać pakiet sponsorski. Wyślijmy do Stanów grupę, która godnie będzie reprezentować Polskę i jej branżę kreatywną!

Polecamy uwadze również profil grupy na Facebooku.

 

 

::
Partnerem sekcji jest firma Sodexo.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.