App of cards, czyli Brief o wyborach prezydenckich

App of cards, czyli Brief o wyborach prezydenckich

Brief.pl / Technologie

Jest nam niezmiernie miło poinformować Was, że razem z Kinetise, Brand24 i We Like CAPS udało się nam przygotować aplikację mobilną, która w niestandardowy sposób opisuje tegoroczne wybory prezydenckie. Poznajcie App of cards!

-

Analizując kampanie wyborcze, media mówią zbyt mało o twardych danych. Udostępniają ładne wykresy, które pokazują wyniki sondaży, po wyborach publikują diagramy „ile głosów otrzymał każdy kandydat”, podają frekwencję. I to wszystko.

Dziennikarze i eksperci analizując kampanie wyborcze badają wyłącznie dyskurs. Spekulują, jak zachowanie kandydata lub to, co powiedział wpływa na sondaże. Nie pokazują jednak żadnych twardych danych.

Dzięki App of cards chcemy i możemy pokazać, jak szum w internecie koreluje z wynikami wyborów.

W mediach panuje terror sondaży. Mało kto skupia się na tym jak wyborcy postrzegają każdego kandydata. Ekspertyzy są oparte bardziej na intuicji niż na twardych danych. Ale nie u nas. Dzięki współpracy naszej aplikacji z narzędzi monitoringu internetu Brand24, mierzymy nastroje związane z każdym kandydatem.

Również dzięki API Brand24, App of cards pokazuje, co zostało powiedziane w kampanii - monitorujemy najważniejszych tematy kampanii i wszystkie wzmianki na temat każdego z kandydatów, które pojawiają się na portalach społecznościowych, na forach internetowych, blogach lub stronach internetowych.

Prawie wszystkie dane w aplikacji są wyświetlany w czasie rzeczywistym, dzięki połączeniu z API Brand24. Wyniki sondaży są aktualizowane co 24 godziny.

W mediach brakuje dyskusji na temat skuteczności marketingu politycznego podczas kampanii. Z App of cards każdy wyborca ​​i każdy dziennikarz uzyska dostępu do jasnych wskaźników. Po wyborach, pokazujemy bardzo ważny wskaźnik - koszt uzyskania jednego głosu. Zbieramy dane na temat liczby zdobytych głosów i wydatków na kampanie, które pozwalają nam oszacować koszt nabycia jednego głosu. Ponadto, na podstawie danych dostarczonych przez Państwową Komisję Wyborczą App of cards przedstawia profil przeciętnego wyborcy każdego kandydata.

App of cards zapewnia także analizę kampanii, która zostanie przygotowana zarówno przez dziennikarzy magazynu „Brief” i zaproszonych ekspertów.

Aplikacja App of cards jest dostępna na urządzenia z systemem iOS oraz Android. Można jąpobrać TUTAJ

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.