App of cards, czyli Brief o wyborach prezydenckich

App of cards, czyli Brief o wyborach prezydenckich

Brief.pl / Technologie

Jest nam niezmiernie miło poinformować Was, że razem z Kinetise, Brand24 i We Like CAPS udało się nam przygotować aplikację mobilną, która w niestandardowy sposób opisuje tegoroczne wybory prezydenckie. Poznajcie App of cards!

-

Analizując kampanie wyborcze, media mówią zbyt mało o twardych danych. Udostępniają ładne wykresy, które pokazują wyniki sondaży, po wyborach publikują diagramy „ile głosów otrzymał każdy kandydat”, podają frekwencję. I to wszystko.

Dziennikarze i eksperci analizując kampanie wyborcze badają wyłącznie dyskurs. Spekulują, jak zachowanie kandydata lub to, co powiedział wpływa na sondaże. Nie pokazują jednak żadnych twardych danych.

Dzięki App of cards chcemy i możemy pokazać, jak szum w internecie koreluje z wynikami wyborów.

W mediach panuje terror sondaży. Mało kto skupia się na tym jak wyborcy postrzegają każdego kandydata. Ekspertyzy są oparte bardziej na intuicji niż na twardych danych. Ale nie u nas. Dzięki współpracy naszej aplikacji z narzędzi monitoringu internetu Brand24, mierzymy nastroje związane z każdym kandydatem.

Również dzięki API Brand24, App of cards pokazuje, co zostało powiedziane w kampanii - monitorujemy najważniejszych tematy kampanii i wszystkie wzmianki na temat każdego z kandydatów, które pojawiają się na portalach społecznościowych, na forach internetowych, blogach lub stronach internetowych.

Prawie wszystkie dane w aplikacji są wyświetlany w czasie rzeczywistym, dzięki połączeniu z API Brand24. Wyniki sondaży są aktualizowane co 24 godziny.

W mediach brakuje dyskusji na temat skuteczności marketingu politycznego podczas kampanii. Z App of cards każdy wyborca ​​i każdy dziennikarz uzyska dostępu do jasnych wskaźników. Po wyborach, pokazujemy bardzo ważny wskaźnik - koszt uzyskania jednego głosu. Zbieramy dane na temat liczby zdobytych głosów i wydatków na kampanie, które pozwalają nam oszacować koszt nabycia jednego głosu. Ponadto, na podstawie danych dostarczonych przez Państwową Komisję Wyborczą App of cards przedstawia profil przeciętnego wyborcy każdego kandydata.

App of cards zapewnia także analizę kampanii, która zostanie przygotowana zarówno przez dziennikarzy magazynu „Brief” i zaproszonych ekspertów.

Aplikacja App of cards jest dostępna na urządzenia z systemem iOS oraz Android. Można jąpobrać TUTAJ

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.