App of cards, czyli Brief o wyborach prezydenckich

App of cards, czyli Brief o wyborach prezydenckich

Brief.pl / Technologie

Jest nam niezmiernie miło poinformować Was, że razem z Kinetise, Brand24 i We Like CAPS udało się nam przygotować aplikację mobilną, która w niestandardowy sposób opisuje tegoroczne wybory prezydenckie. Poznajcie App of cards!

-

Analizując kampanie wyborcze, media mówią zbyt mało o twardych danych. Udostępniają ładne wykresy, które pokazują wyniki sondaży, po wyborach publikują diagramy „ile głosów otrzymał każdy kandydat”, podają frekwencję. I to wszystko.

Dziennikarze i eksperci analizując kampanie wyborcze badają wyłącznie dyskurs. Spekulują, jak zachowanie kandydata lub to, co powiedział wpływa na sondaże. Nie pokazują jednak żadnych twardych danych.

Dzięki App of cards chcemy i możemy pokazać, jak szum w internecie koreluje z wynikami wyborów.

W mediach panuje terror sondaży. Mało kto skupia się na tym jak wyborcy postrzegają każdego kandydata. Ekspertyzy są oparte bardziej na intuicji niż na twardych danych. Ale nie u nas. Dzięki współpracy naszej aplikacji z narzędzi monitoringu internetu Brand24, mierzymy nastroje związane z każdym kandydatem.

Również dzięki API Brand24, App of cards pokazuje, co zostało powiedziane w kampanii - monitorujemy najważniejszych tematy kampanii i wszystkie wzmianki na temat każdego z kandydatów, które pojawiają się na portalach społecznościowych, na forach internetowych, blogach lub stronach internetowych.

Prawie wszystkie dane w aplikacji są wyświetlany w czasie rzeczywistym, dzięki połączeniu z API Brand24. Wyniki sondaży są aktualizowane co 24 godziny.

W mediach brakuje dyskusji na temat skuteczności marketingu politycznego podczas kampanii. Z App of cards każdy wyborca ​​i każdy dziennikarz uzyska dostępu do jasnych wskaźników. Po wyborach, pokazujemy bardzo ważny wskaźnik - koszt uzyskania jednego głosu. Zbieramy dane na temat liczby zdobytych głosów i wydatków na kampanie, które pozwalają nam oszacować koszt nabycia jednego głosu. Ponadto, na podstawie danych dostarczonych przez Państwową Komisję Wyborczą App of cards przedstawia profil przeciętnego wyborcy każdego kandydata.

App of cards zapewnia także analizę kampanii, która zostanie przygotowana zarówno przez dziennikarzy magazynu „Brief” i zaproszonych ekspertów.

Aplikacja App of cards jest dostępna na urządzenia z systemem iOS oraz Android. Można jąpobrać TUTAJ

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.