POLACY OGLĄDAJĄ PODWÓJNIE

POLACY OGLĄDAJĄ PODWÓJNIE

Magazyn / Wiedza

Okazuje się, że ponad 1/3 internautów w Polsce, surfując po internecie, korzysta jednocześnie ze smartfona – wynika z badania pt. „Multiscreening w Polsce” przeprowadzonego przez mobilną sieć reklamową Mobiu oraz Interactive Research Center.

-

Multiscreening jest zjawiskiem, które zyskuje na znaczeniu wraz ze wzrostem liczby nowoczesnych urządzeń mobilnych i ich rosnącej dostępności. Już teraz wśród osób które posiadają smartfon, tablet lub laptop, podczas oglądania TV z drugiego ekranu korzysta ponad 50 proc. osób.


Laptopy są nie tylko najczęściej wykorzystywanym drugim urządzeniem, ale coraz częściej zaczynają pełnić rolę first screen, która do tej pory była zarezerwowana dla telewizorów.

Smartfony i tablety rzadko są głównym ekranem, przede wszystkim pełnią one rolę tzw. second screen. Ich wykorzystanie będzie rosnąć wraz ze wzrostem liczby posiadaczy tych urządzeń. Second screen pełni funkcje rozrywkowe w pracy oraz społecznościowe w czasie wolnym, w trakcie oglądania programów. W przerwach programu ich zastosowanie staje się dużo szersze, gdyż zajmują one czas użytkowników w trakcie trwania reklam.

:: ::

Więcej na ten temat można przeczytać w majowym wydaniu miesięcznika "Brief"! Zachęcamy do lektury.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.