POLACY OGLĄDAJĄ PODWÓJNIE

POLACY OGLĄDAJĄ PODWÓJNIE

Magazyn / Wiedza

Okazuje się, że ponad 1/3 internautów w Polsce, surfując po internecie, korzysta jednocześnie ze smartfona – wynika z badania pt. „Multiscreening w Polsce” przeprowadzonego przez mobilną sieć reklamową Mobiu oraz Interactive Research Center.

-

Multiscreening jest zjawiskiem, które zyskuje na znaczeniu wraz ze wzrostem liczby nowoczesnych urządzeń mobilnych i ich rosnącej dostępności. Już teraz wśród osób które posiadają smartfon, tablet lub laptop, podczas oglądania TV z drugiego ekranu korzysta ponad 50 proc. osób.


Laptopy są nie tylko najczęściej wykorzystywanym drugim urządzeniem, ale coraz częściej zaczynają pełnić rolę first screen, która do tej pory była zarezerwowana dla telewizorów.

Smartfony i tablety rzadko są głównym ekranem, przede wszystkim pełnią one rolę tzw. second screen. Ich wykorzystanie będzie rosnąć wraz ze wzrostem liczby posiadaczy tych urządzeń. Second screen pełni funkcje rozrywkowe w pracy oraz społecznościowe w czasie wolnym, w trakcie oglądania programów. W przerwach programu ich zastosowanie staje się dużo szersze, gdyż zajmują one czas użytkowników w trakcie trwania reklam.

:: ::

Więcej na ten temat można przeczytać w majowym wydaniu miesięcznika "Brief"! Zachęcamy do lektury.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.