POLACY OGLĄDAJĄ PODWÓJNIE

POLACY OGLĄDAJĄ PODWÓJNIE

Magazyn / Wiedza

Okazuje się, że ponad 1/3 internautów w Polsce, surfując po internecie, korzysta jednocześnie ze smartfona – wynika z badania pt. „Multiscreening w Polsce” przeprowadzonego przez mobilną sieć reklamową Mobiu oraz Interactive Research Center.

-

Multiscreening jest zjawiskiem, które zyskuje na znaczeniu wraz ze wzrostem liczby nowoczesnych urządzeń mobilnych i ich rosnącej dostępności. Już teraz wśród osób które posiadają smartfon, tablet lub laptop, podczas oglądania TV z drugiego ekranu korzysta ponad 50 proc. osób.


Laptopy są nie tylko najczęściej wykorzystywanym drugim urządzeniem, ale coraz częściej zaczynają pełnić rolę first screen, która do tej pory była zarezerwowana dla telewizorów.

Smartfony i tablety rzadko są głównym ekranem, przede wszystkim pełnią one rolę tzw. second screen. Ich wykorzystanie będzie rosnąć wraz ze wzrostem liczby posiadaczy tych urządzeń. Second screen pełni funkcje rozrywkowe w pracy oraz społecznościowe w czasie wolnym, w trakcie oglądania programów. W przerwach programu ich zastosowanie staje się dużo szersze, gdyż zajmują one czas użytkowników w trakcie trwania reklam.

:: ::

Więcej na ten temat można przeczytać w majowym wydaniu miesięcznika "Brief"! Zachęcamy do lektury.

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.