InSocial: Jak budować zaangażowanie internautów w erze Snapchata?

Brief TV / Technologie

Jak budować zaangażowanie internautów w erze Snapchata? Czy jedna aplikacja może przykuć uwagę jednego użytkownika przez długie godziny? Dlaczego dzisiaj to kontekst jest najważniejszy? Na te i na inne pytania odpowiada Piotr Szostak, CEO 4screens.

-

- Dzisiaj twórcy aplikacji mobilnych nie mogą skupiać się na tym, żeby przyciągać uwagę użytkowników na długie godziny, lecz zawładnąć ich percepcją w ciągu mikromomentów - zauważył w rozmowie z Brief TV Piotr Szostak, CEO 4screens.

Zapraszamy do obejrzenia kolejnego odcinka programu InSocial.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.