Wiemy już gdzie w Warszawie powstanie Google Campus

Wiemy już gdzie w Warszawie powstanie Google Campus

Brief.pl / Aktualności

Od kiedy Eric Schmidt, były szef Google, odwiedził Polskę i zapowiedział, że w Warszawie powstanie Google Campus trwały spekulacje gdzie dokładnie zostanie zlokalizowany ten obiekt. Dziś w świat wyszła dokładna informacja.

-

Google Campus będzie czymś w rodzaju dużego coworku dla technologicznych startupów, ale także miejscem animacji społeczności startupowej w Warszawie. Będzie miejscem spotkań dla środowiska osób przedsiębiorczych.

Gdzie dokładnie będzie znajdował się Google Campus? W zabytkowym budynku Centrum Praskiego Koneser, zlokalizowanym przy ul. Ząbkowskiej. Zajmie powierzchnię 1600 metrów kwadratowych.

- Historia fabryki jest bardzo interesująca, wiele budynków “Konesera” z czerwonej cegły wybudowano jeszcze w XIX wieku, przetrwały II Wojnę Światową, a obecnie ekipy budowlane będą pracować nad renowacją kompleksu, włączając w to budynki mieszkalne, sklepy i biura, w tym miejsce, gdzie znajdować się będzie Campus Warsaw - czytamy w informacji prasowej.

Google Campus Warsaw będzie drugim tego typu ośrodkiem założonym przez internetowego giganta w Europie. Pierwszy powstał w Londynie, a kolejne w Tel Awiwie i Seulu. Warszawski Google Campus wystartuje jeszcze w tym roku, mniej więcej w tym samym czasie co podobne ośrodki w Madrycie i Sao Paulo.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.