Kto wystąpi na Wideo w sieci? Ryan Socash z Mediakraft Networks

Kto wystąpi na Wideo w sieci? Ryan Socash z Mediakraft Networks

Brief.pl / Eventy

Prezentujemy sylwetkę jednego ze znamienitych prelegentów konferencji Wideo w sieci, która odbędzie się w Warszawie 7 maja. Poznajcie Ryana Socasha z Mediakraft Networks.

-

Ryan Socash urodził się i wychował w USA. Studiował fotografię w prestiżowym Columbia Chicago, następnie otrzymał stypendium do Art Institute. W październiku 2005 roku przeprowadził się do Polski, gdzie kontynuował pracę jako fotograf i muzyk.

W 2012 roku rozpoczął pracę w Polskim Radiu prowadząc audycje “Socash And The Stars”, a nastepnie “Bed and Breakfast”. Dodatkowo pracowała jako prezenter w Wirtualnej Polsce w dziale telewizji online. Obecnie jest Dyrektorem Zarządzającym polskiego oddziału sieci telewizji internetowej Mediakraft Networks.

Temat wystąpienia Ryana Socasha to „Authenticity  vs.  Advertising”. Opowie w nim jak rozliczać kampanie z YouTuberami.

::

Więcej informacji o konferencji Wideo w sieci oraz zapisy TUTAJ.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.