Kto wystąpi na Wideo w sieci? Łukasz Jakóbiak

Kto wystąpi na Wideo w sieci? Łukasz Jakóbiak

Brief.pl / Eventy

Prezentujemy sylwetkę jednego ze znamienitych prelegentów konferencji Wideo w sieci, która odbędzie się w Warszawie 7 maja. Poznajcie Łukasza Jakóbiaka, twórcę internetowego talk-show 20m2 Łukasza i mówcę motywacyjnego.

-

Łukasz Jakóbiak jest przykładem, że mając pasję można nie tylko tworzyć materiały wideo za pomocą minimalnych środków technicznych, ale również realizować swoje marzenia.

20m2 Łukasza był pierwszym internetowym talk show na „polskim” Youtubie. Od pilotowego odcinka Łukasz Jakóbiak rozmawiał z osobistościami ze świata kultury, sportu i polityki. Obecnie prowadzi również szkolenia i wykłady motywacyjne pod hasłem „Znajdź siłę”.

Jednym z jego największych osiągnięć jest wywiad jakiego ostatnio udzielił mu prezydent Bronisław Komorowski.

Grzegorz Kiszluk przeprowadzi z Łukaszem Jakóbiakiem wywiad na żywo, w którym pokażą gdzie tkwi prawdziwa siła polskiego YouTube’a.

::

Więcej informacji o konferencji Wideo w sieci oraz zapisy TUTAJ

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.