Kto wystąpi na Wideo w sieci? Basia Sołtysińska i Paulina Mikuła z LifeTube

Kto wystąpi na Wideo w sieci? Basia Sołtysińska i Paulina Mikuła z LifeTube

Brief.pl / Eventy

Prezentujemy sylwetki dwóch ze znamienitych prelegentek konferencji Wideo w sieci, która odbędzie się w Warszawie 7 maja. Poznajcie Basię Sołtysińską oraz Paulinę Mikułę z firmy LifeTube.

-

Basia Sołtysińska, współtwórczyni i CEO LifeTube’a

Po 7 latach podbijania branży PR i zdobyciu 15 nagród, zdecydowała się na założenie własnej firmy. Jest współtwórcą sieci partnerskiej YouTube (MCN) – LifeTube – lidera rynku. Była również nominowana do tytułu „Człowiek Roku Internetu” i „Kobiety biznesu”. Dzieli się swoją wiedzą na Uniwersytecie Warszawskim, w Warszawskiej Szkole Reklamy i na konferencjach.

Paulina Mikuła, twórczyni programu „Mówiąc inaczej”

Od 2012 roku jej życie zawodowe jest powiązane z YouTubem. Początkowo swoje doświadczenie zdobywała w sieci partnerskiej Agora. W sieci LifeTube jej głównym zadaniem jest rozwiązywanie problemów technicznych, działanie na rzecz rozwoju kanałów twórców i zdobywania przez nich coraz większej popularności. Prowadzi kanał „Mówiąc inaczej”.

Basia Sołtysińska odpowie na pytanie czy marki na YouTube powinny liczyć na współpracę z YouTuberami, czy posiadać własne kanały? Paulina Mikuła natomiast weźmie udział w debacie, w trakcie której poszukamy odpowiedzi na pytanie czy YouTube jest tylko dla gimbazy?

AKTUALIZACJA

Basia Sołtysińska przygotowała dla uczestników konferencji "Wideo w sieci" pewną niespodziankę. Wraz z Marcinem Rzeczkowskim z agencji GoldenSubmarine zaprezentuje infografikę na 10. rocznicę istnienia YouTube'a.

Marcin Rzeczkowski z branżą interaktywną jest związany od 2008 roku. Na co dzień doradza i współtworzy strategie promocji marek w agencji GoldenSubmarine, specjalizuje się w content marketingu. Brał udział w licznych projektach realizujących kompleksową strategię digital marketingową dla kluczowych klientów agencji.

::

Więcej informacji o konferencji Wideo w sieci oraz zapisy TUTAJ

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.