Kto wystąpi na Wideo w sieci? Basia Sołtysińska i Paulina Mikuła z LifeTube

Kto wystąpi na Wideo w sieci? Basia Sołtysińska i Paulina Mikuła z LifeTube

Brief.pl / Eventy

Prezentujemy sylwetki dwóch ze znamienitych prelegentek konferencji Wideo w sieci, która odbędzie się w Warszawie 7 maja. Poznajcie Basię Sołtysińską oraz Paulinę Mikułę z firmy LifeTube.

-

Basia Sołtysińska, współtwórczyni i CEO LifeTube’a

Po 7 latach podbijania branży PR i zdobyciu 15 nagród, zdecydowała się na założenie własnej firmy. Jest współtwórcą sieci partnerskiej YouTube (MCN) – LifeTube – lidera rynku. Była również nominowana do tytułu „Człowiek Roku Internetu” i „Kobiety biznesu”. Dzieli się swoją wiedzą na Uniwersytecie Warszawskim, w Warszawskiej Szkole Reklamy i na konferencjach.

Paulina Mikuła, twórczyni programu „Mówiąc inaczej”

Od 2012 roku jej życie zawodowe jest powiązane z YouTubem. Początkowo swoje doświadczenie zdobywała w sieci partnerskiej Agora. W sieci LifeTube jej głównym zadaniem jest rozwiązywanie problemów technicznych, działanie na rzecz rozwoju kanałów twórców i zdobywania przez nich coraz większej popularności. Prowadzi kanał „Mówiąc inaczej”.

Basia Sołtysińska odpowie na pytanie czy marki na YouTube powinny liczyć na współpracę z YouTuberami, czy posiadać własne kanały? Paulina Mikuła natomiast weźmie udział w debacie, w trakcie której poszukamy odpowiedzi na pytanie czy YouTube jest tylko dla gimbazy?

AKTUALIZACJA

Basia Sołtysińska przygotowała dla uczestników konferencji "Wideo w sieci" pewną niespodziankę. Wraz z Marcinem Rzeczkowskim z agencji GoldenSubmarine zaprezentuje infografikę na 10. rocznicę istnienia YouTube'a.

Marcin Rzeczkowski z branżą interaktywną jest związany od 2008 roku. Na co dzień doradza i współtworzy strategie promocji marek w agencji GoldenSubmarine, specjalizuje się w content marketingu. Brał udział w licznych projektach realizujących kompleksową strategię digital marketingową dla kluczowych klientów agencji.

::

Więcej informacji o konferencji Wideo w sieci oraz zapisy TUTAJ

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.